Kiedis Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Foo Fighters - Best Of You [youtube-old]fEU4kJyZKiQ&feature[/youtube-old] Lyssna på allsången. Queens of the Stone Age - Song For The Dead [youtube-old]GxZjQxSsH1U[/youtube-old] The Hives - Tick Tick Boom [youtube-old]In_B9zB6oFg[/youtube-old] The Hellacopters - Gotta get some action [youtube-old]vZ6pa6fFaQ8&feature[/youtube-old] Jaha vad har dom här gemensamt då? förutom att det är riktigt bra band, jo alla spelar i Stockholm imorgon och det kommer bli röj. Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Palpitation - Next Stop Tennessee http://www.myspace.com/palpitationband Förbandet åt Billie The Vision på Debaser senast. De kom bara upp på scen med två gitarrer, satte på en iPod, spelade tre låtar och gick av. Jag förstog ingenting men sen berättade Spam_Snuten vilka de var och .. fan .. de är ju bra ju! Älskar sångerskans röst. Så raspig, hes och härlig. Åh. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 The Proclaimers - Letter from America [youtube-old]9UPJ-euBzSM[/youtube-old] When you go will you send back A letter from America? Take a look up the railtrack From Miami to Canada Broke off from my work the other day I spent the evening thinking about All the blood that flowed away Across the ocean to the second chance I wonder how it got on when it reached the promised land? When you go will you send back A letter from America? Take a look up the railtrack From Miami to Canada I've looked at the ocean Tried hard to imagine The way you felt the day you sailed From Wester Ross to Nova Scotia We should have held you We should have told you But you know our sense of timing We always wait too long When you go will you send back A letter from America? Take a look up the railtrack From Miami to Canada Lochaber no more Sutherland no more Lewis no more Skye no more (3x) I wonder my blood Will you ever return To help us kick the life back To a dying mutual friend Do we not love her? Do we not say we love her? Do we have to roam the world To prove how much it hurts? When you go will you send back A letter from America? Take a look up the railtrack From Miami to Canada Bathgate no more Linwood no more Methil no more Irvine no more. (3x) Bathgate no more Linwood no more Methil no more Lochaber no more. [/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Nu blir det ju något av ett likadant-i-rad-tips, men det skiter jag i. För det är det enda jag lyssnar på nu. [youtube-old]IQuG3rNBqbo[/youtube-old] [youtube-old]gYoQEoiTJEc[/youtube-old] edit: Kan ju tillägga att han var 15 år när han gjorde det här osläppta albumet, Fountains and Tramways är också på skivan ballt nog. Redigerad 13 juni, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Vet inte om den har blivit tipsad redan, men här är den............... [youtube-old] [/youtube-old] Redigerad 13 juni, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Modeselektor - Dancing box [youtube-old]dgocxagMFV0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Har ännu en gång fått upp ögonen för Coldplay! Coldplay - Don't Panic We live in a beautiful world Redigerad 13 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Ghostface killah - Wildflower. Dedikerad mitt ex och min käre vän okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Plague of ashitaka - Myra hindley jack off tapes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) The Proclaimers - Letter from America The Proclaimers - 500 Miles [youtube-old]O3tNylJr7Z4[/youtube-old] Har varit kär i låten sen jag hörde den på How I Met Your Mother för drygt ett år sen. Redigerad 14 juni, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Barenaked Ladies The Big Bang Theory Coolaste temalåten någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Bob Dylan - Visions of Johanna Har man varit kärlekskrank till den låten elleh? (ja, det har man) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Nomy - You better die young Gillar ni den populära Cocain så gillar ni mest troligt denna också. [youtube-old]Ca31h28UVzQ[/youtube-old] Som ni kanske vet så är Nomys låtar gratis att tanka hem från Nomy.nu och "You better die young" ligger straxt efter "Cocain" på antal downloads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Vanilla Ninja - Liar [youtube-old]Q7rBfGVJUTY[/youtube-old] Jag är helt förälskad i låten. Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den nu. Säkert runt 10-15 gånger. Redigerad 14 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Wolf Parades nya, At Mount Zoomer, är bäst i världen. Hade bara hört livevarianter av några låtar tills igår kväll. Alla spår är bra. "Soldier's Grin" - 4:38"Call It a Ritual" - 2:47"Language City" - 5:03"Bang Your Drum" - 3:12"California Dreamer" - 6:02"The Grey Estates" - 3:28"Fine Young Cannibals" - 6:33"An Animal in Your Care" - 4:21"Kissing the Beehive" - 10:46 Redigerad 15 juni, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vanilla Ninja - Liar [youtube-old]Q7rBfGVJUTY[/youtube-old] Jag är helt förälskad i låten. Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den nu. Säkert runt 10-15 gånger. Blondinen med den röda gitarren är fin Bra låt förövrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Bob Dylan - Don't Think Twice, It's Alright I'm walkin' down that long, lonesome road, babe Where I'm bound, I can't tell But goodbye's too good a wooord, gal So I'll just say fare thee well I ain't sayin' you treated me unkind You could have done better but I don't mind You just kinda wasted my precious time But don't think twice, it's all right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Från The Roots senaste album, trodde aldrig dem skulle kunna göra musik med någon från fall out boy eller liknande men resultatet är inte dåligt. The Roots ft. Patrick Stump - Birthday Girl [youtube-old]YoBakd7QlQE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 THELIBERTINES-TIMEFORHEROES Okej, mitt hjärta började dansa när den spelades i torsdags. Kärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) THELIBERTINES-TIMEFORHEROES Okej, mitt hjärta började dansa när den spelades i torsdags. Kärlek! När Pete bytte gitarr visste jag direkt. Helt oslagsbart fantastiskt. Håkan Hellström - Hurricane Gilbert Finaste ögonblicket under lördagen. Hur Håkan berättade om att den var dedikerad till hans allra bästa vän Daniel Gilbert, som också är hans ena gitarrist. Håkan var helt tagen av publiken och ville aldrig sluta spela. Innan spelningen slutade bad han ljusteknikern lysa upp publiken en sista gång för han var så imponerad. Redigerad 15 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts