Martin-123 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Hade inte hört talas om dem förens en snubbe tipsade om dem på Youtube. Ska ladda ner lite låtar och se om jag gillar dem Trivium är ett av de bättre metal banden som finns idag. Hörde de för 2 år sen på Download Festival 2006. Sen köpte jag ett av deras album. Sen några månade senare drog jag på en Iron Maiden konsert i Globen, där Trivium var uppvärmningsband! Så idag blir det att tipsa om Trivium - Rain [youtube-old]eIfhP8xleFE[/youtube-old] Redigerad 10 juni, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Visit My Website jag behöver tips på liknade musik. House trance techno w/e detta är fö en gammla cs polare (tror jag) som jag dock itne har kontakten med. ÖVERRÖS MIG!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Visit My Website jag behöver tips på liknade musik. House trance techno w/e detta är fö en gammla cs polare (tror jag) som jag dock itne har kontakten med. ÖVERRÖS MIG!!!!11 Fel tråd? Aja, kan ju tipsa om min bror Niklas J. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 TRIVIUM - THE RISING [youtube-old]U5OgNfkmnHQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Idag har jag nynnat ikapp med John Williams och hans fiolstråk från filmen Jurassic Park (filmen kan diskuteras, men soundtracket är bra!). Avkopplande! [youtube-old]gOmJLk1lu08[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 The Clash - Clampdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Fel tråd? Aja, kan ju tipsa om min bror Niklas J. Fel tråd? jag behöver alltså tips på liknade musik, då jag inte har en anning om artister/band w/e inom den genre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Lyssnar på albumet The Joys of Losing Weight och jag gillar't, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Everyone knows What you know All except me That ain't right Let me know When I get The respect that I'm due if only for tonight Watch me mix it [youtube-old]QiE8weyMiuw[/youtube-old] In my basement With no makeup I feel naked now Ha Ha Ha I never really lost the fight but I never really won it Ha Ha Ha And die my darling Ha Ha Ha P.S.-- Welcome to my life Mindless Self Indulgence - Due Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Alla ni som gillar metal borde kolla in Anterior, ett ganska okänt band från Wales som spelar någon typ av metalcore. Hursomhelst är de jävligt grymma och tänkte här tipsa om titellåten från deras hittills enda skiva This Age of Silence. [youtube-old]iThGWj0ilW4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Angerfist - Take U Back Åh! Techno! Redigerad 12 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 The Shins - New Slang [youtube-old]FCELqkP6Yys[/youtube-old] Ni har väl hört den flera miljoner gånger, men what the hey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Angerfist - Take U Back Åh! Techno! Angerfist - Pissin' Razorbladez Åh! Hardcore! Redigerad 12 juni, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Angerfist - Take U Back Åh! Techno! Brinn. Hardcore =/= Techno. >:C Ladytron - Seventeen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 O H M - E N D O F M Y L I N E [youtube-old]LhLt2hAJY7E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Skaburbian Collective Jag är kär i bandet! Reggae-ish Redigerad 12 juni, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Pink Floyd - High Hopes [youtube-old]8ioavsW0tgI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 [youtube-old]8g6wJOu19hQ[/youtube-old] The Jacksons - Can You Feel It En av Jackson-brödernas svängigaste och bästa låtar i mitt tycke. Får mig att vilja dra på bell-bottom-byxorna och dra ut på dansgolvet, vilket beat! Får hela kroppen i gungning. Som tur var hade någon laddat upp en lång version på youtube som jag nu kan bjuda på! Outa-sight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Mindless Self Indulgence - Due Just'ja - jag skulle kommentera att det där bandets sång smakar av Architecture In Helsinki emellanåt. Eller hur man ska säg'. Fast texterna skiljer sig en aning. Kanske. Typ. Gillade skiten gjorde jag hur som helst. Redigerad 13 juni, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Feist - 1234 Redigerad 13 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts