Lajnux Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Bah, mår inte så bra just nu. Kom just över "Stormtrooper Yes I Am" och saknade gänget på DH som var där när Nordic Garrison var där och uppträdde. Anyway, ett fint minne är det iaf. Här är låten. Nordic Garrison - Stormtrooper Yes I Am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 89Ers - 89Ers Boy [youtube-old]UVU90em7YVg[/youtube-old] Gillar vanligtvis inte sån här musik, men detta är ju mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Grim Reaper - See You In Hell Varför den blev listad som en av de sämsta metal låtarna någonsin av VH1 förstår jag inte. En av de bästa NWOBHM låtarna ever imo! See you in hell my friend http://farsa.gr/forum/images/smilies/headbang.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Billie the Vision & The Dancers - Swedish Sin Jag älskar Billie, även om nya skivan känns lite lugnare och mer 'melankolisk' (kom inte på något bättre) än de gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) KINGSOFLEON-THEBUCKET Kan inte bestämma mig vilken som är bäst av den här och minst lika bra 'King of the Rodeo'. Singlade slant och landade på 'The Bucket', som får bli mitt tips idag. [youtube-old]ivY1rgeP6N0[/youtube-old] edit:youtube Redigerad 8 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Late of The Pier - Space and The Woods Går inte att ogilla! [youtube-old]6PYcl5drPDI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Judas Priest - The Hellion + Electric Eye Klassiker! Kan inte bli bättre än så här! [youtube-old]TopkgGxGzQs[/youtube-old] EDIT: Bort med ful smiley, dit med youtube tag. Redigerad 8 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Wolf Parade - I'll Believe In Anything [youtube-old]VZgwW-RzD30[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Billie the Vision & The Dancers - Groovy Vad säger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Sunset Rubdown - The Mending of the Gown SEE THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! Wolf Parade - I'll Believe In Anything Är inte det Spencer (heter han så, jag vet bara att en vän älskar honom) båda två? Ni borde varit på Siesta! isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Bra låt från 'nya' skivan. Doktor Kosmos - Doktor Kosmos lägger upp en mediestrategi Vi sa "Hur ska vi vara när vi intervjuas? Ska vi vara skygga som The Knife? Ska vi låtsas vara naturliga som Håkan eller låtsas kaxiga som Hives?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Är inte det Spencer (heter han så, jag vet bara att en vän älskar honom) båda två? Ni borde varit på Siesta! isåfall. Wolf Parade-gänget har gjort en rad grejer vid sidan av. Spencer är med i Sunset Rubdown och Swan Lake, och har dessutom varit med i Frog Eyes och lite annat tjohej. Dan, den snyggaste i Wolf Parade, spelar med sin flickvän i Handsome Furs. En Dante har spelat på några av Hot Hot Heats skivor. OBS! Fetstilen betyder "skaffa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 BAND OF HORSES - THE FUNERAL [youtube-old]ibE7IqEjni4[/youtube-old] Jag har hört talas om bandet innan, och vet att det finns/fanns ett par stycken här på forumet (tror jag i alla fall) som lyssnade på Band of Horses. Lite pinsamt att det var just i spelet Skate jag hörde dem för första gången, dock föll jag för låten direkt och har börjat lyssna stenhårt på Band of Horses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 BAND OF HORSES - THE FUNERAL Damn, vilken bra låt! Införskaffar albumet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) THEBIRTHDAYMASSACRE WALKINGWITHSTRANGERS [youtube-old]06s9VGFhqHY[/youtube-old] ÅH! Redigerad 9 juni, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Nick Cave and the Bad Seeds - More News from Nowhere [youtube-old]8MajmI5j7Bs[/youtube-old] Hade aldrig hört talas om Nick Cave för en månad sen, lyssnade igenom nya skivan Dig, Lazarus, Dig!!! i helg och den var väl... ganska bra, inget särskilt. Tyckte den här långa låten förtjänade ett tips, skön basröst på Nick och allmänt... bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Trivium - Becoming The Dragon [youtube-old]3rSfGtLzshc[/youtube-old] För att vara modern metal måste jag säga att den är jävligt hård och bra Redigerad 10 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Trivium - Becoming The Dragon För att vara modern metal måste jag säga att den är jävligt hård och bra Trivium äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Trivium äger. Hade inte hört talas om dem förens en snubbe tipsade om dem på Youtube. Ska ladda ner lite låtar och se om jag gillar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Somna till: Songs: Ohia - Blue Chicago Moon [youtube-old]U39aGJ9zz7k[/youtube-old] Glida omkring till: Bob Dylan - Girl From The North Country [youtube-old]dN6_Ymd3NxQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts