iweX Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 R2 skulle hjälpa mig men nu försvann han. Jag har inte dig på MSN, men jag har R2. sen så finns inte platta här uppe Nåja Billie the vision & The dancers - Lily from middleway street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Black Label Society - Stillborn Zakk Wylde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Har blivit lite småkär i Eden Maze på YouTube. Sure, han gör väl till största delen covers men han gör dom helst själv, alla instrumenten. Så har han en liten egendomlig röst, iaf enligt mitt tyckte. Eden Maze - The View Is Clear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Lätt Journey - Don't Stop Believing och Men Without Hats - The Safety Dance <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Agge rippa skivan i iTunes som du sa. Det blir bra nog, värsta som händer är att någon ersätter den med en riktig rip om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Agge rippa skivan i iTunes som du sa. Det blir bra nog, värsta som händer är att någon ersätter den med en riktig rip om en vecka. Det får duga tills den riktiga rippen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Sister Nancy - Bam Bam [youtube-old]xNDrFTLl27w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Sprang förbi skivaffären idag och köpte Billie The Visions skiva! Den är sååååå bra! Billie The Vision & The Dancers - You're Not Giving Up On Me GE MIG FÖR HELVETE! Sitter på en myspace-rip med 3 låtar och uppdaterar waffles som ett jävla gatuluder. Jag måste ha skivan, pronto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Journey - Wheel In The Sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 WEEZER-PORKANDBEANS Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen. [youtube-old]muP9eH2p2PI[/youtube-old] Oj! Åh! Wow! Den förgyllde min kväll, helt klart! OK GO - Get Over It Har äntligen skickat över all musik jag har till laptopen, sitter nu och lyssnar på alla gamla album jag saknat, bla OK GO's första. [youtube-old]-Tl-c1PusrM[/youtube-old] Den minns jag att du skickade till mig på msn för en sisådär 1½ år sedan. Den är bra. Ett litet tips också då: 50 Hertz - Dagen då kriget kom till stan. Fattar inte varför jag inte gillat 50 Hertz så värst mycket förut, de är ju helsköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Sunset Rubdown - The Mending of the Gown SEE THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! AND THE PADDLE GO UP AND THE PADDLE GO DOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 ! Ja, jag tipsar om den igen! Den går att lyssna på om och om och om och om igen utan att bli det minsta tjatig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Crosby, Stills, Nash & Young - Ohio Denna låt, mina damer och herrar, är en av de bästa protestsångerna någonsin. Neil Young är en av vår tids största musiker. [youtube-old]JCS-g3HwXdc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Pinnar vidare på Neil Young. Den här är skön som fan, given när man gör sånt som Google inte gillar. [youtube-old]hzMl0-bhNcM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag känner mig lite efter, men era bra tips har fått mig in på bättre musikvägar. The Kooks - Naive --- Get Shakes - Disneyland Part 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Idag har jag två gamla men jättebra musiktips Den första är en gammal 90-talsklassiker som vi nog alla har hört någonstans i våra liv. Semisonic - Closing Time [youtube-old]KdmLmIArqWM[/youtube-old] Härnäst kommer också en klassiker .. fast inom en annan genré. Timbaland producerade år 2003 Bubba Sparxxx album Deliverence och här kommer låten med samma namn som skivan. Videon är som ni kanske förstår en 'cover' på O, Brother Where Art Thou?. GRYMT beat och GRYM text med GRYM refräng. P-C approves! Bubba Sparxxx - Deliverance [youtube-old]qDKCXh0xJt4[/youtube-old] Redigerad 7 juni, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Idag har jag två gamla men jättebra musiktips Den första är en gammal 90-talsklassiker som vi nog alla har hört någonstans i våra liv. Semisonic - Closing Time [youtube-old]KdmLmIArqWM[/youtube-old] Det har vi! En sån där låt som för evigt etsat sig fast i bakhuvudet, men man egentligen inte har någon aning om vilka som har gjort den. Det som är säkert är att den osar lika mycket 90-tal som typ Goo Goo Dolls. Och för att fortsätta denna tripp nedför minnes-allén (därav den lite mer gammaldags-iga texten för att kontrastera Arial Narrow-mallen jag annars kör med) Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight [youtube-old]EsZYqaSc4cU&[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Svinkels - Du Pq (Pour Mon Trou-Trou). Hittar någon lyriken så får denne gärna dela med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Explosions In the Sky - So Long, Lonesome [youtube-old]d3ix-WmtbaA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Idag har jag två gamla men jättebra musiktips Den första är en gammal 90-talsklassiker som vi nog alla har hört någonstans i våra liv. Semisonic - Closing Time [youtube-old]KdmLmIArqWM[/youtube-old] Härnäst kommer också en klassiker .. fast inom en annan genré. Timbaland producerade år 2003 Bubba Sparxxx album Deliverence och här kommer låten med samma namn som skivan. Videon är som ni kanske förstår en 'cover' på O, Brother Where Art Thou?. GRYMT beat och GRYM text med GRYM refräng. P-C approves! Bubba Sparxxx - Deliverance [youtube-old]qDKCXh0xJt4[/youtube-old] lewl. 90-tals noja! Semisonic - Closing Time 1998 [youtube-old]KdmLmIArqWM[/youtube-old] Marcy Playground - Sex and Candy 1997 [youtube-old]CKl_7zK3fbI[/youtube-old] Kan faktist inte säga hur många gånger jag lyssnat på dessa två låtar under dom sista åren av 90-talet. Och för att komma med ett nytt tips för dagen. Billie the Vision & The Dancers - Groovy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts