AngryAxel Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 HOTCHIP-READYFORTHEFLOOR Bra grejer, från Made in the Dark, som absolut kommer lyssnas mer på. Känns somrig. [youtube-old]AW94AEmzFhQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem (K.626) - Lacrimosa Så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem (K.626) - Lacrimosa Så fin Den sjöng vi i min förra skola. Ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Dropkick Murphys - I'm Shipping up to Boston Svängig, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 jag tipsar om do make say think - herstory of glory (obs har inte kollat länken om filmen är bra kvalitet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nationalteatern - Jack The Ripper [youtube-old]x4cBXemQxk8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) It is scheduled to be released on 30 June, 2008, with the single "Tired of England" to be released a week earlier on 23 June[1]. Dirty Pretty Things andra album, Romance at Short Notice, längtar jag ihjäl mig till. --------------------- The Fratellis - My Friend John Helt klart en ny Henrietta, Fratellis är mästare på förstaspår! Precis när sången börjar låter Jon så jäääkla mycket som Alex Turner. Grym låt, förmodligen grym skiva (behöver lyssna mer) och perfekt nu till sommaren. Ah! Redigerad 3 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 OneRepublic Stop and Stare "...Stop and stare I think I'm moving but I go nowhere Yeah I know that everyone gets scared But I've become what I can't be, oh Stop and stare You start to wonder why you're 'here' not there And you'd give anything to get what's fair But fair ain't what you really need Oh, can u see what I see..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 It is scheduled to be released on 30 June, 2008, with the single "Tired of England" to be released a week earlier on 23 June[1]. Dirty Pretty Things andra album, Romance at Short Notice, längtar jag ihjäl mig till. Oja, helt klart en av årets mest efterlängtade plattor! Fan, nu känner jag mig värdelös som dissade WTAI, tänk vad fett det lär bli... The Fratellis - My Friend John Told ya'. Jag fortsätter med The Smiths, vilka underbara lyrics Morrissey har skrivit i sina dagar, damn. [youtube-old]9AlH2oYedfk[/youtube-old] Because the music that they constantly play... it says nothing to me about my life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Oja, helt klart en av årets mest efterlängtade plattor! Fan, nu känner jag mig värdelös som dissade WTAI, tänk vad fett det lär bli... Och jag hatar Luger än mer för att de startade upp sin äckelfestival och snodde DPT som Rockparty faktiskt budade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 K E N T S U N D A N C E K I D Kent är faktiskt bra. Faktiskt jättebra. Den här låten är en jättebra låt från en jättebra skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 K E N T S U N D A N C E K I D Kent är faktiskt bra. Faktiskt jättebra. Den här låten är en jättebra låt från en jättebra skiva. Äntligen har kickenoch mitt Kent-spammande lönat sig. Vi har lyckats ta över P-C. Måste haka på här. K E N T E N H I M M E L S K D R O G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Äntligen har kickenoch mitt Kent-spammande lönat sig. Vi har lyckats ta över P-C. Måste haka på här. K E N T E N H I M M E L S K D R O G Måste haka på här. K E N T K U N G E N Ä R D Ö D Och juste: K E N T M I N V Ä R L D Redigerad 4 juni, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Äntligen har kickenoch mitt Kent-spammande lönat sig. Vi har lyckats ta över P-C. Måste haka på här. K E N T E N H I M M E L S K D R O G Ska fortsätta spamma så fort jag kommer in i min Kent-period Nej, men Kent är bra och jag älskar dom. K E N T K Ä R L E K E N V Ä N T A R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) R E F U S E D N E W N O I S E C-c-c-c-combobreaker Redigerad 4 juni, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Queen - One Vision Win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Mnemic - Electric I'd Hypocrisy Dansk industrial-melodic/metal/metalcore. Jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Sprang förbi skivaffären idag och köpte Billie The Visions skiva! Den är sååååå bra! Billie The Vision & The Dancers - You're Not Giving Up On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Sprang förbi skivaffären idag och köpte Billie The Visions skiva! Den är sååååå bra! Billie The Vision & The Dancers - You're Not Giving Up On Me Jag tycker du ska dela med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jag tycker du ska dela med dig R2 skulle hjälpa mig men nu försvann han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts