KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Oh, mys :] Var han bra på att kramas? Annars har Fratellis släppt nytt - Here We Stand. Och han såg att det var gott. FRATELLIS-MILKANDMONEY edit: Äsch, min gay-kommentar fick en ny sida. edit 2: Åh, babydoll! FRATELLIS-BABYDOLL Oj. Har det läckt. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Uppdaterar Tweaks lista med några "band som har släppt två skivor"-band. Den är väldigt dynamisk, men just nu ser den ut så här. Är verkligen inte sugen på BP just nu, trots att jag vet att de egentligen är hur bra som helst. Men det är första juni, det är sommar, och solen ärar oss med dess närvaro. Likaså Arcade Fire. Milburn har jag smått lyssnat sönder för tillfället. VÄLDIGT jämt mellan de översta fyra kandidaterna. 1 - The Kooks 2 - Arctic Monkeys 3 - Franz Ferdinand 4 - Fratellis 5 - Arcade Fire 6 - Milburn 7 - Bloc Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Sommar+pugh rogefeldt=sant [youtube-old]bfUN_1Wi3Z0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Common feat. Pharrell - Universal Mind Control Riktigt bra beat, LYSSNA!!! [youtube-old]ZEWkLefO6Fk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 TTC - Girlfriend [youtube-old]Yz3QgoavrzY[/youtube-old] Franska. Electro. Rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Mew - 156. Återupptäckte nyss Frengers-skivan. Den är sååååååå bra Verkligen en av dom bästa jag äger. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Yehey, kom hem nyss, jag kramade honom och pratade några minuter. Ni kramades väl i sju sekunder? ----- The Fratellis nya var lite småtrevlig faktiskt. Inte någon top 10 i år, nejnej. Men lite småmysig sådär. Öppningsspåret 'My Friend John' är väl den jag fastnat för mest. Klart bättre än 'Konk'. När vi ändå är inne på två-album-band kan jag säga att jag fått en mer... "liberal" syn (WTF?) på Bloc Party. Första skivan är riktigt bra. Det har ni ju då vetat i tre år, men jag är seg. Ursäkta. Glömde ett ord. Redigerad 1 juni, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Ni kramades väl i sju sekunder? Förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Förstår inte. Scrubs. - A hug takes seven seconds? - A good one does. [youtube-old]G5YTC7sNm98[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Scrubs. - A hug takes seven seconds? - A good one does. Åh, hade ju sett det där! Fint. Tyvärr inte. The Futureheads - Walking Backwards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Infected Mushroom - Special Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 The Fratellis - Tell Me a Lie Oj vad White Stripes inspererad. Speciellt introt. Tror för övrigt inte jag gillar nya albumet, inte alls lika glatt och trallvänligt som första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Fratellis nya får inte mer än 3/5. The Fratellis - A Heady Tail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Mew - Special [youtube-old]uwOMekUff8c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 [youtube-old]SJrdxhxqHLM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 The Smiths - How Soon Is Now? When you say its gonna happen now, when exactly do you mean? See I've already waited too long... and all my hope is gone. Fantastiskt. Morrissey och Marr var verkligen höjden av... bäst-het. Utan tvekan 1980-talets band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Matt Weddle - Where the Moon Shines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Lil Jon & The East Side Boyz - Get Low Jag brukar inte lyssna på hiphop vanligtvis, men den här låten är ju förbannat skön! I varje fall om man har ett bra ljudsystem så man kan dunka på med hög volym och bas. Att texten är grym är ju inget man kan klaga på heller! "To the window, to the wall, to the sweat drop down my balls, to all these bitches crawl!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Beethoven - Ave Maria (Eller omvänt, fast jag tror det ska vara Beethoven som komposerat detta, eller jag vet inte, men jaja) Jag har totalt snöat in mig i opera och klassisk musik. Har upptäckt hur fin den är och hur man bara sjunker in i stämningen. Så fint...och underbart. Lyssningsvärdabsolutisommar! Redigerad 2 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 TTC - Bâtard sensible [youtube-old]w-w377C9SE0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts