P-C Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Oh, jag är kär! Oj vilken helt underbart fin låt jag nyss hittat. Blir så när tårögd till den. Lyssna! Brett Dennen - Ain't No Reason Det är ju Lajnux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Steppenwolf - Magic Carpet Ride Med denna funkiga rockdänga a' 1968 säger även jag godnatt, min flygtur har änddestination sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Golden Earing - Twillight Zone har ingen hört denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) COLDPLAY-GREENEYES Galet bra och mysig låt, väldigt lätt att spela på gitarr. Kommer till Globen i september. [youtube-old]QbAZiVRG6h0[/youtube-old] Redigerad 30 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Tagen från Disturbeds nya album Indestructible. Refrängen är helt underbar. Disturbed - The Night [youtube-old]7Crom4jD9e4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Billie The Vision & The Dancers - Someday Somehow Billie The Vision släpper sin nya skiva "I Used To Wander These Streets" 4:e Juni! Tre låtar finns ute på myspace och releasepartyt är på Debaser den 6:e med fri ålder! Kom, kom! http://www.myspace.com/billiethevisionandthedancers Redigerad 31 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 [youtube-old]3W9pwpYBdY8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Billie The Vision & The Dancers - Someday Somehow Billie The Vision släpper sin nya skiva "I Used To Wander These Streets" 4:e Juni! Tre låtar finns ute på myspace och releasepartyt är på Debaser den 6:e med fri ålder! Kom, kom! http://www.myspace.com/billiethevisionandthedancers Usch att man inte bodde i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Michael Jackson Beat It 2008 (25th Anniversary Remix) [feat. Fergie] Skön gammal klassiker i ny tappning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Håkan Hellström - Inte skyldig nån nåt http://www.youtube.com/watch?v=5xBNI1X_9L4 En låt som inleds med "så jag hör att du är på kryss med boozen" kan inte vara annat än fantastisk. Somrig och fin, skönt gung. Hela hans nya skiva är faktiskt väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Hela hans nya skiva är faktiskt väldigt bra. Håller med till 100%!. Tog några lyssningar, men den är verkligen bra. Tipsar om titelspåret. HÅKANHELLSTRÖM-FARVÄLFÖREDELWEISS Den är topp 5 i år. Ska iväg strax och se honom live, han spelar i Kalmar vid 20.15 ikväll. Wow, tufft - Ha det så kul Redigerad 31 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Den är topp 5 i år. Ska iväg strax och se honom live, han spelar i Kalmar vid 20.15 ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Håller med till 100%!. Tog några lyssningar, men den är verkligen bra. Tipsar om titelspåret. HÅKANHELLSTRÖM-FÖRSENTFÖREDELWEISS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 What the hell var det i den där moroten jag precis åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Håkans nya (nåja, funnits ett bra tag nu) är förvånansvärt bra för att i min mening inte låta så likt hans äldre album. Sen kan jag inte annat än hurra för ett nytt Billie album. Dom var i jkpg för några veckor sen och fan vilket drag. Underbart! Tipsar såklart om; Billie the Vision & The Dancers - Lilly From the Middleway Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Jag har just upptäckt NAS-albumet Illmatic , så jäkla bra! Smakprov: [youtube-old]gsSsI0KkPLg[/youtube-old] Redigerad 31 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Billie The Vision släpper sin nya skiva "I Used To Wander These Streets" 4:e Juni! Tre låtar finns ute på myspace och releasepartyt är på Debaser den 6:e med fri ålder! Kom, kom! http://www.myspace.com/billiethevisionandthedancers Billie! Woot! Har inte lyssnat på jättejättelänge, nu blev jag jätteglad. Jätte. Jag skulle lätt ha kommit om jag bodde närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 OK GO - Get Over It Har äntligen skickat över all musik jag har till laptopen, sitter nu och lyssnar på alla gamla album jag saknat, bla OK GO's första. [youtube-old]-Tl-c1PusrM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Den är topp 5 i år. Ska iväg strax och se honom live, han spelar i Kalmar vid 20.15 ikväll. Yehey, kom hem nyss, jag kramade honom och pratade några minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Yehey, kom hem nyss, jag kramade honom och pratade några minuter. Oh, mys :] Var han bra på att kramas? Annars har Fratellis släppt nytt - Here We Stand. Och han såg att det var gott. FRATELLIS-MILKANDMONEY edit: Äsch, min gay-kommentar fick en ny sida. edit 2: Åh, babydoll! FRATELLIS-BABYDOLL Redigerad 1 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts