eliizar Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Moneybrother - Guess Who's Gonna Get Some Tonight [youtube-old]OzBr2Yhqr30[/youtube-old] http://youtube.com/watch?v=OzBr2Yhqr30 Jag älskar sånna här låtar på tidig sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 White Lion - Battle At the Big Horn [youtube-old]HFmoNjwAYzU[/youtube-old] Såå sjukt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Hästpojken - Lena 60. Den här skivan har jag aldrig riktigt hunnit lyssna på. Glömde helt bort den tills förra veckan när agge klagade på att Saga lyssnade på den för mycket, var det så? Är inne i en svensk musik-period just nu och det här är det bästa efter Markus Krunegård. Sångarens dialekt är helt underbart och rösten har något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Hästpojken - Lena 60. Den här skivan har jag aldrig riktigt hunnit lyssna på. Glömde helt bort den tills förra veckan när P-C klagade på att hans vän lyssnade på den för mycket, var det så? Är inne i en svensk musik-period just nu och det här är det bästa efter Markus Krunegård. Sångarens dialekt är helt underbart och rösten har något speciellt. Öh .. kanske .. minns inte. http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/embarrassed.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jupiter One - Unglued Härligt vacker refräng. Is it true, As I walk along the beach beside you, That nothing in the world can find you? [youtube-old]v0iHpxTGwpU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Sångarens dialekt är helt underbart och rösten har något speciellt. jag håller med. tyckte de sög först, men tänkte att jag ger dom en chans. gillar Martin Elisson röst som fan, även fast de verkar lite dampiga. caligula är ju grymt mysig låt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Pete & the Pirates - Mr. Understanding [youtube-old]14_U78314T8[/youtube-old] Oh, mycket trevligt! Speciell musikvideo också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 MODESELEKTOR - Happy birthday [youtube-old]-aXj2EpZioM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Jag tycker om Handsome Furs - Radio's Hot Sun. Redigerad 28 maj, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 jag håller med. tyckte de sög först, men tänkte att jag ger dom en chans. gillar Martin Elisson röst som fan, även fast de verkar lite dampiga. caligula är ju grymt mysig låt ändå Grymt mysig, hela skivan. Är hans tidigare projekt något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Hästpojken - Lena 60. Jag har verkligen fastnat för den här skivan. Vilka mer bra svenskspråkiga rockskivor finns det? Är inne i en Sverige-period för tillfället. [youtube-old]QE5FCE0xip4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 WEEZER-PORKANDBEANS Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen. [youtube-old]muP9eH2p2PI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Inte ny och fräsch direkt, men fortfarande sjukt underbar! En låt behöver ju inte vara ny och fräsh för att vara bra Beviset: Mott The Hoople - Once Bitten Twice Shy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 WEEZER-PORKANDBEANS Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen. [youtube-old]muP9eH2p2PI[/youtube-old] Åh, såg den senast igår! Helt jäkla underbar video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Grymt mysig, hela skivan. Är hans tidigare projekt något att ha? Han sjöng i Bad Cash Quartet innan, vilka jag tycker ofantligt dåliga. Tråkiga och dryga låtar. Finns en del hultsfreds klipp på youtube med dessa. men alltså inget och ha enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 WEEZER-PORKANDBEANS Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen. muP9eH2p2PI Wow! Brutalt bra video. Låten var ganska bra den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Arctic Monkeys - Baby I'm Yours [youtube-old]K0jR8adohcY[/youtube-old] Väldigt skön B-sida, Vette tusan vad det är för stil på musiken? 50-60 tal? vad kallas det? gammal pop? Redigerad 29 maj, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Från method man's seanste album Method Man - Is it me [youtube-old]uz01fkbNv3k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 WEEZER-PORKANDBEANS Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen. Den här videon är så grymt skön. Jag citerar en snubbe på youtubes kommentarer. Behövs inte ens perfekt engelska av honom för att ha rätt. Knoxville2233 (10 hours ago) Show Hide wow 5 stars even after over 28,000 ratings. thats fucking amazing. cool vid to only thing that sux is that its been done now so we will never see a music vid this good again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Oh, jag är kär! Oj vilken helt underbart fin låt jag nyss hittat. Blir så när tårögd till den. Lyssna! Brett Dennen - Ain't No Reason [youtube-old]amwVyRH2B8A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts