Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Hästpojken - Lena 60.

Den här skivan har jag aldrig riktigt hunnit lyssna på. Glömde helt bort den tills förra veckan när agge klagade på att Saga lyssnade på den för mycket, var det så?

Är inne i en svensk musik-period just nu och det här är det bästa efter Markus Krunegård. Sångarens dialekt är helt underbart och rösten har något speciellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hästpojken - Lena 60.

Den här skivan har jag aldrig riktigt hunnit lyssna på. Glömde helt bort den tills förra veckan när P-C klagade på att hans vän lyssnade på den för mycket, var det så?

Är inne i en svensk musik-period just nu och det här är det bästa efter Markus Krunegård. Sångarens dialekt är helt underbart och rösten har något speciellt.

Öh .. kanske .. minns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag håller med. tyckte de sög först, men tänkte att jag ger dom en chans. gillar Martin Elisson röst som fan, även fast de verkar lite dampiga.

caligula är ju grymt mysig låt ändå

Grymt mysig, hela skivan. Är hans tidigare projekt något att ha?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WEEZER-PORKANDBEANS

Usch, vilken oförskämt bra video! Och låten med, för den delen.

Den här videon är så grymt skön. Jag citerar en snubbe på youtubes kommentarer. Behövs inte ens perfekt engelska av honom för att ha rätt.

Knoxville2233 (10 hours ago) Show Hide

wow 5 stars even after over 28,000 ratings. thats fucking amazing. cool vid to only thing that sux is that its been done now so we will never see a music vid this good again.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor