Streetwave Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 The Cure - Boys don't cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tupac & Snoop Dog - 2 of Americas most wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Thriller - Micael Jackson Inget halloweenparty är komplett utan denna underbara låt .inget helloweenBarnkalas kenske du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Låt: Not long ago Artist: DJ Yella Album: One mo nigga ta go Hela albumet är skönt men den låten asså... RIP Eazy-E :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ozzy's nya album "Under Cover", gryyym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ozzy's nya album "Under Cover", gryyym Hur många låtar har du hört på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Låt: Crash Diet Artist: Guns N' Roses Album: -, endast som bootleg Kommentar: Kanske den låt som gav namn åt det svenska bandet Crash Diet (ja, jag vet att dubbel-i-prickar saknas?!)? Redigerad 1 november, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Album: -, endast som bootleg Appetite for Lies and Illusion, eller nåt __ Låt: The Stone Roses - I Wanna Be Adored Platta: The Stone Roses Kommentar: Haschmusikens signum The Stone Roses, oftast är det så att den första skivans första låt är den bästa låten bandet gjort någonsin. Så är det i alla fall här. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ozzy's nya album "Under Cover", gryyym Huh? Släpper han nytt? Eller är det covers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Huh? Släpper han nytt? Eller är det covers? Det är bara covers, Sympaty For The Devil såg jag att han hade gjort cover på. Fast jag tror hela skivan kan bli en ganska kul lyssning(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ozzy - Working class hero. Ozzys cover på John Lennons(?) låt. Från Ozzys nya skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ozzy's nya album "Under Cover", gryyym Mm, vet. Fast John Lennons "Working Class Hero" slår han inte. Ska nog köpa albumet, om inte min bror (som är ännu större Ozzy-fan än jag) köper det. Redigerad 1 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Låt:Toxic [Armand Van Helden Remix] Album: VA - R&B Dance Mix Kommentar: Redigt bra:P Bra ihopmixat samt trevlig att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Artist: Nothingface Låt: I wish I was a communist Album: Skeletons Såna som inte gillar "skrikmusik" bör inte lyssna på den antar jag. Jag tycker den är helskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Chiligr: Alla =) GTApimpfoolife: Den är redigt mycket bra, väldigt skön lyssning Frenzy: RadiuZ: Jag ska defiitivt köpa den =P Moongoose: Den låten är jäkligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Silverstein - Giving Up En grymt skön låt, inte för mycket skrik, inte för lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Låt: The Wizard Artist: Black Sabbath Kommentar: Skön låt, speciellt när Ozzy lirar munspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Entombed - Hellraiser. Det är fina grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag tar ett gäng. Metallica - The Four Horsemen Iron Maiden - Running Free Judas Priest - NightCrawler (OBS!!! SE SIGNATUR OBS!!!) Stonegard - Hunter Stonegard - Darkest Hour Stonegard - At Arms Lenght In Flames - The Quiet Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town Ultimat låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts