Tweak Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Afasi & Filthy, nya skivan. Typisk svensk hiphop, härligt såhär på sommaren. Jag förstår inte varför du inte ska till Hultsfred, alltså! Jacker: Jag menade vad du gillar mer än dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 [youtube-old]ygJYxMP_ICY[/youtube-old] Vitas - Opera 2 Rysk operasångare. Jag brukar inte gilla opera. Men det här är tungt för att vara opera. Och killen kan sjunga, ingen tvekan om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Late of The Pier - Focker Brittisk electro-pop när den är som bäst [youtube-old]cz5Dei5O3xY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kanske bara är jag, men är inte han som sjunger väldigt lik okka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kanske bara är jag, men är inte han som sjunger väldigt lik okka? Jo, han är ganska lik okka. Men här ser även synthleft ut som honom: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag får instämma i Dudes tips om Atmospheres nya album When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold (okej, den färgen var inte guld ). Hursomhelst - skön hiphop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Hej. Annan skön hiphop: Dead Poet Live Album med Sage Francis. Om ni inte gillar't hatar jag er. Hårt. Redigerad 26 maj, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 The Tough Alliance - Koka Kola Veins Inte ny och fräsch direkt, men fortfarande sjukt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dark Draction Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Frankenstein Drag queens from planet 13 - I don't wanna be your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Åh! Nu kommer ni börja hata mig, haha! Jag ska nämligen tipsa om en artist de flesta hatar här. Jag själv skäms lite, men jag har börjat gilla den här låten något enormt mycket. Den känns så sommar och chill och fest på samma gång. Kebab kanske gillar sådant, men aja. Jag bara älskar refrängen. Fronda feat. Kenta, Hamish & Angie - Vi Gör Det Hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Frankenstein Drag queens from planet 13 - I don't wanna be your friend. Jesus titty fucking Christ, BroDD är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Jesus titty fucking Christ, BroDD är tillbaka! Låt oss hoppas att den här killen har ett bredare musiksortiment än vad BroDD hade. Edit: Juste här kan man ju tipsa om musik ja. Då tipsar jag om skivan som för närvarande rullar på tallriken. Hot Butter - Popcorn Klassiskt... pop pop pop-po-po-po-pop moog... Redigerad 26 maj, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 My Morning Jacket - The Way That He Sings [youtube-old]3ljN86lEH5c[/youtube-old] Skön låt med ett skönt band helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Archive - Again En av de lugnaste och skönaste låtar jag någonsin hört. Värt 16 minuter av din tid helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 RAZORLIGHT-INTHECITY Oj. Galet bra skiva, Up All Night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Pete & the Pirates - Mr. Understanding [youtube-old]14_U78314T8[/youtube-old] Redigerad 27 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Pete & the Pirates - Mr. Understanding Den skivan är kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Den skivan är kanon! Har bara hört Mr. Understanding än så länge, men den gillas starkt så skivan skall införskaffas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) BLEbal. Det här tar vi bort. Inget tips alls Redigerad 27 maj, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) TheBirthdayMassacre-KillingTheLights [youtube-old]UYtpDS8vGNM[/youtube-old] We kill the lights, And put on a show, It's all a lie, But you'd never know. This star will shine, And then it will fall, And you will forget it all. Härlig synth. Hård gitarr. Vacker kvinnoröst. Bra text. Dramatisk refräng. Skiljer sig väldigt mycket från vad jag brukar lyssna på men this shit is good! Kolla upp skivan Walking With Strangers. Redigerad 27 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts