Renard Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Mötley Crüe - Dr. Feelgood Klassiker och en av mina personliga favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Markus Krunegård - Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel. Denna låten är egentligen bara bra tack vare slutet. Det är magiskt när han halvsjunger/halvskriker "sådana jävla svin". Det var minst lika magiskt på konserten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Markus Krunegård - Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel. Denna låten är egentligen bara bra tack vare slutet. Det är magiskt när han halvsjunger/halvskriker "sådana jävla svin". Det var minst lika magiskt på konserten. Mina stämband sprack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Mina stämband sprack. Och dina bilder blev skumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Beta Band - Needle In My Eye [youtube-old]KD9DvnifFOg[/youtube-old] Mysig låt att bara sitta att chilla till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Och dina bilder blev skumma Ajo, fått höra det. Får kolla över färgkalibreringen på min skärm. På min dator ser det bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Chords - No time like the present. [youtube-old]X9MXvxqR1VY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 All Paramore FTW http://www.youtube.com/watch?v=UB_Pg8nqr44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Caesars - Run No More Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Var rätt länge sedan jag tipsade om något, så jag busar och tipsar om två instrumentala låtar med discokollektivet MFSB (Mother Father Sister Brother). Den här musikgruppen fånger 1970-talets discosound helt fabulöst med stråkar, glitter och funkig gitarr! Wanna put my dancing shoes on! Love Is the Message Från 1974, med en fin Bounce FM-logga [youtube-old]ugXrdV0_PU8[/youtube-old] Sexy, 1975 [youtube-old]Th44NhlGjE4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Wolf Parade släpper nytt inom kort; At Mount Zoomer. Håll utkik! Har ni lyckats missa deras debut Apologies To The Queen Mary, så har ni lyckats missa någonting bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Markus Krunegård - Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel. Denna låten är egentligen bara bra tack vare slutet. Det är magiskt när han halvsjunger/halvskriker "sådana jävla svin". Det var minst lika magiskt på konserten. Markus Krunegård - Stjärnfallet Inte den bästa låten på skivan, men den var verkligen stämningsfull och fin igår. Markus, ensam på scen, med en gitarr. Publiken (90% tjejer) ser på honom med beundran, och en slags dimma av mysighet lägger sig över Kafé 44. Redigerad 21 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Annars tipsar jag om: Coca Carola - Min Tröja Bra genre, bra artist, underbar text. Kan det bli mycket bättre än så? Opeth - Porcelain Heart från deras nya album Watershed är en underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Kleerup - Longing For Lullabies (Feat Titiyo) Tung platta som släpptes idag, Andreas Kleerup har samlat den kvinnliga svenska popeliten på denna electron-pop platta som kort kallas Kleerup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Oj så sent ute jag är, men här kommer den i alla fall: Ras Cricket - Skin [youtube-old]jpX9zEU-a8k[/youtube-old] Den känns inte speciellt reggaeaktig men den är lugn och underbar, nästan så man får en tår i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Iron Maiden - Wrathchild Har börjat lyssna lite smått på Maiden, gillar Wrathchild. Ett av de bästa riffs jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Öh. Alltså. Sån där SKÖÖÖÖÖÖÖÖN SOUL OCH FUNK liksom det är grejen. Typ Funkadelic då. Det hörs ju på namnet. CAN YOU GET TO THAT??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Öh. Alltså. Sån där SKÖÖÖÖÖÖÖÖN SOUL OCH FUNK liksom det är grejen. Typ Funkadelic då. Det hörs ju på namnet. CAN YOU GET TO THAT??? Öh. Alltså. Att vara sådär PRETTO liksom det är grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Öh. Alltså. Att vara sådär PRETTO liksom det är grejen.aa lix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts