R2D2 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Gnarls Barkley - Storm Coming. Den här skivan är nästan en tiopoängare. Det är synd att den är så bortglömd. Den ger mig också massor av minnen, upptäckte skivan under en bra period i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Joel Alme är en skön, svensk, Håkan Hellström-ig kille. Ni kan skaffa er hans album 'A Master of Ceremonies'. Annars är det Cajun Dance Party som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Barrington Levy - Here I Come [youtube-old]sYnpuyXNcGM[/youtube-old] (Jag diggade den innan den blev reklamlåt, men jag visste inte vad den hette.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Barrington Levy - Here I Come sYnpuyXNcGM (Jag diggade den innan den blev reklamlåt, men jag visste inte vad den hette.) Riktigt skön, blev kär i den efter bredbandsreklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 två gamala godingar från tony hawk 2. (Tror jag att det var) Bad religion - You Goldfinger - Superman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) I och med att dangerboy hårdrockare(alt. blackmetalkille) i högstadiet så lyssnade han aldrig på broder daniel. men nu när han vidgat sina musikalsika vyer vill han på stå att broder daniel är oerhört bra. detta trots henrik berggrens lite smått borliga attityd. håkan hellström lirar bas på klippet för övrigt. saknar sen kväll med luuk, det va ett bra program. http://youtube.com/watch?v=Zzcj2IW-24U Redigerad 14 maj, 2008 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det är underbart att upptäcka olika band som man har haft länge men inte uppmärksammat. Jag själv sitter totalt framklistrad framför The Sounds två absolut fantastiska album just nu. Finns så jättemånga bra låtar så det inte är sant. Och Ego är ju fantastisk. Varje gång jag hör henne säga de två-tre inledningsfraserna så ryser jag bara hur fin röst och hur bra det är. The Sounds - Ego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) I och med att dangerboy hårdrockare(alt. blackmetalkille) i högstadiet så lyssnade han aldrig på broder daniel. men nu när han vidgat sina musikalsika vyer vill han på stå att broder daniel är oerhört bra. detta trots henrik berggrens lite smått borliga attityd. håkan hellström lirar bas på klippet för övrigt. saknar sen kväll med luuk, det va ett bra program. http://youtube.com/watch?v=Zzcj2IW-24U Kan du skriva dina topp 10 absoluta favoritband? har fått för mig att du har grym smak. Älskar Broder Daniel. det är här dock det bästa jag vet http://youtube.com/watch?v=WY3CF0ehT6U det gör en rejält sugen på Way Out West Redigerad 14 maj, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 SKIDROW - 18 AND LIFE! WUBWUBWUB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) John Frusciante - Omission Johnny Cash - Jackson ELO - Mr. Blue Sky och Evil Woman The Mars Volta - Roulette Dares (This Is The Haunt) Moby - Lift Me Up A Perfect Circle - The Noose Lyssna! Redigerad 14 maj, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) John Frusciante - Omission Johnny Cash - Jackson ELO - Mr- Blue Sky och Evil Woman The Mars Volta - Roulette Dares (This Is The Haunt) Moby - Lift Me Up A Perfect Circle - The Noose Lyssna! Jag får väl fortsätta... ELO - Last Train To London [youtube-old]3v6MBHpzZg8[/youtube-old] ELO - Calling America [youtube-old]uE6RqGgmPZA[/youtube-old] ELO - Wild West Hero [youtube-old]lHDiLa7QDr8[/youtube-old] Redigerad 14 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 John Frusciante - Omission ELO - Mr- Blue Sky och Evil Woman The Mars Volta - Roulette Dares (This Is The Haunt) (The Haunt Of) Moby - Lift Me Up Någon har bytt upp sig. Bra skit där. Tummen upp. Själv tycker jag lite bob hund är mys just nu. Särskilt Tralala lilla molntuss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Gnarls Barkley - Storm Coming. Den här skivan är nästan en tiopoängare. Det är synd att den är så bortglömd. Den ger mig också massor av minnen, upptäckte skivan under en bra period i livet. Bara för det var jag tvungen att lyssna igenom nya skivan, The Odd Couple. Jättebra plugg-skiva, intressant nog! Gnarls Barkley - Run (I'm a Natural Disaster). Redigerad 14 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Pia Fraus - Outskirts of Me Det är liksom såhär... Bra shoegaze. Alltså jättejättejättebra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Någon har bytt upp sig. Bra skit där. Tummen upp. Det där (om man nu kan klassa det där som samma sorts musik, vilken man nog inte kan) har jag faktiskt lyssnat på ganska länge. Mycket bra skit, ja! Redigerad 14 maj, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Någon har bytt upp sig. Bra skit där. Tummen upp. Själv tycker jag lite bob hund är mys just nu. Särskilt Tralala lilla molntuss. Väldigt, väldigt mys. Har lyssnat på den där låten i 30 minuter nu. ;D tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det där (om man nu kan klassa det där som samma sorts musik, vilken man nog inte kan) har jag faktiskt lyssnat på ganska länge. Mycket bra skit, ja! Well, det var första gången någon annan än Kiedis och jag tipsade om The Mars Volta så det är ett lyft i sig. Väldigt, väldigt mys. Har lyssnat på den där låten i 30 minuter nu. ;D tack! The pleasure is all mine. Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Well, det var första gången någon annan än Kiedis och jag tipsade om The Mars Volta så det är ett lyft i sig. Ärrtvå har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Ärrtvå har. Men han dissar nya skivan så han räknas inte. [youtube-old]GPfU-nnqlX4[/youtube-old] Sjukt bra version av en av de vackraste rockballader som någonsin skrivits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Men han dissar nya skivan så han räknas inte. Det är hans grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts