Pico Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Taken By Trees - Lost and Found [youtube-old]bAOmO3eqZKs[/youtube-old] Mmm, sommar. Lugn och fin filmjölksmusik av den bedårande V. Bergsman. Redigerad 4 maj, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 olDDDDDD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Poison - Nothing But A Good Time Positiv energi i sin renaste form! Blir glad varje gång jag hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Jag vet inte om P-C tog med den här låten i sitt Albumtips, men det är lugnt, den är värd minst 2 posts. [youtube-old] http://youtube.com/watch?v=krGUHGG2jEc[/youtube-old] Redigerad 5 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Thin Lizzy - Cold Sweat Definationen av hur en hårdrockslåt ska vara, ett beroendeframkallande riff, grym text, grym refräng, två jävligt bra gitarrsolon och grymt ös rakt igenom, en låt helst alla ska kolla in (och kan man inte få nog av den kan man lyssna på Black Ingvars - Kalles klätterträd, samma låt med en annan text xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Jag vet inte om P-C tog med den här låten i sitt Albumtips, men den är lugnt, den är värd minst 2 posts. [youtube-old]krGUHGG2jEc[/youtube-old] Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Hymie's Basement - Lightning bolts + man hands [youtube-old]3dAuNB-G4fU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Hur har Ride undgått mig?? Nowhere är i alla fall ett jättetufft album med mycket dunder och ljud och dunder och ... Ja. Framviskad lyrik i MBV-anda. Underbart! Vissa påstår att denna är bättre än Loveless. Och Souvlaki. Vi får se hur det är med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 PENDULUM - THE TEMPEST [youtube-old]jPfljaeJ26U[/youtube-old] LÄTT bästa låten på nya plattan. Jag råder er att lyssna på The Tempest, den är så förbannat bra. Slutet på låten är magiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Ice Cube är inte min favoritrappare men har lyckats få denna låt på hjärnan, passar på att tipsa om den: [youtube-old]HzeZhCt5PVA[/youtube-old] Gangsta rap made me do it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 PENDULUM - THE TEMPEST LÄTT bästa låten på nya plattan. Jag råder er att lyssna på The Tempest, den är så förbannat bra. Slutet på låten är magiskt Nice låt du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Ice Cube är inte min favoritrappare men har lyckats få denna låt på hjärnan, passar på att tipsa om den: Gangsta rap made me do it... Läste i Metro att han ska spela på Kägelbanan i Stockholm i juli, så du vet tänkte jag The Hellacopters - The Devil Stole The Beat From The Lord [youtube-old]nIWyrDMF7zA[/youtube-old] En av dom spelningarna jag ser fram emot mest i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) It's the Wu, creeping in the shadows [youtube-old]-J9YlU0kcPU[/youtube-old] Method Man - Say [youtube-old]dE0hWB0rvGs[/youtube-old] Redigerad 6 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Do you believe in E.S.P...? Det är ljud. Det är oväsen. Det är 1978. Det är punk. Det är Buzzcocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Alphabeat - Fascination [youtube-old]QvD6maGRh7c[/youtube-old] Skön sommrig låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Alphabeat - Fascination [youtube-old]QvD6maGRh7c[/youtube-old] Skön sommrig låt! Åh, tack för tipset! Deras skiva Alphabeat är verkligen underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) [youtube-old]M05PUtJfSxI[/youtube-old] Redigerad 6 maj, 2008 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vangelis - Chariots of Fire [youtube-old]SaI0oUMd_Hw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Åh, tack för tipset! Deras skiva Alphabeat är verkligen underbar! Har bara lyssnat på denna får checka ut skivan också! De har en grymt söt sångerska också (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Mumsigt, beatet fastnar direkt. Andre 3000, Big Boi feat Raekwon - Royal Flush [youtube-old]v73KyUAt8I0[/youtube-old] Redigerad 6 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts