chucky.swe Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Nomy- [youtube-old]5mB-YXZXM7E[/youtube-old] Cocaine (So sorry för youtube videon, men det finns ingen riktig video till den här sången) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Inte ofta jag tipsar om bra hip-hop. Dags att göra det T.I. - Bring 'em out [youtube-old]9yA9YJxaY6Q[/youtube-old] samt.... Swizz Beatz - Top Down [youtube-old]C8k1aLgdRX4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Äh, jag hänger på. Fast det är inget tips, jag håller bara med alla som snackat om Kanye West på sistone. Han är grym, kul med folk som vågar testa nya grejer i hiphopen som annars känns som att den fastnat lite i ett träsk. Homecoming och Big Brother är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 [youtube-old]5m12OA-BUvE[/youtube-old] Vi tar och bjuder på en 80-talsklassiker idag, låten som slog i resten av Europa, men aldrig i Storbritannien: Sandra - Maria Magdalena Spana in killen med syntsaken också (Vad heter sånna där?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Öh, jo. Jag har liksom lyssnat på ganska mycket trip-hop sedan gårdagen, eftersom att en polare frågade om tips på musik som rör sig inom trip-hop. Fastnade då för två grupper som jag intalat mig till att lyssna på väldigt väldigt länge, fast det har helt enkelt aldrigt blivit av. Télépopmusik och Lamb. Breathe av Télépopmusik är bara såsåsååååå väldans underbar så det inte är sant. Ni kan ju själva leta upp det om ni är intresserade av denna gudfruktiga genre ifråga. Lamb är inte lika bra, men ändå värd att nämna, då de är bättre än hälften av allt skit ni tipsar om i denna tråd. Låten heter Gabriel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Notorious B.I.G. - Party & Bullshit (RATATAT Remix) [youtube-old]2nolHZm_KcQ[/youtube-old] Tung ghetto rap. Så tung så att den är awesome. Tungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 då de är bättre än hälften av allt skit ni tipsar om i denna tråd. Åhh, cooling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Åhh, cooling!Jaa, men också väldigt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Thug 4 life! Bitch-asses, alla era trip-hop och flip-hop kan gå tillbaka till söndagsskolan, ty Razz poppar ett cap i ert arsle, varpå han kopulerar med era mödrar! Eller, är det inte så man gör? Razz - Kickflipper [youtube-old]HK0xyJbuVYM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Neje, ingen objektivitet. Jag vet inte vad jag tycker, så jag ville ha lite andras åsikter. Broder Daniel ligger högt upp för mig, känner mig så jäkla estet bara. Eh, Europe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 I'm a war, of head versus heart, And it's always this way. My head is weak, my heart always speaks, Before I know what it will say Så klockrent. Death Cab For Cutie - Crooked Teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 COLDPLAY-VIOLETHILL Gratis är gott! Nya singeln finns att hämta på deras hemsida. Jag gillar den, ökade bara mina förväntningar på nya albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ludacris - Shake Your Money Maker (feat. Pharrell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Thug 4 life! Bitch-asses, alla era trip-hop och flip-hop kan gå tillbaka till söndagsskolan, ty Razz poppar ett cap i ert arsle, varpå han kopulerar med era mödrar! Eller, är det inte så man gör? Razz - Kickflipper Åh, det är ju han! Apropå honom tog jag upp hans vinnarlåt i klassen för ett par veckor sedan. Absolut ingen kände igen varken låten eller vad jag snackade om. Men jag har kvar den i minnet sedan länge, vet inte varför dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ye know there's otha fish in the sea that is... Pharcyde!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Åh, det är ju han! Apropå honom tog jag upp hans vinnarlåt i klassen för ett par veckor sedan. Absolut ingen kände igen varken låten eller vad jag snackade om. Men jag har kvar den i minnet sedan länge, vet inte varför dock. Junior Eurovision Song Contest-vinnare 2002! Blev Razz-feber i skolan när han vann, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Slowdive - When The Sun Hits My game, please don't leave me Come so far, don't lose me It matters where you are För er som gillar shoegaze. Eller dreampop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Infected Mushroom Artillery [youtube-old]tNV3tGpWrgQ[/youtube-old] Från skivan Vicious Delicious. Trip-hop at it's finest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hets - Neråt Bakåt Markus Krunegård sjunger i dem(?). Plattan från 2006 vid namn Hets rekommenderas av mig. Bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hets - Neråt Bakåt Markus Krunegård sjunger i dem(?). Plattan från 2006 vid namn Hets rekommenderas av mig. Bra skit. olDDDDDD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts