Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Äh, jag hänger på. Fast det är inget tips, jag håller bara med alla som snackat om Kanye West på sistone. Han är grym, kul med folk som vågar testa nya grejer i hiphopen som annars känns som att den fastnat lite i ett träsk. Homecoming och Big Brother är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, jo. Jag har liksom lyssnat på ganska mycket trip-hop sedan gårdagen, eftersom att en polare frågade om tips på musik som rör sig inom trip-hop. Fastnade då för två grupper som jag intalat mig till att lyssna på väldigt väldigt länge, fast det har helt enkelt aldrigt blivit av. Télépopmusik och Lamb.

Breathe av Télépopmusik är bara såsåsååååå väldans underbar så det inte är sant.

Ni kan ju själva leta upp det om ni är intresserade av denna gudfruktiga genre ifråga. Lamb är inte lika bra, men ändå värd att nämna, då de är bättre än hälften av allt skit ni tipsar om i denna tråd. Låten heter Gabriel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thug 4 life! Bitch-asses, alla era trip-hop och flip-hop kan gå tillbaka till söndagsskolan, ty Razz poppar ett cap i ert arsle, varpå han kopulerar med era mödrar!

Eller, är det inte så man gör?

Razz - Kickflipper

Åh, det är ju han! Apropå honom tog jag upp hans vinnarlåt i klassen för ett par veckor sedan. Absolut ingen kände igen varken låten eller vad jag snackade om. Men jag har kvar den i minnet sedan länge, vet inte varför dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, det är ju han! Apropå honom tog jag upp hans vinnarlåt i klassen för ett par veckor sedan. Absolut ingen kände igen varken låten eller vad jag snackade om. Men jag har kvar den i minnet sedan länge, vet inte varför dock.

Junior Eurovision Song Contest-vinnare 2002! Blev Razz-feber i skolan när han vann, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor