Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Joe Walsh - Rocky Mountain Way Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 'Graduation' är faktiskt väldigt bra. Faktiskt och väldigt underskattad, är något med Kanye West jag gillar, han har skön stil, och hans konsert på Stockholm Jazzfestival ligger faktiskt på en topp 10 av konserter jag sett. Blir ett till tips från den plattan, en av dom bästa på hela skivan. Can't Tell Me Nothin [youtube-old]5YYQetE-q4w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Åja, nu överdriver du lite. Inte alls. Upplys mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Henry Bowers & DJ Large - Rappin' For Food [youtube-old]XBeFXzrN8LU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 [youtube-old]GZSbIwE_BKM[/youtube-old] Slayer - Cult Thrash legenderna med sin bästa låt från senaste albumet Christ Illusion från 2006. Läs den vackra texten till låten nedan! Lyrics Oppression is the holy law In God I distrust In time monuments will fall Like ashes to dust Is war and greed the master plan? The Bible's where it all began It's propaganda sells despair And spreads the virus everywhere Religion is hate Religion is fear Religion is war Religion is rape Religion's obscene Religion's a whore The pestilence is Jesus Christ There never was a sacrifice No man upon the crucifix Beware the cult of purity Infectious imbecility I've made my choice 666! Corruption breeds the pedophile Don't pray for the priest Confession finds the lonely child God preys on the weak You think your soul can still be saved I think you're fucking miles away Scream out loud, heres where you begin Forgive me Father for I have sinned! Religion is hate Religion is fear Religion is war Religion is rape Religion's obscene Religion's a whore The target's fucking Jesus Christ I would've led the sacrifice And nailed him to the crucifix Beware the cult of purity Infectious imbecility I've made my choice 666! Jesus is pain Jesus is gore Jesus is the blood that's spilled in war He's everything He's all things dead He's pulling down the trigger pointed at your head! Through fear you're sold into fraud Revelation, Revolution, I see through your Christ Illusion! The war on terror just drags along My war on God is growing strong His propaganda sells despair And spreads the violence everywhere Religion is hate Religion is fear Religion is war Religion is rape Religion's obscene Religion's a whore There is no fucking Jesus Christ There never was a sacrifice No man upon the crucifix Beware the cult of purity Infectious imbecility I've made my choice 666! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Om man tittar på det objektivt: Abba. Det bästa jag kommer på i huvudet just nu är nog Billie The Vision & The Dancers. Vilka andra bra finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 The Cardigans och The Hives var de första jag kom att tänka på. In Flames är ju stora också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Neje, ingen objektivitet. Jag vet inte vad jag tycker, så jag ville ha lite andras åsikter. Broder Daniel ligger högt upp för mig, känner mig så jäkla estet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Billie The Vision & The Dancers. Vilka andra bra finns? Timbuktu, Nationalteatern, The Knife etc. --- Vagabond - Greenskeepers [youtube-old]0F0Dpo4ACX8[/youtube-old] --- Jay-Z - Heart Of The City (Ain't No Love) [youtube-old]A9XZds9hmXI[/youtube-old] Redigerad 1 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? In Flames för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Mando Diao, The Caesars, Timbuktu och Säkert! ligger alla varmt om hjärtat för mig. Men Mando Diao har jag en utdragen kärlek till, såe... Redigerad 1 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? The Cardigans och Millencolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Machinae Supremacy enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Okej, diskussion nu! Bästa svenska bandet någonsin, vilket är det? Gosh, har suttit i ungefär tio minuter och tänkt. Namn som Annika Norlin, The Knife, 'Billie the Vision', Laakso, José Gonzales, Mando Diao, The Hives, Moneybrother, Timbuktu dyker upp i mitt huvud, men längre än så kommer jag inte. Om man tittar på det objektivt: Abba. Objektivt bästa bandet? Hur går det ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Objektivt bästa bandet? Hur går det ihop? Förmodligen det som sålt mest, fått störst erkännande över världen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Mindless Self Indulgence - Prescription Lyssnar igenom det nya albumet nu, fastnade för denna låt direkt. Never Wanted To Dance är också bra. Bästa svenska bandet är nästan omöjligt för mig att utse. Mina favoriter är i alla fall In Flames, Hardcore Superstar och Machinae Supremacy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Mindless Self Indulgence - Prescription Lyssnar igenom det nya albumet nu, fastnade för denna låt direkt. Never Wanted To Dance är också bra. Lägger till Mark David Chapman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement [youtube-old]XGV8xCkpXjE[/youtube-old] Vet att jag tipsade om den här plattan för någon dag sedan, men den åkte in i mp3-spelaren och jag har typ bara lyssnat på den sen dess, riktigt bra. Ang bästa svenska bandet, svårt att svara på, Sverige har klämt fram fruktansvärt mycket bra som tex, The Hives, Soundtrack of our lives, Bob hund, The Hellacopters, Mando Diao. Men bäst just nu tycker jag är Lykke Li, jag är typ kär i henne och henns platta. Redigerad 1 maj, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Wannadies är ju ett riktigt bra band, också. Inte bäst. Men bra. PHARCYDE PASSING ME BY Åhh. Har nästan lyssnat på denna hela dagen. Wowowowow. EDIT. David & The Citizens är ju också jättejättebra. Svenska också. Redigerad 1 maj, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts