P-C Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Justice - Waters Of Nazareth Tung, tynre, tungast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Justice - Waters Of Nazareth Tung, tynre, tungast. Jag ska se i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Tjafflade ( B) ) lite låtar på iPoden och fick fram några kära minnen. The Pogues var det enda jag lyssnade på när jag var ungefär 5 år och några år framåt (). Men allvarligt talat, har fått berättat att jag nekade morfin för att istället lyssna på lite The Pogues när jag gjorde en höftledsoperation. Så det var fan grejer när jag var liten. [youtube-old]98EWBKCHsd4[/youtube-old] [youtube-old]9rQyAvTHFK0[/youtube-old] [youtube-old]YVXyGbC86MA[/youtube-old] [youtube-old]XNQpMCxh-ww[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Justice - Waters Of Nazareth Tung, tynre, tungast. Fan så bra, tackar habibi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Tjafflade ( B) ) lite låtar på iPoden och fick fram några kära minnen. The Pogues var det enda jag lyssnade på när jag var ungefär 5 år och några år framåt (). Men allvarligt talat, har fått berättat att jag nekade morfin för att istället lyssna på lite The Pogues när jag gjorde en höftledsoperation. Så det var fan grejer när jag var liten. The Pogues, The Pogues! Ett av pappas favoritband, har många goda barndomsminnen ihopkopplade med dem. Hittade If I Should Fall From Grace with God på LP här för någon vecka sen, håller än idag. Julklassiskern Fairytale of New York är underbar. Favoritskivan får nog ändå vara Rum, Sodomy & The Lash. Sally MacLennane. [youtube-old]mUeeZK_FDsw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Tjaaaaaaaaaa.... Har lyssnat på lite. Ja, jag vet inte. Kan väl tipsa om Sigur Rós, då. Flugufrelsarinn. Ja, den är väl sådant som man skulle dö för. Måhända inte det bästa av Sigur Rós, men förbannat bra i alla fall. Flugfrälsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Shufflade alla låtar i iPoden igår kväll, och det blev då, efter en lång stunds tFL-tystnad The Flaming Lips - The Yeah Yeah Yeah Song Som är en... jättebra låt. Verkligen, skulle vilja hävda att de är underskattade. Galet bra liveband, också. Som ett barnkalas för vuxna. Sedan blev det första YouTube-tipset efter den låten Yeah Yeah Yeahs - Maps ...som även den kickar arsle. Och Karen O är snygg. Två jättebra låtar, helt enkelt! Redigerad 27 april, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Shufflade alla låtar i iPoden igår kväll, och det blev då, efter en lång stunds tFL-tystnad The Flaming Lips - The Yeah Yeah Yeah Song Som är en... jättebra låt. Verkligen, skulle vilja hävda att de är underskattade. Galet bra liveband, också. Som ett barnkalas för vuxna. Sedan blev det första YouTube-tipset efter den låten The Yeah Yeah Yeahs - Maps ...som även den kickar arsle. Och Karen O är snygg. Två jättebra låtar, helt enkelt! Heter dem inte bara Yeah Yeah Yeahs? -- The Knife - She's having a baby. Upptäckte igår att jag har fyra album av The Knife så jag lyssnade igen, Detta är en av många bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Och Karen O är snygg. Jag vet att jag sa att Kate Nash inte var galet söt, vilket var heeelt fel av mig, men Karen O kan jag inte hålla med om är snygg. Men hennes röst är sjukt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Heter dem inte bara Yeah Yeah Yeahs? Du har nog rätt; ändrat. Jag vet att jag sa att Kate Nash inte var galet söt, vilket var heeelt fel av mig, men Karen O kan jag inte hålla med om är snygg. Men hennes röst är sjukt snygg. Sure, hon är ingen klassisk skönhet, långt ifrån. Snygg var väl fel ord. Men hon är helt klart - för att citera Turk - strangely attractive. Det är något med den där smått förtvivlade blicken tillsammans med det få-procentigt... deformerade, långsmala ansiktet som gör det. http://www.popculturebuzz.com/wp-content/uploads/2006/11/pete-is-high.jpg Fula bilder finns på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Metallica _ Ride The Lightning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Traffic - Dear Mr. Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Mando Diao - You Can't Steal My Love (Acoustic) [youtube-old]31wgA_FOdjo[/youtube-old] Mando Diao är värme och studsmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Avenged Sevenfold - Warmness on the Soul [youtube-old]0-nl48YTegY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (Obs; Varning för Fjortislåt)John Astericks - Swimmingpool! Tryck Play! [youtube-old]TipDJxqxe-I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (Obs; Varning för Fjortislåt)John Astericks - Swimmingpool! Tryck Play! [youtube-old]TipDJxqxe-I[/youtube-old] Du .. du skojar .. right? Heh .. right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Du .. du skojar .. right? Heh .. right? Eru dum eller!? Fett me röj ju. Pepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (Obs; Varning för Fjortislåt)John Astericks - Swimmingpool! Tryck Play! Timbuktu - The botten is nådd Tryck play! [youtube-old]qzjbV-yTomY[/youtube-old] *Går och lägger mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Du .. du skojar .. right? Heh .. right? Haha klart . Timbuktu - The botten is nådd Tryck play! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts