P-C Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Yelle - 85A Åh, poppig, glad, fransk elektronika! Jag blev frälst på 5 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Eric Johnson - Cliffs of Dover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Fibes, oh Fibes! - This City's Got No Boulevards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Flexx - Like It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 WHY? - Song of the sad assasin [youtube-old]e3uviZFcakw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag är i desperat behov av ny musik! Jag blir galen på allt gammalt jag har, allt som är ett uns liknande nåt av följande är intressant: In FlamesSum 41Blink 182Plus44Angels And AirwavesSonic SyndicateNeverstoreStory of the YearAvril LavigneSoilworkThe HauntedDamn SeagullsHIMThe Red Jumpsuit ApparatusRise Against30 Seconds to MarsDestynationBoxcar RacerAnberlinArmor For SleepChemical VocationBilly TalentMy Chemical RomanceBreaking BenjaminZebraheadYellowcardBullet For My ValentineBullets & OctaneChildren Of BodomDark TranquilityDimenzion ZeroEdguyEscape The FateFaber DriveFall Out BoyGood CharlotteGreendayKid DownJacks MannequinLess Than JakeLinkin ParkLostprophetsMadina LakeMotion City SoundtrackNocturnal RitesNortherPapa RoachSaosinSenses FailSilversteinSimple PlanSkumdumThe All-American RejectsThe FrayTrust CompanyThe UsedUnderoath Har garanterat missat några, men snälla, hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Jag är i desperat behov av ny musik! Jag blir galen på allt gammalt jag har, allt som är ett uns liknande nåt av följande är intressant: Har garanterat missat några, men snälla, hjälp mig! Boys Like Girls, Pain, Rise Against, Yeah Yeah Yeahs, Sen kan ju testata Murder By Death .. -- Sen kan du testa The Academy is... Tror du skulle gilla dem The Academy is.. - Down And Out Redigerad 17 april, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Boys Like Girls, Pain, Rise Against, Yeah Yeah Yeahs, Sen kan ju testata Murder By Death .. -- Sen kan du testa The Academy is... Tror du skulle gilla dem The Academy is.. - Down And Out Rise Against har jag självklart lyssnat på. Men tack! Ska kolla upp dom andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Onaturligt Urval - Odé till en gammal fisk Kul för den som får tag i den. (svårfångad fisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jadå. Obegränsat till och med. Känner du dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag lyssnar in mig på Atmosphere, undergroundhiphop-duo från Minneapolis, eftersom de kommer till Hultsfred och jag vill gå på en fet hiphopspelning. Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Känner du dom eller? Jag är en del av "dom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Känner du dom eller? Jag känner "dom". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 MAFIA-special! [youtube-old]rGl0oEAsU-g[/youtube-old] Belleville [youtube-old]USAoP5cXWp4[/youtube-old] Vendredi [youtube-old]d-U1UK_aYUc[/youtube-old] Minor Swing [youtube-old]jatTi05aBMw[/youtube-old] Cavalerie [youtube-old]e33Ekb7X7VY[/youtube-old] Coucou [youtube-old]uhfWCoKcf-Q[/youtube-old] Countryside [youtube-old]m394XoFrxP8[/youtube-old] Echoes of France [youtube-old]xGAoG_2Si9A[/youtube-old] The Mooche [youtube-old]oXFtnC64xFo[/youtube-old] Chinatown, my Chinatown :D AAH! UNDERBART!! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag är i desperat behov av ny musik! Jag blir galen på allt gammalt jag har, allt som är ett uns liknande nåt av följande är intressant: New Found Glory, Weezer och Jimmy Eat World skulle nog passa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Menudo - Inside Out Skön RnB låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Självklart så kunde jag inte alls hålla mig från att lyssna genom hela Konk. Och det är braaa, tycker jag! Samt att jag, efter några genomlyssningar, kommit att fullkomligt ÄLSKA "Love It All". Helt sjuuukt bra låt att lyssna på då man sitter i den varma vårsolen och gassar med några vänner! Så mitt tips för idag, imorgon och eternity är The Kooks - Love It All Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Mafia HEY! Mitt inlägg för några veckor ringde, de ville ha tillbaka det! For your information, de flesta är Django Reinhardt (en riktigt pärla bland sån här musik). "The Mooche" är dock Duke Ellington. Super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag är i desperat behov av ny musik! Jag blir galen på allt gammalt jag har, allt som är ett uns liknande nåt av följande är intressant Testa Spineshank, mycket bra nu-metal band. Har fastnat för dem på sista tiden och då främst för deras låt Violent Mood Swings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Förlåt men jag tipsar om Cypress Hill - Certified bomb och för att ni inte ska tro att jag är helt och hållet hiphop så tipsar jag om Pram - Cat's cradle och för att ni inte ska tro att jag är helt konstig tipsar jag om TV on the Radio - Bomb yourself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts