Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Last Shadow Puppets - In the Heat of the Morning Finns inte något bättre sätt att hantera en förkylning än att ligga hemma i sängen och lyssna på första singeln och dess b-sidor från LSP. Denna David Bowie-covern är hur bra som helst. Nu ska jag sätta på Either/Or med Elliott Smith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Nä, nu får du allt skämmas. :ph34r: Tool - Right In Two [youtube-old]H3unYdOqPbQ&feature=related[/youtube-old] Haha, den råkade gå igång via din youtubelänk och jag trodde det var Metallica först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Okej. Nu har jag sett Muse live-dvd Haarp. Jävlar! 1 timme, 39 minuter och 25 sekunder öronorgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Okej. Nu har jag sett Muse live-dvd Haarp. Jävlar! 1 timme, 39 minuter och 25 sekunder öronorgasm. Mumma! Öronorgasm så det skriker om det, men är det inte ögonorgasm också så vet jag inte vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Mumma! Öronorgasm så det skriker om det, men är det inte ögonorgasm också så vet jag inte vad... Joooo, du har så rätt! Åh, på Knights of Cydonia när gitarren drar iväg i slutet och hela arenan hoppar och dansar som helvete ville jag vara resa mig ur datorstolen och dansa runt i hela mitt rum. FYFAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Nomy - Cocaine Underbar låt som jag inte vet genren på. Det är väl en blandning mellan metal, rap(?) och vanlig mainstream musik. Eller nej, vill inte bestämma vad det är. Något är det iaf. Skön låt. Lite 'fulmusik' kanske, men det struntar jag i. [youtube-old]peYqS53zD34[/youtube-old] You are in pain Take your life, take your life with cocain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 50 Hertz - Visbygubben [youtube-old]geudxaGWjf8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 50 Hertz - Visbygubben [youtube-old]geudxaGWjf8[/youtube-old] :D :D :D Underbar. Slutet på Mac 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Joooo, du har så rätt! Åh, på Knights of Cydonia när gitarren drar iväg i slutet och hela arenan hoppar och dansar som helvete ville jag vara resa mig ur datorstolen och dansa runt i hela mitt rum. FYFAN! Haha, samma här. Grym spelning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Keane - Nothing In My Way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Keane - Nothing In My Way Älskar att sjunga med i den. Härlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 BEASTIE BOYS - THREE MC'S AND ONE DJ [youtube-old]PT8YUB1Ym0A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 BEASTIE BOYS - THREE MC'S AND ONE DJ [youtube-old]PT8YUB1Ym0A[/youtube-old] Rawr. Den hur bra som helst på deras nya live-skiva. Skaffa, va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Rawr. Den hur bra som helst på deras nya live-skiva. Skaffa, va!Ge mig namnet på skivan! Förövrigt var någonstans kan man skaffa Awesome; I fucking shot that? Redigerad 15 april, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Simple Minds - Up On The Catwalk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ge mig namnet på skivan! Förövrigt var någonstans kan man skaffa Awesome; I fucking shot that? Du har redan svarat på frågan och för att svara på din andra fråga: waffles alternativt MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Du har redan svarat på frågan och för att svara på din andra fråga: waffles alternativt MSN.Så DET är den senaste? Fett. Jag skaffar DIRR! Ehm... Någon som har den? Redigerad 15 april, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ehm... Någon som har den? Jadå. Obegränsat till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) The Kooks - Gap And I miss you, and I need you... I do. Jag kunde inte hålla mig. Jag bara BEHÖVDE släppa alla lustar och smålyssn på 'Konk' -och fyfan så jävla bra "Gap" är. Ska dock hamstra på resten av albumet nu. Redigerad 15 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Death From Above 1979 - Sexy Results Nej vänta, The Kooks - Eaten By Your Lover Redigerad 16 april, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts