kattälskaren Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Victims of Science - The Device Has Been Modified [youtube-old]DQUaEF2bJZ0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Bobby "Boris" Picket & the Cryptkickers - Monster Mash [youtube-old]0thH3qnHTbI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) T. Rex - Get It On (Bang a Gong) Klassisk dansant glamrock anno 1972. Edit: 1971 ska det vara, men det rimmar ju inte. Redigerad 13 april, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Suede - Beautiful Ones Suede - Trash Suede - Filmstar Alla måste ha hört dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 [youtube-old]LpocrqvP2Yg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Måste bara återtipsa om den här låten, den är så förbannat ösig. Hela skivan "Hold Your Colour" är asskön. Som bakgrundsmusik om inte annat. [youtube-old]ABqh9N-Mw5E[/youtube-old] .. Is this bass really strong enough? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 WHY? - Light leaves [youtube-old]zOmAXgdkjq8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 The Smiths - I Know It's Over Den här låten brukade okka gråta till. Det gjorde att jag laddade hem den för två år sen och jag älskar den fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 The Smiths - I Know It's Over Den här låten brukade okka gråta till. Det gjorde att jag laddade hem den för två år sen och jag älskar den fortfarande.Jag tycker att det låter lite fånigt, men han sa till mig igår att han lyssnade på den efter att han blev permbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Stalingrad cowgirls - Let me make it real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 The Shins - Australia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Stalingrad cowgirls - Let me make it real. De var förband till Muse i höstas, usch vad dåliga de var. Sångerskan var oerhört förkyld, vilket hon passade på att säga mellan varje låt. Dessutom slutade hon sjunga då och då, och mumlade "I can't sing that, I have a cold", på finlands-engelska, och hade små dialoger med de övriga bandmedlemmarna. Hon var dock väldigt snygg, vilket jag antar kompenserade lite grann. Anyway, jag åker till Italien i en vecka, så jag tipsar om sju låtar. Eller nej, jag tipsar om en, som är lika bra som sju låtar. Typ. LOU REED - PERFECT DAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 De var förband till Muse i höstas, usch vad dåliga de var. Sångerskan var oerhört förkyld, vilket hon passade på att säga mellan varje låt. Dessutom slutade hon sjunga då och då, och mumlade "I can't sing that, I have a cold", på finlands-engelska, och hade små dialoger med de övriga bandmedlemmarna. Hon var dock väldigt snygg, vilket jag antar kompenserade lite grann. Anyway, jag åker till Italien i en vecka, så jag tipsar om sju låtar. Eller nej, jag tipsar om en, som är lika bra som sju låtar. Typ. LOU REED - PERFECT DAY Haha, Inte sett dem live än ska nog se dem live i sommar såja, Får väll lyssna då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Det var nu ett tag sedan The Pidgeon Detectives släppte sitt realesealbum Wait For Me, och det har väl börjat falla i glömska och blivit utlyssnat by now. Men visst rullar fortfarande Wait For Me i åtminstone min Winamp playlist, även om det inte händer lika ofta som förut. Glad musik! The Pigeon Detectives - You Know I Love You The Pigeon Detectives - Take Her Back Redigerad 14 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond [youtube-old]vyqgjCKm9nQ[/youtube-old] Så jävla fulländat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Pidjjeon Pidjjon Låt dig inte luras av uttalet. Redigerad 14 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Låt dig inte luras av uttalet. Pigeon, självklart. Ändra din quote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Pigeon, självklart. Ändra din quote! Nä, nu får du allt skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Tool - Right In Two [youtube-old]H3unYdOqPbQ&feature=related[/youtube-old] Redigerad 14 april, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Så jävla fulländat! Menar ju det. Tool - Right In Two Menar ju det. ----- Jag är förkyld, missade träningen, min näsa gör ont, har skolarbete och göra och det snöar så jag är egentligen inte sugen på att musiktipsa, men okej då. I lördags hittade jag (läs: mamma) massa av pappas gamla LP-skivor på vinden. Tog ner hela bunten och gick igenom. Fanns lite godingar, bl.a. tre st Dire Straits (t.ex. Communique som R2 lovordat), Cat Stevens och Electric Light Orchestra. Lyssnade på ELO-skivan igår kväll, och den var ganska bra faktiskt. Vet inte hur jag ska beskriva det, men electro-symfoni-rock-swing-it får duga. Time heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts