Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Billie the Vision and the Dancers. Ja, verkligen! Fast har tröttnat rejält på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Någon som skulle kunna tipsa mig om en massa "somrig" musik? The Coral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Den jättebraiga skivan Dodos - Visiter är trots att den släpptes i vintras väldigt "sommar". Den rekommenderas till alla som gillar det jag brukar gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 LCD Soundsystem - All My Friends. Repetivt och simpelt, men ÅH vad det lyckas. Trist att jag inte tagit till mig Sound of Silver tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Spring Factory - Get Out Of Bed De var förband åt Billie The Vision på Nalen. Synd att jag var för berusad för att bry mig. Bra skit ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 THETHRILLS-TEENAGER Galet mysig och stämningsfull låt, från en av förra årets bästa skivor. Den bara ångar av hjärta och själ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) SHPONGLE - DIVINE MOMENTS OF TRUTH dmt, dmt, doo dee doo, dmt, lsd, dmt, dmt, doo dee doo, dmt, lsd .. Är inte ett stort fan av Shpongle men titta på den här videon så förstår ni nog storheten! http://dagobah.biz/flash/flashback.swf Redigerad 9 april, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Youtube är fyllt med dårar som lägger upp dåliga låtar som dom gjort själv, men det finns en del bra också, här är en av dom bra, fick länken av en polare, mysig låt. Josiah Leming - One Last Song [youtube-old]zQX0yhb-kUc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Sonic Syndicate - Lament of Innocence Dags att börja värma upp inför PDOL! :D Redigerad 9 april, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 RAZORLIGHT-DALSTON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Linkin Park - In The End (Piano Remix) Att en sådan härligt rockig och fartfylld låt kan göras om till en sådan här ballad som jag skulle vilja kalla det är underbart. Så oerhört fint och avslappnande så det inte är sant! [youtube-old]lkbiB0QfU3s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 The Animals - House of the Rising Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) It's the bow to the wow, creepin and crawlin, Yiggy yes y'allin, Snoop Doggy Dogg in the motherfuckin house like everyday Droppin shit with my nigga Mr Dr. Dre! GTAsajten behöver mer hiphop och mindre indie. ...och mindre House Of The Rising jävla Sun! Jag säger inte att det är dåligt, men vi behöver mindre av det. EDIT 2: och absolut ingen Linkin Park Kicken! Förihelvide! Redigerad 9 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Jag älskar, älskar och åter älskar soundtracket till Into the wild, gjort av Eddie Vedder. Eddie Vedder - Hard Sun [youtube-old]UDorNilxPUY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Veronica Maggio - Måndagsbarn Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Millencolin - Done Is Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow Trots det minst sagt udda vädret går det inte att hindra sommaren att smyga sig på en när man lyssnar på låten. Får en att vilja börja spela ukulele, dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 R2 fick ju tipsa musik för varje dag han var borta på semester, så jag undrar om någon kan räkna ut hur många låtar jag får tipsa om. Tack på förhand. Om inget annat så tipsar jag om den här låten i oformaterad text: Naughty by Nature - Hip hop hooray. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag trotsar The Dude och postar en "House of the Rising Jävla Sun-låt" i alla fall. Derek and the Dominos - Bell Bottom Blues Deras näst mest kända låt efter Layla, men minst lika bra i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Story Of The Year's nya hittade jag. Skitfint än sålänge, älskar The Antidote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts