P-C Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Flashbulb If Trees Could Talk [youtube-old]vya16fwER1g[/youtube-old] Akustisk gitarr varvad med drillnbase. Åhhhh, vad braaaaaaaaa! *uppar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 *uppar* Jag gillade låten, kändes nyskapande. Videon fick mig att tänka på Grim Fandango, med typ världens bästa spelsoundtrack. Och bara för det: Grim Fandango Soundtrack Tribute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Niccokick - The Poet I hate your poems! I hate your lifestyle! I hate your arty friends! I hate your meaningless life! I want to kill you, 'cause you bug me! I want to kill you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Niccokick - The Poet I hate your poems! I hate your lifestyle! I hate your arty friends! I hate your meaningless life! I want to kill you, 'cause you bug me! I want to kill you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Everest - Brian Nagan ReMix http://www.myspace.com/everestband Redigerad 6 april, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 [youtube-old]WhPa3PYpEjo[/youtube-old] Brick - Dusic Just get on down, get on down to the funky dance music! Outta-sight! Och nu drar jag också outta-sight, dags att knega i ekorrhjulet igen, tre veckor kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Niccokick - This Pain In My Throat Is Just A Sign Of Heatlh Anxiety Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 LAAKSO-NEVERSATISFIED Tittade på dem live igår på SVT 2, Underbart att somna till dem. Så det blir en låt dom spelade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 THERACONTEURS-CAROLINADRAMA Ugh, vad jag saknat Jack Whites röst. Här gör den sig grymt bra. Öppningsspåret till nya skivan "Consolers of the Lonely". Fint och stämningsfullt är det, kan se det som sista låten i en film med Christian Bale, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 KORN W0RD UP! [youtube-old]1q-k-uN73Gk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 THERACONTEURS-CAROLINADRAMA Ugh, vad jag saknat Jack Whites röst. Här gör den sig grymt bra. Öppningsspåret till nya skivan "Consolers of the Lonely". Fint och stämningsfullt är det, kan se det som sista låten i en film med Christian Bale, typ. Nu ska jag vara petnoga-istisk och påpeka att det är avslutningsspåret, inte öppningsspåret. Mycket bra låt, min favorit från skivan tror jag. Texten är förjävligt bra. En annan bra låt från skivan är (singeln) Salute Your Solution. Får lite DFA1979-vibbar när jag lyssnar på den. Återförenas! [youtube-old]7lL1CW140FQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) The Caesars - Jerk It Out Påmindes av denna gamla pärla för ett tag sedan och oj vad jag lyssnat sönder den nu! Så underbar. Caesars spelar annars här imorgon, men 18-års gränsen gör mig till ledsen hest just nu Redigerad 7 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 The Caesars - Jerk It Out Påmindes av denna gamla pärla för ett tag sedan och oj vad jag lyssnat sönder den nu! Så underbar. Caesars spelar annars här imorgon, men 18-års gränsen gör mig till ledsen hest just nu WTF?! Spelar dom i Eskilstuna?! ---------- Modest Mouse - Dashboard ---------- Någon som skulle kunna tipsa mig om en massa "somrig" musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 WTF?! Spelar dom i Eskilstuna?! ---------- Modest Mouse - Dashboard ---------- Någon som skulle kunna tipsa mig om en massa "somrig" musik? På RAW imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Någon som skulle kunna tipsa mig om en massa "somrig" musik? Dirty Pretty Things! Hela albumet Waterloo to Anywhere. The English sun is setting and the rude boys on the run, oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Puscifer - Momma sed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 På RAW imorgon Måste ta mig in på ett eller annat sätt. --------- Tack för tipset Tweak, ska kolla upp det imorgon. Keep 'em coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Måste ta mig in på ett eller annat sätt. --------- Tack för tipset Tweak, ska kolla upp det imorgon. Keep 'em coming! Oj, hade lite fel! Dom spelar på fredag den 11 April. Jag förväxlade dom med ett annat band, så det är då det gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Måste ta mig in på ett eller annat sätt. --------- Tack för tipset Tweak, ska kolla upp det imorgon. Keep 'em coming! Inside In/Inside Out med The Kooks är ett sjukligt bra sommaralbum. Hats Off to The Buskers med The View är väldigt sommar för mig. GNFPWLBN med MM som du redan gillar är ett starkt kort, Niccokicks nya är somrigt som attans, den mesta bitpopen, och ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Tack för tipset Tweak, ska kolla upp det imorgon. Keep 'em coming! Inside In/Inside Out med The Kooks är ett sjukligt bra sommaralbum. Hats Off to The Buskers med The View är väldigt sommar för mig. GNFPWLBN med MM som du redan gillar är ett starkt kort, Niccokicks nya är somrigt som attans, den mesta bitpopen, och ja.. Billie the Vision and the Dancers! *edit* Tihihihihihihihi. Redigerad 7 april, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts