P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Niccokick, Caesars (även om jag inte lyssnat på deras nya ) med flera. Jag skrev ju ETC ffs. Men Niccokicks nya var faktiskt värd att nämnas. Har spelat den sjukt mycket i mp3n på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Bästa låten är väll iallafall " Gay love " Starring " Gay Fuckster " Who agrees? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag skrev ju ETC ffs. Jag med. Ang. Niccokick. För övrigt menade jag inte att rätta dig eller något, jag bara fyllde i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Niccokick, Caesars (även om jag inte lyssnat på deras nya ) med flera. Hur är Caesars nya, förresten? Något spår som står ut? Har inte hunnit lyssna på det än då min egna dator är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Bästa låten är väll iallafall " Gay love " Starring " Gay Fuckster " Who agrees? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Hur är Caesars nya, förresten? Något spår som står ut? Har inte hunnit lyssna på det än då min egna dator är trasig. Inte lyssnat på dem, som jag sa. Lyssnade sönder deras första när jag återupptäckte det och nu är jag så jävla trött på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Blood Red Shoes - You Bring Me Down. Jag vet inte vad som är så bra med den här skivan, men någonting måste det ju vara för jag lyssnar på den hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Inte lyssnat på dem, som jag sa. Lyssnade sönder deras första när jag återupptäckte det och nu är jag så jävla trött på dem. Ah, jag som inte var så vidare uppmärksam, läste att du hade lyssnat på deras nya. Redigerad 3 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Två skivtips. Gnarls Barkleys nya platta The Odd Couple, har aldrig vart ett stort fan av Gnarls, förra plattan vart rätt så fort sönderspelad i och med monsterhiten Crazy. Men sen vart det tyst om dom ett tag och dom sysslade med lite projekt vid sidan om, men nu kommer alltså den nya plattan, och den känns (efter en genomlyssning) mer "layback" inga direkta låtar som kommer spelas sönder på alla nattklubbar land och rike runt, det skulle väl i så fall vara första singeln Run som är lite av en tempohöjare. Men det är en skön platta att ha i bakrunden, så väl som när man sitter framför datorn, städar eller sitter på en terras i sommar. Tips 2* Tokyo Police Club - Elephant Shell. Detta kanadensiska garage-indie-post-punk-rockband har efter två EP:s nu släppt sitt debutalbum, har inte lyssnat så mycket på dom, men jag gillar det hör. Fast ena örat vill säga att det är ett eget sound dom har och det andra vill säga att det bara är ett band i mängden, gillar ni musiken så ska ni kolla in dom och bilda en egen uppfattning tycker jag. Ni får ett bonustips, en av dom bästa låtarna som någonsin gjorts, den ligger på en av dom absolut bästa plattorna som gjorts, gjord av ett av dom bästa banden som funnits The Stooges, framförs här iofs solo av en av dom bästa sångarna genom tiderna. Iggy Pop - I Wanna Be Your Dog [youtube-old]Eer9UoqN_9E&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Rage Against the Machine - Killing in the name of. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) Tips 2* Tokyo Police Club - Elephant Shell. Detta kanadensiska garage-indie-post-punk-rockband har efter två EP:s nu släppt sitt debutalbum, har inte lyssnat så mycket på dom, men jag gillar det hör. Fast ena örat vill säga att det är ett eget sound dom har och det andra vill säga att det bara är ett band i mängden, gillar ni musiken så ska ni kolla in dom och bilda en egen uppfattning tycker jag. Tycker inte Tokyo Police Club var något vidare. Kollade in dem för någon vecka sedan. Låter som vilket "indierock"-band som helst. Edit: Tack för Gnarls-tipset förresten. Plattan är guld, speciellt Going On. Redigerad 4 april, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nationalteatern - Sent En Lördag Kväll Vaknade med den i huvudet och var bara tvungen att tipsa om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nationalteatern - Sent En Lördag Kväll Vaknade med den i huvudet och var bara tvungen att tipsa om den. Nationalteatern - Livet Är En Fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nationalteatern - Livet Är En Fest Hora. --- Tipsar om bandet Echoslightly som är ett "female-fronted indie electronica band" och det låter helbra. http://cdbaby.com/cd/echoslightly http://www.myspace.com/echoslightly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) [youtube-old]N7VSZpCPx-A[/youtube-old]ännu en av mina favoritlåtar GUNS N ROSES-NOVEMBER RAIN. Redigerad 4 april, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 [youtube-old]9Pd-Qyscs54[/youtube-old] .. käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 The Kooks - Young Folks Skön cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) D:\Snoop_Dogg-Sensual_Seduction_(Fyre_Department_Remix_Feat._Robyn)-(Full_Promo_CDS)-2008-uC DOPE! I was all in the club sippin some Hen Smokin on a blunt of dro When a peep this lil hoe out I was all in the bar when driftaa Shorty damn came over then she hit the floor now See through dress long hair light brown eyes Look like Ms. Bo Peek And a nigga know if I take her home with them wide ass hips Your damn right I'm gon beat So I uhh approached the chick with the real pretty face Big ass booty and a little big waist I whispered in her ear lil mama what you drink I know you a freak but you know I aint gonna say shit See my game is outrageous I got her to the crib And exchanged some fuck faces But it wasn't no use for me to rush to bust one cuz I wanted her to have an eruption Redigerad 4 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Chords - Luckiest man alive. Bästa inom svensk hiphop på riktigt länge. [youtube-old]IVi9PCH9GzI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 u2 - sometimes you can't make it on your own Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts