Tweak Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Yetis demos är så jäkla mycket bättre än allt som hamnade på slutliga albumet. Även om det är också är bra. John Hassall är så himla mysig. Demoversionerna av Last Time You Go, Merry Go Round, Never Lose Your Sense Of Wonder och Midnight Flight är underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 cast TELL IT LIKE IT IS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Dropkick Murphys - Flannigans Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 MARKUS KRUNEGÅRD - MARKUSEVANGELIET HELA SKIVAN! SKAFFA DEN! ÄLSKA DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 MARKUS KRUNEGÅRD - MARKUSEVANGELIET HELA SKIVAN! SKAFFA DEN! ÄLSKA DEN! Recenserad i metro idag. 4 "solar". Ska såklart skaffa, rippade myspacelåtar är ingen hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Snoop Dogg - My Medicine Get my money, buy my medicine Buy my medicine, buy my medicine Get my money, buy my medicine Buy my medicine, buy my medicine Störtskön, annorlunda, hip-hop(/country?) Redigerad 3 april, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 [youtube-old]IYRC4H64EFk[/youtube-old]Min favoritlåt! GUNS N ROSES-WELCOME TO THE JUNGLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 <3 Markus Krunegård - DET ÄR ETT IDOGT JOBB ATT DRIVA UNGDOMEN UT UR SIN KROPP <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Recenserad i metro idag. 4 "solar". Ska såklart skaffa, rippade myspacelåtar är ingen hit. Fick en fyra av stockholm city också. Jag är i alla fall inte besviken! "Det Är Ett Idogt Jobb Att Driva Ut Ungdomen Ur Sin Kropp" är nog mitt favoritspår på skivan hittils. Men curse you iweX! Redigerad 3 april, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Fick en fyra av stockholm city också. Jag är i alla fall inte besviken! "Det Är Ett Idogt Jobb Att Driva Ut Ungdomen Ur Sin Kropp" är nog mitt favoritspår på skivan hittils. Men curse you iweX! HAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 HAHAHAHAHA. Du må vara en fjant, men du har bra musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Markus nya är på ingång, ska ju se honom i sommar och allt. Annars vill jag tipsa om How I Became The Bomb som är ett amerikanskt, osignat band som är väldigt, väldigt bra. Någonstans inom mig påminner det om The Wombats, med tanke på lekfullheten och glädjen i musiken. Fast det är inte lika rockigt, så låt er inte avskräckas om ni nu skulle ha något emot The Wombats. De har hittills bara gett ut en skiva/demo/EP som heter Let's Go och innehåller 7 superba låtar. Ni borde lyssna på dem! Bästa låtarna av alla de asbra är Fat Girls Talkin' Bout Cardio, Secret Identity och Minute Romance. Här är Secret Identity. Men skaffa allt. [youtube-old]V8fFx8c3TJI[/youtube-old] Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Du må vara en fjant, men du har bra musiksmak. Du med gullet, Får väll slänga in ett till musik tips; Laasko - This Spring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Angerfist – Alles Kut Enter (ft. Tomcat & Rudeboy) Galet underbar, ny favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Angerfist – Alles Kut Enter (ft. Tomcat & Rudeboy) Å ja! Själv började jag lyssna på Angerfist bara för någon dag sen, och han är helt fantastisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 MARKUS KRUNEGÅRD - MARKUSEVANGELIET HELA SKIVAN! SKAFFA DEN! ÄLSKA DEN! Markuuuuuuuuuuuuus mitt älsk! Jag tipsar också om hela Markusevangeliet. Bara för att han är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Å ja! Själv började jag lyssna på Angerfist bara för någon dag sen, och han är helt fantastisk Som fan, får hoppas att han kommer tillbaka till Black i Amsterdam den här sommarn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss Du säger; har du tändstickor? Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm. Åh, Håkans nya är fantastisk. Men jag har inte ens gett alla andra låtar en chans pga denna pärla. Så underbar ballad så det inte är sant, underbar! [youtube-old]MECSABi-QGI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss Åh, det är verkligen en underbar vår för svensk pop! Hästpojken, Markus, Håkan etc. etc. Jag hjärtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Åh, det är verkligen en underbar vår för svensk pop! Hästpojken, Markus, Håkan etc. etc. Jag hjärtar! Niccokick, Caesars (även om jag inte lyssnat på deras nya ) med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts