The Dude Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Finns det någon typ av musik du inte gillar!? Det finns massor av musik som jag avskyr men om man talar i genrer/typer av musik i stort som rock, pop, jazz, hiphop, klassiskt, reggae osv så finns det nog ingen man inte kan hitta guldkorn i. Men vill knappast kalla mig "allätare", det klingar inte bra i mina öron. Hiphop är dock min favvo-genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det finns massor av musik som jag avskyr men om man talar i genrer/typer av musik i stort som rock, pop, jazz, hiphop, klassiskt, reggae osv så finns det nog ingen man inte kan hitta guldkorn i. Men vill knappast kalla mig "allätare", det klingar inte bra i mina öron. Hiphop är dock min favvo-genre. Kej. gillar själv annat än hiphop också, kanske inte lika mycket som du, men jag lyssnar även på annat. Men inte techno/trance/house värsta jag vet.... t.o.m malaria ligger bättre till i min lista av saker som är dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif OHM!http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif http://www.myspace.com/ohmsthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Lykke Li - Dance Dance Dance Åh, Bra musik dethär det. Redigerad 31 mars, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Mogwai - Travel Is Dangerous. Post-rock när den är som bäst. Vänta tills den exploderar [youtube-old]1tuGrEynG68[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Blood Red Shoes - Say Something Say Anything. Tack Tweak. För all del. Du tipsade ju om Jack Penate, helt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Division of Laura Lee - Black City [youtube-old]L3kjVp2WVRc&feature=related[/youtube-old] Underskattat Svenskt alternativeband som släpper ny platta snart, riktigt bra. Dom tillhör den rätt så stora skaran band som är rätt kända utomlands med rätt så okända i sitt hemland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Min ratio is going DOWN, med hänvisning till detta. R2 du borde ge mig fri leech som plåster på såren... Edit: juste, själva musiktispen ligger i listan. Sen får ni gärna tipsa mig om ny musik som ni tror jag gillar. Redigerad 1 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Min ratio is going DOWN, med hänvisning till detta. R2 du borde ge mig fri leech som plåster på såren... Edit: juste, själva musiktispen ligger i listan. Sen får ni gärna tipsa mig om ny musik som ni tror jag gillar. Jahaja, jag tipsar väl om detta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Redman - Da Goodness [youtube-old]CuAkmApTtNs[/youtube-old] Nas - Purple [youtube-old]hNS_UVSHXzc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Disturbed - Inside the Fire [youtube-old]6gXhZXtMxu4[/youtube-old] Fy FAN vad man längtar till deras nya album :mf_doof: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Håkan Hellström - Kom Igen, Lena! [youtube-old]OfuuKUpb24M[/youtube-old] Jag älskar Håkan! Påmindes av denna ljuva kristall idag, underbar! Ännu en anledning att åka till Arvika. Snart pallar jag inte trycket alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Jahaja, jag tipsar väl om detta då. Trodde du inte gillade Queens of the Stone Age? [youtube-old]6Q-7g-z8bCc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Håkan Hellström - Kom Igen, Lena! [youtube-old]OfuuKUpb24M[/youtube-old] Jag älskar Håkan! Påmindes av denna ljuva kristall idag, underbar! Ännu en anledning att åka till Arvika. Snart pallar jag inte trycket alltså. Skaffa nya albumet DIRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Skaffa nya albumet DIRR! Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu. 1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Hot Hot Heat - Middle of Nowhere [youtube-old]64wOKm1FCfk[/youtube-old] Redigerad 2 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu. 1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack. "Skaffa" kan lika gärna betyda "köpa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu. 1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack. Är.. du.. störd? "Skaffa dig nya hörlurar" "Skaffa dig ett liv" "Skaffa serieboxen" "Skaffa albumet" "Skaffa filmen" Warez.. Gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Funkadelic - Red Hot Mama [youtube-old]xzEJvHE_rEg&feature=related[/youtube-old] Råtungt funkband, några kanske känner igen låten då både Snoop Dogg och Chili Peppers har gjort en cover på den, både tillsammans och själva, men detta är orginalet, låten ligger på Standing on the Verge of Getting It On plattan, som enligt mig är deras bästa, så gillar ni bra funk så kolla in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Trodde du inte gillade Queens of the Stone Age? Har hört 7-8 låtar med dem, och inte gillat något av det egentligen. Men när Alex Turner hela tiden tjatar om dem som sitt favoritband just nu, och du, KvaddadPadda med flera gillar det så måste jag väl ge det en riktig chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts