felshoe Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Själv har jag inte skaffat den, The Kooks är sommarmusik, vill inte lyssna på dem framför datorn i mars. Dina åsikter är skrämmande lika mina ibland, jag håller med dig jättemycket! Jag har gått och blivit kär i Band of horses. Det är också sommarmusik för mig, så jag måste intala mig själv till att inte lyssna sönder deras låtar innan sommaren kommer. Band of horses - The great salt lake [youtube-old]TshWB77-7M4[/youtube-old] Redigerad 28 mars, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Dina åsikter är skrämmande lika mina ibland, jag håller med dig jättemycket! Jag har gått och blivit kär i Band of horses. Det är också sommarmusik för mig, så jag måste intala mig själv till att inte lyssna sönder deras låtar innan sommaren kommer. Band of horses - The great salt lake [youtube-old]TshWB77-7[/youtube-old] The Funeral är ju frööööktansvärt bäst, om än uttjatad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Dina åsikter är skrämmande lika mina ibland, jag håller med dig jättemycket! När det handlar om sommaren kan vi räkna med varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 The Funeral är ju frööööktansvärt bäst, om än uttjatad! The End's Not Near är också skrämmande bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Dina åsikter är skrämmande lika mina ibland, jag håller med dig jättemycket! Jag har gått och blivit kär i Band of horses. Det är också sommarmusik för mig, så jag måste intala mig själv till att inte lyssna sönder deras låtar innan sommaren kommer. Band of horses - The great salt lake [youtube-old]TshWB77-7M4[/youtube-old] Dude, wanna make love? Gosh, jag älskar verkligen Band of Horses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Dude, wanna make love? Gosh, jag älskar verkligen Band of Horses. Du kanske vill kika in My Morning Jacket om du gillar Band of Horses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Kent - Just Like Money @ Hagnesta Hill (Eng) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Curtis Mayfield - (Don't Worry) If There's Hell Below We're All Gonna Go Deep funky guitars! Med detta säger jag gonatt för ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Avalanches - Since I Left You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag tipsar om The Good, The Bad & The Queen - 80's Life, förfärligt dyster låt. Med detta säger jag gonatt för ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 morcheeba OTHERWISE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Blood Red Shoes - Say Something Say Anything. Tack Tweak. Redigerad 29 mars, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Du kanske vill kika in My Morning Jacket om du gillar Band of Horses. Jag har precis lyssnat igenom lite med dem, och det jag gillar det faktiskt. Känns som 'everything's gonna be alright-musik', om du förstår vad jag menar. Edit: My Morning Jacket - Golden [youtube-old]_LJ-rTduARY[/youtube-old] Redigerad 30 mars, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Neverstore - History [youtube-old]P84fOv1HW3c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Touch & Go - Would You? [youtube-old]izBbP2kro-c[/youtube-old] Alltså den här låten... Snart 10 år sen, men trumpetslingan har fan hängt med sedan dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Touch & Go - Would You? [youtube-old]izBbP2kro-c[/youtube-old] Alltså den här låten... Snart 10 år sen, men trumpetslingan har fan hängt med sedan dess! Å kommer ihåg när jag fick den låten med på någon Absolut Hits-skiva för X antal år sen, och smög med att lyssna på den pga det barnförbjudna temat --- Jag tipsar om Meshuggahs nya skiva obZen, de har lagt ner sjukt mycket tid på denna, resultatet är maffigt: [youtube-old]9SLEXUPVeJw[/youtube-old] Redigerad 30 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Å kommer ihåg när jag fick den låten med på någon Absolut Hits-skiva för X antal år sen, och smög med att lyssna på den pga det barnförbjudna temat Hehe, själv tror jag inte att jag som 10-åring reflekterade så mycket över textens innebörd utan jag bara diggade med i svänget. Men nuförtiden vet man bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Jag tipsar om Meshuggahs nya skiva obZen, de har lagt ner sjukt mycket tid på denna, resultatet är maffigt: Finns det någon typ av musik du inte gillar!? Redigerad 30 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Igår fick jag ett musiktips av en god vän. Hon har normalt sett rätt... dålig musiksmak (Fall Out Boy (oj, förlåt DrStupid)), men nu har det skett en förbättring. Du är en ond människa. Jag som har försökt att lägga det bakom mig så gott jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts