Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jodå, så brukar det vara. Bra är den i alla fall. Ja, inte lyssnat igenom hela än men You Don't Understand Me är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Heey, ny Raconteurs-skiva släpptes idag. Var är dina kommentarer om den? Alltså jag har liksom hållt utkik lite då och nu på Wikipedia och på Waffles och Libble efter den nu har jag inte gjort det på ett tag och här kommer du och jag älskar dig! Läst lite kommentarer nu, bara gott sagt om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 (redigerad) Heey, ny Raconteurs-skiva släpptes idag. Var är dina kommentarer om den? Tackar som frågar. Har inte lyssnat igenom den än och ska faktiskt åka in idag. Blir lite irriterad på att dom inte har marnadsfört skivan ett skit, finns den ens i skivbutikerna? Omslaget är guld, och att 5 on the 5 är med gör inte saken sämre. Jag hoppas den klår den första. Redigerad 26 mars, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jupiter One - Countdown Hey now wake up, it's a beautiful day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 The Raconteurs nya låter bra. Inte riktigt lika bra som Broken Boy Soldiers ännu, men jag känner på mig att den kommer att växa. Favoriten på plattan är Many Shades of Black. Nog om det. Igår fick jag ett musiktips av en god vän. Hon har normalt sett rätt... dålig musiksmak (Fall Out Boy (oj, förlåt DrStupid)), men nu har det skett en förbättring. Rodrigo y Gabriela är en gitarrduo från Mexico, som spelar snabbt, akustiskt och allmänt bra. Ingen sång, enbart två gitarrer. Det känns... spanskt, nytt och fräscht. Deras självbetitlade album är riktigt intressant och jävligt bra. Innehåller en bra cover på Led Zeppelin's utnötta, uttjatade Stairway to Heaven. Även Metallica's Orion finns med. Stairway to Heaven (live) Diablo Rojo Ixtapa Ursäkta om det är "olDdD newwwwsss! :( ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Blood Red Shoes är jättebra. De släpptes till Hultsfred idag så jag kollade upp det, och jag gillar det verkligen! En ljusglimt i ett bajs-släpp, helt enkelt. Såhär skrev Rockparty: Det är rått och elakt och punkigt. Samtidigt är det indie och dansant. Blood Red Shoes är som ett The White Stripes som, i stället för att hamra retrodoftande bluesrock, försöker piska upp dansgolvet ordentligt med en outtröttlig trummaskin i ryggen. Och exakt så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 För mig just nu går denna, Matt Pokora - Treason [youtube-old]kRjANHtNZwA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Har dansat lite ikväll på jobbet, jaha varför då? jo för att P3 sänt Manu Chaos konsert på Way Out West i som helhet. [youtube-old]VuktJ8mppE0&feature=related[/youtube-old] [youtube-old]RoV-Dy1TRsg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 SLEEP - DRAGONAUT. [youtube-old]zj9IAvv32wE[/youtube-old] Ride the dragon toward the crimson eye Flap the wings under Mars red sky The reptile pushes itself out into space Leaving behind, the human race Swim inside the solar seas The Nebula cries out to me Passing where I've gone before I fly through the crimson door Ride the dragon toward the crimson eye Flap the wings under Mars red sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Konk har läckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Konk har läckt. Konk finns att hämta nu, om du har missat. Själv sätter jag på den med medelförhoppningar. Själv har jag inte skaffat den, The Kooks är sommarmusik, vill inte lyssna på dem framför datorn i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Själv har jag inte skaffat den, The Kooks är sommarmusik, vill inte lyssna på dem framför datorn i mars.Åh, vad sen jag ääääär. Konk är ganska medelmåttig. Do You Wanna är väl den låt jag fastnat för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Åh, vad sen jag ääääär. Konk är ganska medelmåttig. Do You Wanna är väl den låt jag fastnat för. Det är för att du lyssnar på den framför datorn i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Iron Maiden - Wrathchild Maidens bästa. Priest är bättre, men det här är en skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Ursäkta om det är "olDdD newwwwsss! ". Faktiskt fett old news. Jag har lyssnat på deras skiva sen den kom uuuuuuuuuuuuuut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Måste bara återtipsa om den här låten, den är så förbannat ösig. Hela skivan "Hold Your Colour" är asskön. Som bakgrundsmusik om inte annat. Pendulum - Slam Förbannat skön låt det här. Videon är lite fucked up, men ganska rolig. (Vet i och för sig inte ens om det är den riktiga musikvideon till den här låten) Hur som helst, den är seg i början, så spola fram till 1.15 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Måste bara återtipsa om den här låten, den är så förbannat ösig. Hela skivan "Hold Your Colour" är asskön. Som bakgrundsmusik om inte annat. En låt jag diggar som bakgrundsmusik är "In The Waiting Line" utav Zero 7. http://www.youtube.com/watch?v=Jj6yXxVc21Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Måste bara återtipsa om den här låten, den är så förbannat ösig. Hela skivan "Hold Your Colour" är asskön. Som bakgrundsmusik om inte annat. The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) [youtube-old]zkqYYFFgY3E[/youtube-old] Edit: Ok, videon var inte den bästa men det är låten som jag vill lyfta fram! Redigerad 28 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 En låt jag diggar som bakgrundsmusik är "In The Waiting Line" utav Zero 7. http://www.youtube.com/watch?v=Jj6yXxVc21Y Okej, det var en helt annan sorts bakgrundsmusik än vad jag syftade på, men den var bra! The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Edit: Ok, videon var inte den bästa men det är låten som jag vill lyfta fram! Ja, den är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Det är för att du lyssnar på den framför datorn i mars. --- castsandstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts