Spam Snuten Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Marissa Nadler - Dying Breed Red is the color of memory Blue is the way to green And darling you did gamble 'Cause you were a dying breed Yes you were a dying breed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 In Flames - A Sense Of Purpose Jobbar mig igenom albumet just nu, dom låter mer som gamla In Flames nu iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Totenkopf - National sociallist. skön låt. Angriff - tortyr, stämmer så jävla bra. Angriff - From thoose, skön låt går o köpa båda bandens skivor på www.sniper-records.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Muse - Map of the Problematique Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 FUT-FUT-FUT FREESTYLO! [youtube-old]XaOWiilL548[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 går o köpa båda bandens skivor på www.sniper-records.net Aha det ska jag inte komma ihåg. ---------------- Counting Crows - You Can't Count On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Kan aldrig sluta lyssna på detta band, Otroligt bra! Atreyu - Untitled Finale [youtube-old]aYx6Xm-5SY4&feature=related[/youtube-old]' Atreyu - The Theft [youtube-old]AQgV90xYTmo[/youtube-old] Atreyu - Demonology and Heartache [youtube-old]Tb8kgyAGDSE&feature=related[/youtube-old] Atreyu - Bleeding Mascara [youtube-old]0Cso_NsXzRQ[/youtube-old] Sådär, nu har ni lite att lyssna på Redigerad 21 mars, 2008 av GTAsa-tattoos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 FUT-FUT-FUT FREESTYLO! [youtube-old]XaOWiilL548[/youtube-old] Made my day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Michael Viner's Incredible Bongo Band - Apache oslagbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Här har ni lite bra musik! All shall perish - Wage slaves [youtube-old]xJglaqH5Tno[/youtube-old] Suicide silence - The price of beauty [youtube-old]tpsNdqzIeDM[/youtube-old] August burns red - Composure [youtube-old]3qtk9c6ZGcM[/youtube-old] Emmure - 10 signs you should leave [youtube-old]av_phGq4mv8[/youtube-old] Belie my burial - Dawn of the dead [youtube-old]apo6FHYc5ME[/youtube-old] As i lay dying - Losing sight [youtube-old]j5pe-Edw870[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 FUT-FUT-FUT FREESTYLO! [youtube-old]XaOWiilL548[/youtube-old] Någon som skulle kunna fixa en .mp3 på den där och lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 The Brian Jonestown Massacre - Telegram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 [youtube-old]zpGKvTWCI4c&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 The Futureheads - The Beginning Of The Twist [youtube-old]d7eOGf0mnYg&fmt=18[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 The Coral - Jacqueline [youtube-old]dTcDuQpDQvc[/youtube-old] Så jääää-hä-häääävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Broder Daniel - I'll be gone och Broder Daniel - Shoreline Jag har trott att bara svenska halvemos gillar Broder Daniel. Förmodligen eftersom sångaren Henrik Berggren ser ut som han gör. Och det kanske bara är svenska halvemos som gillar dem, fast jag gör också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Broder Daniel Jag har också haft lite fördomar mot dem.. Fast det har förändrats och nu har jag ett par album liggandes i Min Musik. Mitt musiktips idag är samma som Tweaks, Broder Daniel! Edit: Kickar in en video! [youtube-old]c3frpN8jJy0[/youtube-old] Redigerad 23 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag har också haft lite fördomar mot dem.. Fast det har förändrats och nu har jag ett par album liggandes i Min Musik. Mitt musiktips idag är samma som Tweaks, Broder Daniel! Men du är väl svensk halvemo? Bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Kalmah - For the Revolution [youtube-old]92LYLfEq_aI[/youtube-old] (Bättre kvalitet finns på deras MySpace, http://www.myspace.com/kalmah) Redigerad 24 mars, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Nina Rochelle - Mörkertal [youtube-old]dl3RLsLOwik[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts