AngryAxel Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Black Rebel Motorcycle Club - Fault Line ... är en mysig, munspelistisk låt från deras Howl-skiva. Jag känner mig ganska lost inom deras musik, men det är bra grejer. Racin' with the risin' tide to my father's door... Det måste vara bandet som det har tagit mig mest tid att lyssna in mig på. Har haft debuten "B.R.M.C" i diverse spellistor sedan den kom ut, i stort sett, men ändå har jag bara greppat tre-fyra låtar. Men jag tror att det är en otrolig låtskatt om man väl sätter sig in i dem. And on that note: Black Rebel Motorcycle Club - As Sure as the Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 In Flames - Abnegation Ny version - underbar! Mycket bättre än den innan iaf, men på demon är ju Eraser lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 M83 sitting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Pulp - The Professional Just another song about single mothers and sex / okay, you've heard it before - it's nothing special / but it's a living can't you see? / I'm a professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Pulp - The Professional Just another song about single mothers and sex / okay, you've heard it before - it's nothing special / but it's a living can't you see? / I'm a professional Pulp - Common People "I want to live like common people I want to do whatever common people do, I want to sleep with common people I want to sleep with common people like you" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Boredoms - Super GOING tolv minuter av härlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vanessa Hudgens - Come Back To Me Gillar beatet bara, härligt, annars e låten kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 The Animal Five - We're Going To Die At The Same Time Haha, en annorlunda, engelsk, version utav 'Säkert! - Vi Kommer Att Dö Samtidigt'. Lite rolig. http://www.myspace.com/theanimalfiveplease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 In Flames nya album A Sense of Purpose kom ut lite tidigare än tänkt om man säger så.. In Flames - Im The Highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Nordman - I lågornas sken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Christer Sjögren - I love Europe lol och Flyleaf - I'm so sick Redigerad 16 mars, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Christer Sjögren - I love Europe och Flyleaf - I'm so sick Oh no he didn't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Dirty Pretty Things - Doctors and Dealers Varför har jag inte lyssnat på DPT förut? Oh no he didn't. Bara överviktiga, svarta kvinnor och Ryan Gosling kan pull that off! Men faktiskt; Christer Sjögren? Redigerad 16 mars, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Dirty Pretty Things - Doctors and Dealers Varför har jag inte lyssnat på DPT förut? Lyssna på You Fucking Love It med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 In Flames nya album A Sense of Purpose kom ut lite tidigare än tänkt om man säger så.. In Flames - Im The Highway Frågan är om man ska tanka nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 In Flames - Sleepless Again Lätt den bästa på nya plattan imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Den där jäkla Lajjan fick mig att bli sugen på OutKast igen, så nu har jag lyssnat på Hey Ya! och Roses i tre kvällar i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Frågan är om man ska tanka nu... Jag gjorde det, men kommer lätt köpa skivan när den släpps. In Flames - Delight and Angers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Den där jäkla Lajjan fick mig att bli sugen på OutKast igen, så nu har jag lyssnat på Hey Ya! och Roses i tre kvällar i rad. Åh! Outkast - Ms. Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Åh! Outkast - Ms. Jackson Ja, åh vad man älskade den videon (och låten) när den spelades som mest på Voxpop. "Katterna typ sjunger ju! " som min syster ordagrant uttryckte det. Redigerad 17 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts