Eudoros Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) John Lennon - Stand By Me [youtube-old]O4_ghOG9JQM[/youtube-old] Redigerad 12 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) The Datsuns - MF From Hell [youtube-old]fWVxGFIpPB8[/youtube-old] Tung garagerock!! Redigerad 12 mars, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 JosSs - HappyNext DOWNLOAD NOW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 The Accüsed- Marhta Will Känner en hardcore punkare i Canada som sitter och skickar sånt här till mig. Skön låt! Någon som hört den? Rätt så okänd skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Markus Krunegård - Rocken Spelar Ingen Roll Längre http://www.myspace.com/markuskrunegrd Längtar till skivsläppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 The Sounds - Hit Me Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag letar efter några sköna dans låtar, typ som "Kanye West - Flashing Lights" och "Timbaland - Bounce". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag letar efter några sköna dans låtar, typ som "Kanye West - Flashing Lights" och "Timbaland - Bounce". Det verkar som det är åt hiphophållet du kollar? Sean Paul - We Will Be Burning. Snoop Dogg - Drop It Like Its Hot Justin Timberlake ft Snoop - Signs Eminem ft Nate Dogg - Shake That Ass Snoop Dogg - Gz And Hustlas Outkast - Lets Get Retarded Adam Tensta - My Cool och sen är ju Timbuktu ofta rätt dansvänlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Niccokick - White Light Red Light Mysig låt, lagom skönt drag. Fin kör/stämsång, vad man nu väljer att kalla det. Från nya skivan "The good times we shared, were they so bad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Niccokick - White Light Red Light Mysig låt, lagom skönt drag. Fin kör/stämsång, vad man nu väljer att kalla det. Från nya skivan "The good times we shared, were they so bad" Run!Run!Run! och Turn 27 från deras gamla är supersköna de med. Kommer till Emmaboda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Run!Run!Run! och Turn 27 från deras gamla är supersköna de med. Kommer till Emmaboda! Tack för tipset, får kolla in den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Nationalteatern - Sent En Lördag Kväll Vi satt en kväll och pratade Greven, Plast och jag. Vi grundade med groggen och hade det ganska bra. Vi hade blivit gamla nästan hundra år. Vi satt som vi alltid hade gjort och följde gamla spår. Vi talade om Sverige som är landet där vi bor. Där alla har det bra och där ingen blir för stor. Men varje fredagkväll tjuter varulven i sta'n. Han springer längs trottoaren och vädrar ut sitt hat. Greven lutar sig tillbaks och tänder en cigarett. Han försöker få nå't sagt men det är inte så lätt. För han ser så onda bilder i en öken utan slut. Där ingen är tillsammans och hjälps åt att hitta ut. "De kloka låser dörren" säger Greven för sig själv. "De kloka låser dörren och barnen skriker på hjälp." Och varje sjuttifemma som en män'ska dricker ur, i en dröm om en bättre värld som dom sedan pissar ut. Nu blir Greven lätt extatisk å han står i sin fåtölj. Han spiller grogg åt alla håll men är ännu inte nöjd. Det är ju vad vi alla vill som super tills vi dör! Att bygga nå't tillsammans som ingen djävel förstör! Sen säckar Greven helt ihop nu är han allt för full.. Han somnar som ett litet barn mitt i sin fåtölj. Men vi andra sitter vakna och tänker på hans dröm. Den svävar som en stjärna mitt i vårt vardagsrum. Ja, den svävar som en stjärna mitt i vårt vardagsrum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Smoke City Mr. Gorgeous (and Miss Curvaceous) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Markus Krunegård - Rocken Spelar Ingen Roll Längre http://www.myspace.com/markuskrunegrd Längtar till skivsläppet! Indeed! Bara för det tipsar väl jag om Markus Krungegård - Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 God morgon! Det är en fin dag (bildligt sätt, vädret suger), och vilken låt är bättre att starta den med, om inte: The Cure - Friday I'm In Love Inte världens "Hej, här är en okänd, men ack så bra låt"-tips, snarare ett "Hej, det kanske var ett tag sedan ni lyssnade på denna låt, men det tycker jag ni ska göra, för att man mår bra av den"-tips. The Cure, sött The Cure - The Love Cats [youtube-old]g0vdt7f2YRw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Ugress - Kosmonaut http://www.dailymotion.com/video/x1xxv2_ug...kosmonaut_music Haha, OMG! Vilken jävla låt! Hatar och älskar in i döden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 In Flames - Disconnected Jumjum, från a sense of purpose. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 In Flames - Disconnected Jumjum, från a sense of purpose. <3 In Flames - Abnegation Ny version - underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 the white stripes - you don't know what love is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 the white stripes - you don't know what love is you just do as you're told Black Rebel Motorcycle Club - Fault Line ... är en mysig, munspelistisk låt från deras Howl-skiva. Jag känner mig ganska lost inom deras musik, men det är bra grejer. Racin' with the risin' tide to my father's door... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts