VaXXoR Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Saosin - It's so simple [youtube-old]R_I5K8hJ9hE&feature[/youtube-old] Redigerad 3 mars, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Faster Pussycat- Bathroom Wall [youtube-old]NDUibP9oaU8&feature=related[/youtube-old] Fullkomligt älskar när man blandar Rock n Roll med Glam Metal på det här viset! Redigerad 3 mars, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 The Last Vegas - Raw Dog Min pappa blev precis kär i denna låten och han vill att jag ska hitta albumet Seal the Deal. Jag har letat och letat men hittar det inte nånstans. Kan någon hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Nationalteatern - Kolla Kolla Jag har mest hört Nationalteatern i knarksamband där alla har stämt upp i kör och sjungit med.. förutom jag. Men för några månader sen började jag fingra på samlingsskivan "Livet Är En Fest" och jag älskar't. Texterna är härligt nutida för att vara så pass gamla och musiken är svensk progg i sin bästa form. Lyssna! Lyssna! [youtube-old]GvguWb_l6-U[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 HOT CHIP - MADE IN THE DARK Mer lågmäld låt från senaste skivan, med samma namn som låten. Gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Diamond Head - Am I Evil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 [youtube-old]Zhj3M5y5odI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr Jaa! http://www.myspace.com/markuskrunegrd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr Jaa! http://www.myspace.com/markuskrunegrd Åh, tack för tipset! Visste inte att min käre Markus skulle släppa soloskiva. Blir att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Åh, tack för tipset! Visste inte att min käre Markus skulle släppa soloskiva. Blir att köpa! Det hade inte jag en blekaste om heller innan igår, då en kompis länkade till My Space. Blir absolut köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vill tipsa er om hela AC/DC Powerage skivan. Härligt studioalbum från 78 med många bra låtar från tiden då AC/DC var på topp. Låtlistan. 1. Rock n Roll Damnation 2. Down Payment Blues 3. Gimme A Bullet 4. Riff Raff 5 . Sin City 6 . What's next to the moon 7. Gone Shootin' 8. Up my neck in you 9. Kicked in the teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Morcheeba - The Sea För er som älskar Trip-Hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Vill tipsa er om hela AC/DC Powerage skivan. Härligt studioalbum från 78 med många bra låtar från tiden då AC/DC var på topp. respekt tipsar om den också edit: tog bort bilden Redigerad 5 mars, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Har som jag tidigare sade svårt att fastna för Snow Patrol, men nu är jag totalfast i dom. Dom har ju så fantastisk bra låtar. Denna är bara den underbar och har faktiskt fått mig på bättre humör. Lyssna! Snow Patrol - You Could Be Happy [youtube-old]i3eKB3oDWuU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Har som jag tidigare sade svårt att fastna för Snow Patrol, men nu är jag totalfast i dom. Dom har ju så fantastisk bra låtar. Denna är bara den underbar och har faktiskt fått mig på bättre humör. Lyssna! Snow Patrol - You Could Be Happy Hade du skrivit det där för ungefär ett år sen hade jag älskat dig, då var jag ju bara sååååååååååååå indie. Gillar inte Snow Patrol, och speciellt inte deras Chasing Cars som man hör på radion hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 In Flames - Eraser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Tipsar om Caesars nya platta Strawberry weed som kom idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Tipsar om Caesars nya platta Strawberry weed som kom idag! Åh, har ju redan lyssnat för mycket på dem i och med mitt beroende av Over 'Fore It Started.. Måste kollas upp dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 The Strokes - I'll Try Anything Once http://www.youtube.com/watch?v=zcze-UD1D4w...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 In Flames - Eraser In Flames - Tilt <3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts