Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) James - Don't Wait That Long How long will it take to get used to me? , Blir väldigt rosa när jag tipsar om James har jag märkt. Det är bara för att James är så rosa (fast inte egentligen) och gulliga och underbart bra. Redigerad 28 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 All shall perish - Our own grave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Skid Row- 18 and Life Ricky was a young boy, he had a heart of stone Stackars jävel säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Laakso - Long Beach At a shooting star I wish this to last forever on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hans Zimmer - Hummel gets the rockets [youtube-old]yVFkCjxs1dQ[/youtube-old] Härlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 John Frusciante - Goals [youtube-old]QXG_j1Ex7oI[/youtube-old] Början må kännas lite trist, men så jävla bra mot slutet. Min favorit från DC EP, tätt därefter kommer Dissolve. Så sjukt bra när han går upp i falsett vid 02:25. Har ni inte lust och lyssna på hela, spola fram till 02:20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) The Cardigans - My Favourite Game Gran Turismo är riktigt underbar, rakt igenom. Denna låt är en av pärlorna. [youtube-old]styYbRWQYP8[/youtube-old] Redigerad 29 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Tenacious D - Master Exploder [youtube-old]80DtQD5BQ_A[/youtube-old] Redigerad 29 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 The Black Keys - Psychotic Girl Blues-duon från Ohio är på gång med sitt femte fullängdsalbum, Attack & Release. Släpps den 1 april, finns ute redan nu. Albumet verkar lite lugnare än de tidigare. Den här låten fastnade jag för direkt, skön pianoslinga i bakgrunden. Hunnit ett varv än så länge, blir nog två till innan kvällen är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 The Berlin Project - Gin and Juice [youtube-old]8pYc0BiskHA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 The Smashing Pumpkins - Zero Vet att jag tipsat om den här låten tidigare, men det börjar närma sig konsert på Hovet och jag sticker ut hakan och säger att detta är Pumpkins bästa låt, och jag kräver...ja kräver att dom spelar Zero imorgon, annars kommer jag söka upp Billy & Co och kräva pengarna tillbaka. [youtube-old]Uvry0GTkwSc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 trickyHell Is Round The Corner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Machinae Supremacy - Skin Från MaSu's nya album Overworld. Den börjar hur vackert som helst och efter halva låten kommer första refrängen som en explosion. Grymt helt enkelt! In the corner of your eye I can see into your mind A shadow beneath your smile Something hidden deep inside Silently you wait For someone to see you Pull your flesh from off your bones Face that fire on your own Embrace the life you thought that you could never know Can't erase the pain inside Without a storm within They left the lies like scars underneath, Your skin - The one you're hiding in The one you're supposed to live in And you gaze up at the sky As the clouds are passing by And you wander for a while What it would be like to die Silently you wish For someone to save you Pull all your flesh from off your bones Face that fire on your own Embrace the life you thought that you could never know Can't erase the pain inside Without a storm within They left the lies like scars underneath, Your skin - The one you're hiding in The one you're supposed to live in But you want to be alive As the self loathing subsides And you will not be denied So you push the lies aside Silently you burn For someone to feel you, woah Claw your flesh from off your bones Face that fire on your own Embrace the life you thought that you could never know Can't erase the pain inside Without a storm within They left the lies like scars underneath, Your skin - The one you're hiding in The one you're supposed to live in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Dirty Pretty Things If You Love A Woman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Lindsay Park, jävlar vilket svänigt ljud. [youtube-old]FYQ__wU-Km8[/youtube-old] Redigerad 1 mars, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det är med grymma mängder av nostalgi jag sitter och lyssnar på Nordman. Laddar väl upp lite för min favorit inför kvällens melodifestival. Han var den första artist jag lyssnade mycket på som liten, minns fortfarande hur lycklig jag blev efter att jag fick min första Nordman-skiva hos mormor i julklapp. Låten jag fastnat för just nu är reservat. Alltså, Nordman - Reservat. Lyssna - njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det är med grymma mängder av nostalgi jag sitter och lyssnar på Nordman. Laddar väl upp lite för min favorit inför kvällens melodifestival. Han var den första artist jag lyssnade mycket på som liten, minns fortfarande hur lycklig jag blev efter att jag fick min första Nordman-skiva hos mormor i julklapp. Låten jag fastnat för just nu är reservat. Alltså, Nordman - Reservat. Lyssna - njut. Fasen vad lika vi var som små då. Han var min favorit också. The Mary Onettes är bra! Lost är en bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Fasen vad lika vi var som små då. Han var min favorit också. The Mary Onettes är bra! Lost är en bra låt. Haha, vi hade nog varit bra kompisar, back in the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Belle & Sebastian - Push Barman To Open Old Wounds (skiva) Allvarligt talat, finns inte en enda dålig låt. Rekommenderas STARKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 herre gud vilken dålig musik smak ni har då det ska vara simple plan eller blink 182!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts