Eudoros Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jupiter One - Turn Up The Radio [youtube-old]QBFwi7czxoQ[/youtube-old] Sjukt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 flyleaf - im so sick [youtube-old]o5zL3dqdxUg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 The Vapors- Turning Japanese Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 flyleaf - im so sick De var förband till Korn. Sångerskan är ju sååå grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 flyleaf - im so sick [youtube-old]o5zL3dqdxUg[/youtube-old] hon är så söt, sjukt glad över att få sett henne live. --- Här är ett liknande band dock inte så många som upptäckt de än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 UFO - Flying 26 minuter audiofileri-porr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Oingo Boingo- Only A Lad Blev chockad när jag läste att Danny Elfman var sångare i bandet. Han har ju skrivit Simpsons temat ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Duffy - Mercy [youtube-old]KE2orthS3TQ[/youtube-old] Duffy är tha new shit från England, får samma vibbar av henne som jag fick av Amy Winehouse första gången jag hörde henne. Grym röst. Redigerad 27 februari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Manchester Orchestra - Wolves At Night I'm like a virgin losing a child, so lonely, so lonely! Jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Antares - Ride On A Meteorite (LazyBoyz Club Remix Edit) <3 Inte remixen, men duger den med [youtube-old]xqNp3bh-1DY[/youtube-old] Redigerad 27 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 pet shop boys. CLOSERTOHEAVEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Vet att det bara ska vara ett tips om dagen...but i`m breaking all the rules today, jag ber att få tacka GTApimpfoolife som tipsade om ett grymt band på MSN idag. Black Mountain - Angels, från Kanada. Deras senaste platta In The Future som kom för några veckor sen har jämförts med Led Zeppelins mästerverk Physical Graffiti, den jämförelsen var kanske att ta i men man hör klart att dom influerats av bla Led och Hendrix & Co. [youtube-old]xHxqTpK3lPE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 STARS - EX-LOVER IS DEAD Mysigt band som finns med i Accelerators för- sta släpp. Går att lyssna på via deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 STARS - EX-LOVER IS DEAD Mysigt band som finns med i Accelerators för- sta släpp. Går att lyssna på via deras hemsida. Den är riktigt, riktigt, riktigt bra. Hörde den för första gången i OC och blev förälskad direkt. Ett måste för alla enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Misfits - Where Eagles Dare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) System of a Down - Ego Brain. [youtube-old]Mj56paK61dk[/youtube-old] Redigerad 29 februari, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Primal Scream - Don't Fight It, Feel It [youtube-old]HF4Woi6UjZo[/youtube-old] Eine acid klassiker. Gillar i och för sig den längre versionen bättre, men det går inte att hitta på YT. Njut förfaaaaaaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Teddybears Sthlm - Automatic Lover En låt från gamla goda tider som jag haft på hjärnan i åratal (ja, åratal!) men aldrig tänkt på väl när jag sitter vid DC++. Nu skrev jag upp den så jag inte skulle glömma, och så här bra minns jag inte att den var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Jag letar efter några låtar som låter lite som den här: http://www.youtube.com/watch?v=QPPgHlh1PVI. Typ en skön elektronisk låt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) Example - Me & Mandy [youtube-old]PG80u2GefJY[/youtube-old] Får mig på partyhumör, dessutom har jag haft låten på hjärnan idag. Redigerad 28 februari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts