eliizar Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Bad Cash Quartet - Midnight Prayer Redigerad 24 februari, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Adam Tensta - It's A Tensta Thing Hela albumet vill jag tipsa om, lite pop/synth/hip hop aktigt Något annorluna, och på engelska:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Adam Tensta - It's A Tensta Thing Hela albumet vill jag tipsa om, lite pop/synth/hip hop aktigt Något annorluna, och på engelska:D:D:D Adam tensta är bra i studio men så fort han står live och ska framföra nått .. Så suger han. Ganska pinsam också, uppvuxen i lilla tensta men beter sig som om han vore uppvuxen i the bronx i New york. -- Vet massor med rappare som är bra, är det någon som undrar så säg till om ni vill ha tips Har en del nytt och fräsht på lager om ni vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Bullet For My Valentine - Disappear Min favorit från nya skivan En mycket bra låt, tycker faktiskt att hela den nya skivan är helt underbar men det är något speciellt med Hearts burst into fire helt enkelt underbar. Även en av de bättre låtarna under deras spelning den 19/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Bullet for my Valentine - Scream Aim Fire Jag gillar inte Bullet i vanliga fall, men har fattat tycke för just den här låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Björn Gustavsson - Kärlekssången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Björn Gustavsson - Kärlekssången. Haha ja den var nice som fan. Denna låten är faktiskt ganska bra Völunds Smed - Kämpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Mitt liv är fyllt av vemod Allting har blivit svart Det finns ingenting som gör mig glad Ge mig en anledning att ta, nya krafter, nya tag. Så att allt blir ljusare en dag Ett spår att skina någonting gott Göra Sverige gult och blått Ge mig en anledning att tro Kämpar jag på Åå-å, vi måste kämpa på Åå-å, ingen ger sig Åå-å, ingen seger utan kamp Åå-å, så jag kämpar Jag hittar ingen lösning Jag finner inga svar Och snart finns inga vägar kvar Det blandat tas och ges Men ingen ljusning ses Det blir allt värre för var dag Ett spår att skina någonting gott Göra Sverige gult och blått Ge mig en anledning att tro Kämpar jag på Åå-å, vi måste kämpa på Åå-å, ingen ger sig Åå-å, ingen seger utan kamp Åå-å, så jag kämpar Mitt liv är fyllt av vemod Allting har blivit svart Det finns ingenting som gör mig glad Ge mig en anledning att ta, nya krafter, nya tag Så att allt blir ljusare en dag Ett spår att skina någonting gott Göra Sverige gult och blått Ge mig en anledning att tro Kämpar jag på Åå-å, vi måste kämpa på Åå-å, ingen ger sig Åå-å, ingen seger utan kamp Åå-å, så jag kämpar ------------ Verkar grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 *Text* ------------ Verkar grym! Den är faktiskt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jävla Merkky, din Simple Plan-recension har gett oss Simple Plan-reklam där nere. Nej Sixxe det är den inte. Vad gillar du med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jävla Merkky, din Simple Plan-recension har gett oss Simple Plan-reklam där nere. Nej Sixxe det är den inte. Vad gillar du med den? Den är bra helt enkelt. Har du ens hört den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Den är bra helt enkelt. Har du ens hört den? Mm, jag lyssnade på youtube. Gillar de så subtila budskapen som att nu är allting svart och de vill göra det ljusare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Mm, jag lyssnade på youtube. Gillar de så subtila budskapen som att nu är allting svart och de vill göra det ljusare. Jaja okej, budskapen är väl inte dom "bästa", men man kan väl fortfarande tycka låten är bra, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jaja okej, budskapen är väl inte dom "bästa", men man kan väl fortfarande tycka låten är bra, eller? Min mening var inte att gnälla på att det är rasistmusik, det vet alla redan, jag undrade rent musikaliskt från början. För det är ju sjukt dåligt. Men let's leave it here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Min mening var inte att gnälla på att det är rasistmusik, det vet alla redan, jag undrade rent musikaliskt från början. För det är ju sjukt dåligt. Men let's leave it here. Men man får ju inte glömma att sådan musik ger + 10 i statuspoäng bland de lokala skinheadsgängen - och det betyder ju mycket, du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Har helt glömt bort hur mycket jag älskar Laakso. Laakso - Laakso it's been a while since I saw you smile last time was really last time told my mom, and it's been a while since I felt the river flow from light to light it's been a while since nights were bright for real Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jävla Merkky, din Simple Plan-recension har gett oss Simple Plan-reklam där nere. Nej Sixxe det är den inte. Vad gillar du med den? Tror att det var här på GTAsajten jag såg reklamen som fick mig att tanka albumet överhuvudtaget. Så den fanns nog innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Queens Of The Stone Age - Feel Good Hit Of The Summer [youtube-old]EOzBkMn-tPs[/youtube-old] Säkert kvällen andra låt, inte långt kvar nu Redigerad 25 februari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Men man får ju inte glömma att sådan musik ger + 10 i statuspoäng bland de lokala skinheadsgängen - och det betyder ju mycket, du vet! Haha, så du är fortfarande tjurig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 2pac - Hit 'em up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts