Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Whut? Nja, det känns inte som att någon på allvar kan tipsa om den låten.. Såvida man inte är 4chan-fetischist, för den sägs vara mycket populär där. (Men vad vet jag, jag har nästan aldrig varit inne där. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) 4chan was here..? 4chan is everywhere... Redigerad 22 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tack för den! Jag har hängt med dåligt på SMK:s forum på senare tid, är det därifrån den kommer? Visst är den underbar! Och nej, jag hittade honom på Myspace, eller rättaresagt genom Super Multifaros. Via Myspace vidare till last.fm som har alla hans låtar. Grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Bright Eyes - First Day of My Life Härlig morgonmusik med kanske den gulligaste video som gjorts, från den utsökta 'I'm Wide Awake its Morning' [youtube-old]o5rhhQbyYV0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Bright Eyes - First Day of My Life Härlig morgonmusik med kanske den gulligaste video som gjorts, från den utsökta 'I'm Wide Awake its Morning' Den har jag lyssnat på i varje fall en gång varje dag sedan jag hörde den första gången. Underbar. Såsom Poison Oak, Lua och Something Vague. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 roots - guns are drawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jonathan Coulton - Still Alive MÅSTE LYSSNAS PÅ! [youtube-old]sxNmeMklFk8&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Laura Marling - Ghosts. Laura Marling är en underbar brittisk folkmusiker. Det är svårt att tro att hon bara är 18 år gammal. [youtube-old]XonJJbV54BE[/youtube-old] ...och så är hon underbart söt också. http://img253.imageshack.us/img253/500/edp3024005mfyz1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Laura Marling - Ghosts. Fan vad grymt! Håller på att skaffa henne, eller, började igår. Läste recension och blev supersugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Fan vad grymt! Håller på att skaffa henne, eller, började igår. Läste recension och blev supersugen. Fick du också mailet av Luger? Jävla synd att hon ska spela på Debaser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) shuggieotis - outofmyhead Soft-ah. Redigerad 23 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Laura Marling - Ghosts. Laura Marling är en underbar brittisk folkmusiker. Det är svårt att tro att hon bara är 18 år gammal. ...och så är hon underbart söt också. Fint, har fixat. Jag märker att du är en jävel på att hitta nya grajer. --- Skamligt få Songs: Ohia på tuben, långt ifrån den bästa men: [youtube-old]HVvdx7eY1sc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Fick du också mailet av Luger? Jävla synd att hon ska spela på Debaser. Nej jag läste av en kille som recenserar i lokaltidningen här i Kalmar som jag vet har superbra smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Fint, har fixat. Jag märker att du är en jävel på att hitta nya grajer. Det här är vad du gör: 1. Skaffa waffles-konto (PM) 2. Prenumerera på Pitchforks RSS-feed med recensioner. Kolla upp allt som låter intressant från beskrivningen och får hyfsat betyg. 3. Registrera dig till Lugers maillista. Titta igenom och kolla upp allt som låter intressant. 4. Läs waffles music chat-forum då och då och kolla upp allt som låter intressant. 5. Great success. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det här waffles, hur bra utbud har det? Är det liksom bara ny musik eller gammal också? Jag har ingen erfarenhet av musiktorrentsidor som oink osv. så det vore kul om någon gav svar, har undrat ganska länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det här waffles, hur bra utbud har det? Är det liksom bara ny musik eller gammal också? Jag har ingen erfarenhet av musiktorrentsidor som oink osv. så det vore kul om någon gav svar, har undrat ganska länge. Jag har inte heller någon erfarenhet, och jag tycker den är helt sjukt grym. Allt man vill ha finns! Och det man inte visste man ville ha finns också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det här waffles, hur bra utbud har det? Är det liksom bara ny musik eller gammal också? Jag har ingen erfarenhet av musiktorrentsidor som oink osv. så det vore kul om någon gav svar, har undrat ganska länge. Nu är jag inte medlem på just waffles, men på de musiktrackers jag är medlem på (där medlemmar kan lägga upp egna torrents) så är det bra utbud, blandat med både nytt och gammalt. The Who - Doctor Jimmy What is it? I'll take it. Who is she? I'll rape it. Got a bet there? I'll meet it. Getting high? You can't beat it. Quadrophenia är riktigt bra, inte Who's Next-klass men helt klart värt en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 The Misfits - Astro Zombies Oh, all I want to know All I want With just a touch of my burning hand I send my astro zombies to rape the land Prime directive, exterminate The whole human race And your face drops in a pile of flesh And then your heart, heart pounds Till it pumps in death Prime directive, exterminate Whatever stands left All I wanted to say And all I gotta do Whod I do this for Hey, me or you And all I wanted to say And all I gotta do Whod I do this for Hey, me or you Oh, all I want to know All I want With just a touch of my burning hand Im gonna live my life to to destroy your world Prime directive, exterminate The whole fuckin race Then your face drops in a pile of flesh And then your heart, heart pounds And it pumps in death Prime directive, exterminate The whole fuckin place well All I wanted to say And all I gotta do Whod I do this for Hey, me or you And all I wanted to say And all I gotta do Whod I do this for Hey, me or you Oh, all I want to know All I want to know All I want to know All I want oh Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Hade fest igår. Denna blev dans låten! [youtube-old]SkcaYzSUsC4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Vet att det inte är många här som lyssnar på Hiphop men här är iaf min #1 favoritlåt ever, finns inte ens en enda låt som kan dela första platsen Daz, 2 Pac, Kurupt, Method Man & Redman - Got my mind made up [youtube-old]O2GVOGyyFB0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts