Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stereophonics - Dakota [youtube-old]iUHjDJxkcSE&feature=related[/youtube-old] Den 5:e mars spelar dom på Berns i Stockholm, nästan straffbart om man missar dom på ett sånt mysställe. Tänkte se dom i London, fast det blev aldrig av. Nu är det 20-års gräns på Berns, så jag kommer inte in. Sämst. Så tipsar du om låten som just fick alla dåliga människor att börja gilla Killers, och från fel album också. Han är en dålig människa. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Liam Lynch - United States of Whatever! [youtube-old]Xz7_3n7xyDg[/youtube-old] Redigerad 17 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - All These Things That I've Done [youtube-old]wOcLDUUaUCo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Moby - Flower! Gammal men härlig. Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) [youtube-old]wOcLDUUaUCo[/youtube-old] Åh, älska! Det var just i den skatefilmen jag hörde låten, och The Killers då, för första gången. Det var för två årsen och låten får mig fortfarande att tänka på solnedgångar. Redigerad 17 februari, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stereophonics - Dakota [youtube-old]iUHjDJxkcSE&feature=related[/youtube-old] Den 5:e mars spelar dom på Berns i Stockholm, nästan straffbart om man missar dom på ett sånt mysställe. Såg som 2001 Har stockholmsresa inbokad den 1a och 27e, så orkar inte/har inte råd/ har inte tid den 5e med. Annars hade jag lätt dratt dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) The Killers - All These Things That I've Done Lyssnar på deras första och det är ju sjukt grymt, man glömmer sånt. Varenda låt är femstjärning. Synd att de är väldigt förstörda av massa fjortisar och jobbiga människor som gillar dem. The Killers - Smile Like You Mean It Vad är det för fel på When You Were Young förresten? Redigerad 17 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - Smile Like You Mean It Vad är det för fel på When You Were Young förresten? Ingenting alls, superb låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Såg som 2001 Har stockholmsresa inbokad den 1a och 27e, så orkar inte/har inte råd/ har inte tid den 5e med. Annars hade jag lätt dratt dit. Vart såg du dom? knappast på ett sånt mysigt ställe som Berns . Men jag ska nog kunna klämma in dom den 5:e, annars så är det sjukt mycket bra just nu, Mars Volta på onsdag, nästa måndag Queens of the Stone Age, den 1:a mars är det Smashing Pumpkins, och den 6:e mars är det Mando Diao och nu då Stereophonics. Är forumet på väg åt en ny Killers-era? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vart såg du dom? knappast på ett sånt mysigt ställe som Berns . Men jag ska nog kunna klämma in dom den 5:e, annars så är det sjukt mycket bra just nu, Mars Volta på onsdag, nästa måndag Queens of the Stone Age, den 1:a mars är det Smashing Pumpkins, och den 6:e mars är det Mando Diao och nu då Stereophonics. Är forumet på väg åt en ny Killers-era? De var förband till U2 i globen. Inte så hög mysfaktor på det, nej Lodger – Fickle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - Smile Like You Mean It Vad är det för fel på When You Were Young förresten? The Killers - Jenny Was A Friend Of Mine When You Were young är väldigt bra, tillika låten som fick mig "in" på The Killers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 The Killers - Desperate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 The Killers - Jenny Was A Friend Of Mine When You Were young är väldigt bra, tillika låten som fick mig "in" på The Killers. The Killers - Mr. Brightside Introt är helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 The Killers - Mr. Brightside Introt är helt underbart. Hahaha åh. Jag och en vän sjöng alltid på den när vi cyklade hem sena sommakvällar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Är forumet på väg åt en ny Killers-era?Nääää... SUPERGRASS - LA SONG Lodger – FickleÅh, älskar Lodger. Nästan min favorit av dem. Redigerad 18 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) No Doubt - Sunday Morning Jag känner mig... busig när jag lyssnar på No Doubt. Väldigt bra, hursomhelst! Jättemysiga ska-drag präglar många av spåren på 'Tragic Kingdom'. Särskilt i 'Spiderwebs'. [youtube-old]EUqTH9e9sQU[/youtube-old] Redigerad 18 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Albert Hammond, Jr. - In Transit [youtube-old]mRUt8Pnhd9s&feature=related[/youtube-old] Grymt samspelt uppträdande på någon radiostation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Finns det några låtar som möjligtvis liknar Bloodhound Gangs Uhn Tiss Uhn Tiss? eller som har samma skön känsla? [youtube-old]kbLevHSVuZY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 [youtube-old]wOcLDUUaUCo[/youtube-old] Jag hatar dem för att jag inte kan. Sjukt bra låt, förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 The Killers - Jenny Was A Friend Of Mine When You Were young är väldigt bra, tillika låten som fick mig "in" på The Killers. The Killers - Romeo and Juliet Bästa låten från nya albumet. Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts