Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Stereophonics - Dakota

[youtube-old]iUHjDJxkcSE&feature=related[/youtube-old]

Den 5:e mars spelar dom på Berns i Stockholm, nästan straffbart om man missar dom på ett sånt mysställe.

Tänkte se dom i London, fast det blev aldrig av. Nu är det 20-års gräns på Berns, så jag kommer inte in. Sämst.

Så tipsar du om låten som just fick alla dåliga människor att börja gilla Killers, och från fel album också. :)
Han är en dålig människa. >:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stereophonics - Dakota

[youtube-old]iUHjDJxkcSE&feature=related[/youtube-old]

Den 5:e mars spelar dom på Berns i Stockholm, nästan straffbart om man missar dom på ett sånt mysställe.

Såg som 2001 :)

Har stockholmsresa inbokad den 1a och 27e, så orkar inte/har inte råd/ har inte tid den 5e med. Annars hade jag lätt dratt dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Killers - All These Things That I've Done

Lyssnar på deras första och det är ju sjukt grymt, man glömmer sånt. Varenda låt är femstjärning. Synd att de är väldigt förstörda av massa fjortisar och jobbiga människor som gillar dem.

The Killers - Smile Like You Mean It

Vad är det för fel på When You Were Young förresten?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg som 2001 :confused:

Har stockholmsresa inbokad den 1a och 27e, så orkar inte/har inte råd/ har inte tid den 5e med. Annars hade jag lätt dratt dit.

Vart såg du dom? knappast på ett sånt mysigt ställe som Berns :).

Men jag ska nog kunna klämma in dom den 5:e, annars så är det sjukt mycket bra just nu, Mars Volta på onsdag, nästa måndag Queens of the Stone Age, den 1:a mars är det Smashing Pumpkins, och den 6:e mars är det Mando Diao och nu då Stereophonics.

Är forumet på väg åt en ny Killers-era?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart såg du dom? knappast på ett sånt mysigt ställe som Berns :).

Men jag ska nog kunna klämma in dom den 5:e, annars så är det sjukt mycket bra just nu, Mars Volta på onsdag, nästa måndag Queens of the Stone Age, den 1:a mars är det Smashing Pumpkins, och den 6:e mars är det Mando Diao och nu då Stereophonics.

Är forumet på väg åt en ny Killers-era?

De var förband till U2 i globen. Inte så hög mysfaktor på det, nej :confused:

Lodger – Fickle

Länk till kommentar
Dela på andra sidor