ssfh Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Dare - Lies Dare - Real Love Dare - Runaway Dare - Rideaway Dare - Run To Me Dare - The Last Time Dare - Walk On Water Dare - Nothing Is Stronger Than Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Tay Zonday - Chocolate Rain [youtube-old]EwTZ2xpQwpA[/youtube-old] CHOCOLATE RAAAAIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Tay Zonday - Chocolate Rain VANILLA SNOW [youtube-old]nTQOpibv_OA[/youtube-old] Nej, det var ju inte det jag skulle tipsa om. Bromheads Jacket - No. 1 Groupie Ypperligt trevlig låt! Väldigt lätt att spela på gitarr, också. Bandet är från Sheffield, och låter som det mesta andra som kommer från Sheffield. Väldigt bra alltså! Precis Måste vara något med det Sheffieldska vattnet... Redigerad 17 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Raining Pleasure Love Was Just A Girl You Are Not Young Anymore Tror jag tipsat tidigare, men åhhhh. Underbar grekisk musik. Som omväxling. last. Edit; Hade tipsat tidigare, ny låt. Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 We Are Scientist - Be My Baby Det är en Cover som är i början gjord av Ronette [youtube-old]5CmwKf3vRPw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Bromheads Jacket - No. 1 Groupie Ypperligt trevlig låt! Väldigt lätt att spela på gitarr, också. Bandet är från Sheffield, och låter som det mesta andra som kommer från Sheffield. Väldigt bra alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) DJ Shadow - Organ Donor [youtube-old]FeUw_GTR_Ac[/youtube-old] Redigerad 17 februari, 2008 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Bromheads Jacket - No. 1 Groupie Du är så himla bra, Axel. Jag tänkte igår att jag var sugen på något nytt brittiskt för jag har bara laddat hem massa gamla grejor nu som visst, det är helt okej, men det är 2000-talets brittiska rock jag gillar bäst. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Du är så himla bra, Axel. Jag tänkte igår att jag var sugen på något nytt brittiskt för jag har bara laddat hem massa gamla grejor nu som visst, det är helt okej, men det är 2000-talets brittiska rock jag gillar bäst. Tack. Åh, så lite så :] Jag undrar hur man kommer se tillbaka på dagens musikscen om säg... trettio år. 70-talet hade punk/glamrock, 80-talet präglades av... A-HA, 90-talet var väl ganska rap/hiphop-inriktat - Vad kommer stå i musikhistorieböckerna om 2000-talet? Alternativ rock? Indie-electronica? Basshunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Bromheads Jacket - No. 1 Groupie Ypperligt trevlig låt! Väldigt lätt att spela på gitarr, också. Bandet är från Sheffield, och låter som det mesta andra som kommer från Sheffield. Bromheads Jacket - Shopping Spree Den är också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Interpol - Evil [youtube-old]hI9OTPcyjB0&feature=related[/youtube-old] Sä jävla bra och sångaren Paul Banks har en av dom skönaste rösterna rockvärlden har skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 ANNA TERNHEIM - SHORELINE [youtube-old]xFofMFww_ag[/youtube-old] ANNA TERNHEIM - SHORELINE [youtube-old]xFofMFww_ag[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag tycker väldigt bra om Poppy Bird av Bromheads Jacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Wig Wam - In My Dreams [youtube-old]1n1EYRvQ2UI[/youtube-old] Wig Wam - Gonna Get You Someday [youtube-old]w9uV4M9lL1w[/youtube-old] Wig Wam - Rock My Ride [youtube-old]MLHmrVS1Fu4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - All These Things That I've Done Lyssnar på deras första och det är ju sjukt grymt, man glömmer sånt. Varenda låt är femstjärning. Synd att de är väldigt förstörda av massa fjortisar och jobbiga människor som gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - All These Things That I've Done Lyssnar på deras första och det är ju sjukt grymt, man glömmer sånt. Varenda låt är femstjärning. Synd att de är väldigt förstörda av massa fjortisar och jobbiga människor som gillar dem. The Killers - When You Were Young Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Supergrass - Evening of the Day Satan i gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stereophonics - Dakota [youtube-old]iUHjDJxkcSE&feature=related[/youtube-old] Den 5:e mars spelar dom på Berns i Stockholm, nästan straffbart om man missar dom på ett sånt mysställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 The Killers - When You Were Young Så tipsar du om låten som just fick alla dåliga människor att börja gilla Killers, och från fel album också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 White Lion - Lady of the Valley [youtube-old]rdRT3thXVLc[/youtube-old] Sjukt grym låt. Kvaliteten på denna video suger. Men har en klockren version på datorn från samma spelning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts