Martin-123 Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 White Lion - Tell Me [youtube-old]2cXg5hl9wNw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Timbaland The Way I Are (Feat Keri Hilson And D.O.E.) Hur skön låt som helst ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Min favoritlåt [youtube-old]O2GVOGyyFB0[/youtube-old] Och en anna bra låt [youtube-old]VhZEkWHove4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Ny singel - älska. <3 In Flames - The Mirrors Truth http://img149.imageshack.us/img149/7601/chatinflamesvp1.jpg Redigerad 15 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 5,000 inlägg! The Cardigans - Good Morning Joan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) För er som inte vet så finns In Flames - The Mirror's Truth låten ute på internet nu! Jag måste faktist säga, jag gillar den! YT (det är tyvärr inte hela, orkar inte hitta en med hela låten nu.) Edit: MySpace Redigerad 15 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Saosin - Collapse [youtube-old]mKXtBgmDgBU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) An honest mistake! Mycket bra låt med ett väldigt rytmiskt intro. Varit med i ett flertal spel och tv-serier. Lyssna! The Bravery - An Honest Mistake [youtube-old]T5fe6nZx6cw[/youtube-old] Redigerad 16 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 An honest mistake! Mycket bra låt med ett väldigt rytmiskt intro. Varit med i ett flertal spel och tv-serier. Lyssna! The Bravery - An Honest Mistake Oh, det är ju den! Minns att jag såg den videon för X år sedan, och tänkte 'Oj, vad bra'. M.Ward - Eyes on the Prize Kan inte tänka mig en mer passande låt såhär en seg lördagförmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sweeney Todd My Friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Beatles - In my life väldigt bra text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Alltså. Jag föll för Wombats nu'rå. My First Wedding. Klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou [youtube-old]pAVhKjsImeI&feature=related[/youtube-old] Riktigt flummig hash-bilåkar-hippie-musik, fast jävligt bra. (lite halvtaskigt ljud, men det funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 C H R O M E O - M O M M A S B O Y [youtube-old]VYWGFXWuN1k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Boston - Foreplay/Long Time [youtube-old]URrJTSHkS1w[/youtube-old] IT WAS SUCH A LONG TIME! Redigerad 16 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 The Vapours - Turning Japanese [youtube-old]EpCcelpvkps[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Marcos Hernandez - Get Personal [youtube-old]XY2GDuJQKEk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Modest Mouse - The World at Large [youtube-old]FNxa9pFwimk[/youtube-old] Får en klump i halsen varje gång jag hör den här låten, den får mig att vilja gråta, så underbart vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 [Faith no More - Epic] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 I killed the prom queen - Sharks in your mouth [youtube-old]Hao-KIgTjzQ&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts