Spam Snuten Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Porcupine Tree - Sentimental Fortfarande så jävla bra så det inte finns. Stundtals kommer melodin från Trains tillbaka. Underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Celine Dion - My Heart Will Go On. Den är, och har alltid varit, underbar rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Porcupine Tree - Sentimental Fortfarande så jävla bra så det inte finns. Stundtals kommer melodin från Trains tillbaka. Underbar. De körde jag stenhårt på för ett tag sedan, sedan slutade jag, tvingade mig att tycka att de sög. Belle and Sebastian - Winter Wooskie. Django Reinhardt - Minor Swing Django Reinhardt - Cou Cou Duke Ellington - The Mooche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Modest Mouse - Dashboard Riktigt bra band, överraskade mig verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Modest Mouse - Dashboard Riktigt bra band, överraskade mig verkligen. Modest Mouse - The World At Large Underbar rakt igenom! [youtube-old]FNxa9pFwimk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Så jävla skön låt! Edit: Kanske bra att skriva vad den heter Winds of plague - One body too many [youtube-old]BDh9u2uomJo[/youtube-old] Redigerad 11 februari, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Bright Eyes - At The Bottom of Everything Den får teckensnittet 'Palatino Linotype' iställer för traditionsenliga 'Arial Narrow'. Så bra är den. "And in this endless race for property and priviliege to be won, we must run, we must run, we must run" [youtube-old]qikRcAiCtKM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 De körde jag stenhårt på för ett tag sedan, sedan slutade jag, tvingade mig att tycka att de sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Ja. Det var någon konstig gubbe på tunnelbanan som hade en Porcupine Tree-tröja. Jag tackade även nej till konserten de hade i Stockholm för ett tag sedan. Men liveversionen av Radioactive Toy är bra, även How Is Your Life Today? och Collapse The Light Into Earth. Stranger By The Minute. The Moon Touches Your Shoulder. Och LSD-albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Led Zeppelin - We're Gonna Grove [youtube-old]wpe6k3FzCOo[/youtube-old] ÖS!!!! ber till gudarna att gudarna kommer till Sverige efter Plants soloturne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Lifelover - M/S Salmonella. [youtube-old]c18FBVqF49U[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Ja. Det var någon konstig gubbe på tunnelbanan som hade en Porcupine Tree-tröja. Jag tackade även nej till konserten de hade i Stockholm för ett tag sedan. Men liveversionen av Radioactive Toy är bra, även How Is Your Life Today? och Collapse The Light Into Earth. Stranger By The Minute. The Moon Touches Your Shoulder. Och LSD-albumet.Åh. Jag hatar när idiotiska människor förstör ens lust till att lyssna på bra band. Funkar liksom inte längre. Tänkte kika på dem live. It didn't happen. - Pearl Jam - Indifference Lyssnade jättemycket på den här förrut. Sen kom den bort. Hittade den nu igen och den är lika underbar som någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 [youtube-old]fbAtMjCZtUU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Infected Mushroom - Heavyweight [youtube-old]QXjNB43WRBk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Niccokick - The Poet Jag vet inte riktigt vad det är för speciellt med just denna låt, men hela skivan är jättebra. Bra tempo, kan se mig själv ta en 40-minuters rask promenad i urban miljö sträcklyssnandes på denna skiva. Den är fräsch, den är rolig, och den är intressant! Justeja; skivan släpptes i år, och heter "The good times we had, were they so bad?" edit: formatering. Redigerad 13 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Niccokick - The Poet Jag vet inte riktigt vad det är för speciellt med just denna låt, men hela skivan är jättebra. Bra tempo, kan se mig själv ta en 40-minuters rask promenad i urban miljö sträcklyssnandes på denna skiva. Den är fräsch, den är rolig, och den är intressant! Justeja; skivan släpptes i år, och heter "The good times we had, were they so bad?" edit: formatering. Niccokick lyssnade jag jättemycket på förut, fast bara två låtar. Förut som i sexan, alltså. Turn 27 och typ Run! Run! Run! De var skitbra, men har aldirg lyckats hitta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Simple Plans första album var riktigt bra. Men deras nya håller inte alls klassen. Finns bara 3 bra spår och tidningar ger den dåliga betyg. Men de är ene(säger man så?) om en sak. Nämligen att Take My Hand är en riktigt skön och bra låt. [youtube-old]Mo_w8sTf9eE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 - Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Bästa låten på Du & jag döden. No doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Fred Åkerström! Sätt på lite Fred Åkerström ifall du har en deppig dag, och genast blir man munter igen Guldkorn är en bra samlingskiva eller om man tankar några av hans Taube-tolkningar. Underbara alkoholiserade texter! Tycker du att graven är för djup, nå välan, så tag dig då en sup, tag dig sen dito en, dito två, dito tre, så dör du nöjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Ill Niño - The Alibi of Tyrants [youtube-old]mmlqmnuPDqg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts