DrStupid Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) The Coral - Dreaming of you [youtube-old]KRy8N1P1EUI[/youtube-old] Skönare basgång finns inte! Redigerad 9 februari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 FOO FIGHTERS - LEARN TO FLY RYYYYYSNINGAR!! Müche bra, men personligen föredrar jag: PINK FLOYD - LEARNING TO FLY [youtube-old]xb-Nacm-pKc[/youtube-old] Helt klart en av 80-talets bästa låtar, introt är bara för mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Blonde Redhead - 23 [youtube-old]a7FqUNlEdwA[/youtube-old] Så skönt band och sångerskan Kazu Makinohar en sån underbar röst, jag missade dom när dom spelade på Fritz Corner i Stockholm i somras, men den 13 april ges en ny chans på Debaser, så ni som har chansen (och åldern inne) missa inte denna chans att se ett av världens mysigaste band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Blonde Redhead - 23 [youtube-old]a7FqUNlEdwA[/youtube-old] Så skönt band och sångerskan Kazu Makinohar en sån underbar röst, jag missade dom när dom spelade på Fritz Corner i Stockholm i somras, men den 13 april ges en ny chans på Debaser, så ni som har chansen (och åldern inne) missa inte denna chans att se ett av världens mysigaste band. Underbar låt! Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Air Traffic - Charlotte [youtube-old]erQowJTL1i8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Verbalize - Ett försök. "Ge mig ett försök, inget mer kommer behövas Ge mig, två händer i luften och jag kommer öka Ge mig inget mer, ey jag klarar mig bra Jag står och stampar på scenen tills de drar mig av" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Mycket nostalgitips från mig nu! Teddybears STHLM - Rock'n'Roll Highschool [youtube-old]bPO8YmC_F3Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Kate Nash - Caroline's A Victim. Bra kate [youtube-old]T1bcDwa735o[/youtube-old] Redigerad 10 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Kate Nash - Caroline's A Victim. Bra kate [youtube-old]T1bcDwa735o[/youtube-old] Gillar du den där på riktigt? Det är hennes sämsta ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gillar du den där på riktigt? Det är hennes sämsta ju. Den är helt okej, Enligt mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Den är helt okej, Enligt mig då. Har du hört nåt annat med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Kate Nash - Caroline's A Victim. Bra kate [youtube-old]zYYAUiRqroM&feature=user[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Libertines, 8daysaweek Helylle cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Bodom - Lookin' Out My Back door Children of Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Har du hört nåt annat med henne? Jag har hört hela 'Made Of Bricks'. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 As blood runs black - The brighter side of suffering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Men Without Hats - The Safety Dance [youtube-old]5qW0Edq1KqI[/youtube-old] Maskulint är bara förnamnet! Redigerad 10 februari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 The Coral - Dreaming of you Skönare basgång finns inte! Den är fucking underbar! Tänker jämt på Scrubs då jag hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 ANNA TERNHEIM - SHORELINE [youtube-old]xFofMFww_ag[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Konstigt nog tipsar ni inte on den bästa låten på hennes album.. Kate nash - We Get On [youtube-old]K7q4qj_M07w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts