Eudoros Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ett band från gävle(hemstaden) som sjunger på tyska. sturm café Vissa gillar dom, andra inte. [youtube-old]med1d65xcnc[/youtube-old] Valde nog de sämmsta klippet!! Ja inte fan kan det bli sämre iaf. Inte bättre heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Åh. Vågar nästan säga att det här är Inspiral Carpets bästa låt. Underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Familjen - Nån Gång. Jag har aldrig gillat Familjen, men för ett tag sen föll alla bitarna på plats. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ska börja tipsa om lite bättre musik som ni säkerligen gillar nu då. Zero 7 - Somersault Lugn låt, bra text. Det känns mycket rytmiskt, eller ja, kan inte beskriva känslan. [youtube-old]YCwwUMltXyA[/youtube-old] --- The Murmurs - Big Talker Bra, lite svängig låt som gör en mycket glad av någon anledning. [youtube-old]jrzx-u-f2Uc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Familjen - Nån Gång. Jag har aldrig gillat Familjen, men för ett tag sen föll alla bitarna på plats. Underbart. Åh, Nån Gång var den första låten jag hörde med Familjen. Därefter rullade det bara på, diggar Det Snurrar I Min Skalle och Huvudet i Sanden. Tunga låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Tipsar om Hot Chips nya skiva, Made in the Dark. Efter första lyssningen är jag positivt överraskad, jag gillade det. Fanns ett flertal spår som fick mig att smågunga i stolen. Inte lika svår som de tidigare två, till min glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Mat Weddle - Hey Ya [youtube-old]8-8nkkOA_AM[/youtube-old] Grymt skön akustisk cover! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Öh. Måste tipsa om Broken Social Scene - Anthems For A Seventeen Year-Old Girl för den är så otroligt väldans underbar. Har fixat rätt så mycket musik idag. Tveksamt om jag kommer hinna med allt. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Mat Weddle - Hey Ya Grymt skön akustisk cover! Bra tips, gillade den verkligen! While on the subject of mysko Outkast-covers: Hayseed Dixie - Roses Intressant coverband; bluegrass-versioner av kända låtar. Har bland annat en gullig version av Franz Ferdinands' This Fire. [youtube-old]lq6Wesg2Oqs[/youtube-old] Redigerad 7 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) The Enemy[youtube-old]7ZCVds_Q3WE[/youtube-old]Away From Here Redigerad 7 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Bra tips, gillade den verkligen! While on the subject of mysko Outkast-covers: Hayseed Dixie - Roses Intressant coverband; bluegrass-versioner av kända låtar. Har bland annat en gullig version av Franz Ferdinands' This Fire. [youtube-old]lq6Wesg2Oqs[/youtube-old] STÖRTSKÖN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Mando Diao - The Band HOLD ME, SCRATCH MY SHOULDER, FOLD ME, SUE ME, WATCH ME GOING MAAAAAAD! J5_DhKzQPEg Sweet! Har du inget problem alls med det amoraliska i vit makt-musik? Du är ett jävla äckel i min åsikt. Förstår du inte att "vit makt" med slavdriveri och KKK är ett skamligt kapitel i människans historia och att du som vit person borde ligga riktigt jävla lågt? I vilken bonnhåla iavlades du så hårt att du missade skolans diskussioner mot rasism? Och vem fan tror du att du är att som disrespekterar alla överlevande judar eller dess släktingar från nazismens regim genom att hylla de där banden? Va? Ja ja, det är väl ungefär vad man kan vänta sig av någon som nickar "Errols Trumma" - och det i caps dessutom. ---------------- Sideways Hank O'Malley and the Alabama Bottle Boys - The Ballad of Chapped Lip Calquhoun [youtube-old]d5dxzbG9gCk[/youtube-old] Ah bet'ya ah c'd lissen t'this all day an' night! "The menfolk found their women scary, 'cause they were so big and hairy!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag behöver tips på några låtar som låter typiskt "Porr Musik". Exempel: [youtube-old]n18Xe6wM7AY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag behöver tips på några låtar som låter typiskt "Porr Musik". Exempel: [youtube-old]n18Xe6wM7AY[/youtube-old] Francisco är ett geni. Postade den där i humortråden igår. Bäst! Poison- Talk Dirty To Me [youtube-old]ndTSogWAzkw[/youtube-old] En av mina personliga favorit låtar. Ger ens humör en glädjekick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Amy Winehouse - You Know I'm No Good [youtube-old]Oj1AzA5qCoI[/youtube-old] Hon må vara den största rikspundaren som gått i ett par skor och hon lär ha dragit mer knark än Pete Doherty och Liam Gallagher har gjort tillsammans, men man kommer inte ifrån att hon har en av dom skönaste rösterna och det skönaste soundet, Back To Black plattan är underbar rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Amy Winehouse - You Know I'm No Good [youtube-old]Oj1AzA5qCoI[/youtube-old] Hon må vara den största rikspundaren som gått i ett par skor och hon lär ha dragit mer knark än Pete Doherty och Liam Gallagher har gjort tillsammans, men man kommer inte ifrån att hon har en av dom skönaste rösterna och det skönaste soundet, Back To Black plattan är underbar rakt igenom. Arctic Monkeys cover är skön också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Slumpade precis fram Wyclef Jean - Perfect Gentleman Den är faktiskt fortfarande riktigt bra. [youtube-old]ZqlfOXynuAk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Arctic Monkeys cover är skön också. När Alex Turner sjunger om att han är "upstairs in bed with his ex-boy"? Alldeles för kinky för min smak faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Monkey Swallows the Universe - Elizabeth & Mary wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) FOO FIGHTERS - LEARN TO FLY [youtube-old]BieVgyrfglQ[/youtube-old] RYYYYYSNINGAR!! Redigerad 9 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts