Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Verkligen. Och den där technon lär ju inte vara bättre (eller mindre dålig då) än vanlig techno, det är så tydligt att han gillar den bara för att snubben döpt sig till DJ Adolf (hahaha jag skrattar fortfarande) och har något slags nazibudskap. Haha.

Vem har påstått att ja inte lyssnar på nån annan slags musik än vitmakt/nationalistisk musik?

o annan techno.. Jag ger bara tips på saker jag tycker är bra, särskillt sånt som inte nån annan här skrivit upp.

Och ja! jag tycker faktiskt just vitmaktmusik är de bästa jag vet i musikklass.

Men annars lyssnar jag på tex sabaton, sturm café, ekälaiset :wub: , raimstein mm, men främmst vitmakt.

(erkänner, stavar som en kratta om nån skulle fråga) :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har påstått att ja inte lyssnar på nån annan slags musik än vitmakt/nationalistisk musik?

o annan techno.. Jag ger bara tips på saker jag tycker är bra, särskillt sånt som inte nån annan här skrivit upp.

Men annars lyssnar jag på tex sabaton, sturm café, ekälaiset :wub: , raimstein mm, men främmst vitmakt.

(erkänner, stavar som en kratta om nån skulle fråga) :innocent:

Har du inget problem alls med det amoraliska i vit makt-musik?

Du är ett jävla äckel i min åsikt. Förstår du inte att "vit makt" med slavdriveri och KKK är ett skamligt kapitel i människans historia och att du som vit person borde ligga riktigt jävla lågt? I vilken bonnhåla iavlades du så hårt att du missade skolans diskussioner mot rasism? Och vem fan tror du att du är att som disrespekterar alla överlevande judar eller dess släktingar från nazismens regim genom att hylla de där banden?

Va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen. Och den där technon lär ju inte vara bättre (eller mindre dålig då) än vanlig techno, det är så tydligt att han gillar den bara för att snubben döpt sig till DJ Adolf (hahaha jag skrattar fortfarande) och har något slags nazibudskap. Haha.

Haha, jag känner en som känner den där DJ Adolf.

(Har låten Sieg Heil på datorn. Ascoolt! (ironi))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I den första videon som Errol postade "svastika" så tillägnar dom en låt till "Nitton" aka Patrik Asplund, känner faktiskt honom lite smått, han var nazist och var en av grundarna till Djurgårdens firma och så spelade han i nått band, Agent Bulldog tror jag det var, han levde ett riktigt röjigt liv, först som punkare sen som nazist och tror han var en av ledarna inom Sthlm Skins.

Han var även med och grundade Exit i sthlm som hjälpte folk att lämna nazistorganisationer genom att banka vett i dom så att säga, sen jobbade han på min skola ett tag, brukade berätta hur "vilt" det gick till för oss, han har bott i Tyresö sen han var liten och bor här fortfarande, skön snubbe, brukar snacka med honom ibland när man träffar honom, idag jobbar han inom Djurgården.

Han har väl säkert kvar sina vänner sen den tiden men alla har väl vuxit ifrån det, så det finns hopp för dom som håller på med det idag också.

Nåja.....back on track.

Borde kanske ligga i livetråden, men det är tre sköna låtar som ni alla borde lyssna på, dom flesta har säkert hört dom.

Foo Fighters med Lemmy från Motörhead lirar MH dänga I`ll Be Your Sister

[youtube-old]Q_mxOa0XAyg&feature=related[/youtube-old]

Foo Fighters - All My Life, Älskar när Dave skriker sådär

[youtube-old]JhJla-QAPMg&feature=related[/youtube-old]

Queens of The Stone Age feat Cee-Lo, Dave Grohl och Eagles Of Death Metal - Make it Wit Chu, vet att jag tipsade om låten för någon vecka sen men nu är det en skön liveverison.

[youtube-old]5nH53PJns3c&feature=related[/youtube-old]

Hade gjort mycket för att vara i det här varma, svettiga hotellrummet i Las Vegas med dom här killarna.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inget problem alls med det amoraliska i vit makt-musik?

Du är ett jävla äckel i min åsikt. Förstår du inte att "vit makt" med slavdriveri och KKK är ett skamligt kapitel i människans historia och att du som vit person borde ligga riktigt jävla lågt? I vilken bonnhåla iavlades du så hårt att du missade skolans diskussioner mot rasism? Och vem fan tror du att du är att som disrespekterar alla överlevande judar eller dess släktingar från nazismens regim genom att hylla de där banden?

Va?

Åh, du är så bra!

The Shins - A Comet Appears

En av världens vackraste låtar. Bara så att ni vet.

Still to come

The worst part, and you know it

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men annars lyssnar jag på tex sabaton, sturm café, ekälaiset :P , raimstein mm, men främmst vitmakt.

(erkänner, stavar som en kratta om nån skulle fråga) :D

Om vi lägger åt sidan det omoraliska och hemska i vitmaktmusik..

Hur kan det finnas som genre? Om jag gör en reaggelåt där jag sjunger om att jag ska slakta negrer blir det då automatiskt 'bra' eller?

För övrigt måste din mamma druckit en hel del mäsk när hon bar dig i sin mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, du är så bra!

The Shins - A Comet Appears

En av världens vackraste låtar. Bara så att ni vet.

Det är - helt seriöst - en av världens vackraste låtar, ja!

Lyssnade på den senast denna morgon påväg hit till skolan. Den är helt underbar. :D

We can blow on our thumbs and posture,

But the lonely is such delicate things,

The wind from a wasp could blow them,

Into the sea,

With stones on their feet,

Lost to the light and the loving we need...

----------------

En annan underbar och glad låt är The Shins - Turn On Me.

'cause you had to know that I was fond of you!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor