KalleR Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Muse - Knights of cydonia Skönaste videon ever! [youtube-old]jV1bRfLHA3A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) [youtube-old]76ciNUZ7H90[/youtube-old] [youtube-old]24XNloVgBi4[/youtube-old] Redigerad 4 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Muse - Knights of cydonia Skönaste videon ever! [youtube-old]jV1bRfLHA3A[/youtube-old] Aldrig orkat kolla på hela förut men den är ju dyngskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 P. Diddy ft. Black Rob & Mark Curry - Bad Boy 4 Life [youtube-old]pWHCm6H9tfQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 José Gonzales - Deadweight on Velveteen Från debuten 'Veneer' - Jättebra. [youtube-old]arvpYbRl-Hc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Peste Noire - Dueil Angoisseus. Deuil Angoisseux, Rage démesurée Grief désespoir, plein de forcenement Langurs sans fin et vie malheur Pleine de pleure, d'angoisse et de tourment Coeur douloureux, qui vit obscurément Ténébreux corps sur le point de partir Ai, sans soucier, continuellement Et si je ne puis guérir, ni mourir. Langurs sans fin et vie malheur Pleine de pleure, d'angoisse et de tourment. Redigerad 4 februari, 2008 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Beanie Sigel - What Your Life Like 2 [youtube-old]MnIODBgWykE[/youtube-old] tungt beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Angerfist - Yes [youtube-old]C9d71IDBetY[/youtube-old] (Ingen video, lyssna på låten ist) Så jävla underbar, hoppas som fan att Angerfist gör comeback @ Sensation Black 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hästpojken - Caligula [youtube-old]EGORNf752xg&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Minns inte reglerna men jag måste tipsa om denna också. Thyrfing - Världsspegeln. [youtube-old]bt6XT14uJYg[/youtube-old] Så jävla härlig, snygg och framförallt bra låt. Älskar vokalistens jobb på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Blondie - Look Good In Blue You look good in blue It matches your skin, your eyes dripping with pain If it's alright with you I could give you some head and shoulders to lie on Yes, I could give you some head and shoulders to lie on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 +44 - NO IT ISN'T Har lyssnat på den non-stop i 2 dagar. Så jävla bra. Sedan är videon så bra gjord av ngn, så det inte är sant. Jag saknar dom sjukt mycket. Curse my enemies forever Let's slit our wrists and burn down something beautiful [youtube-old]wZQvwkeyc-A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Den hörs i The O.C S04E01 och är sjukt härlig att höra. Den är sorglig på ett mysig vis, ja bättre kan då inte jag förklara det. [youtube-old]FrOmr7ZRsoA[/youtube-old] Snälla lyssna på denna, den är värd det! ----:----:---- Is there so much hate for the ones we love? Tell me, we both matter, don't we? ----:----:---- Redigerad 4 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Colin Hay - Waiting for My Real Life to Begin When I awoke today suddenly nothing happened But in my dreams I slew the dragon And down this beaten path And up this cobbled lane I'm walking in my own footsteps once again And you say,"Just be here now Forget about the past Your mask is wearing thin" Let me throw one more dice I know that I can win I'm waiting for my real life to begin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Primal Scream - Slip Inside This House denharallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) Seeed - Aufstehn ft. Cee-Lo Green [youtube-old]OCXgO2UTrLs[/youtube-old] Hur bra som helst. Blev helt kär i Seeed när jag huserade i Tyskland. Redigerad 5 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Flight of the Conchords - On the Street [youtube-old]TLEK0UZH4cs[/youtube-old] They're turning kids into slaves just to make cheaper sneakers. But what's the real cost? 'Cause the sneakers don't seem that much cheaper. Why are we still paying so much for sneakers When you got them made by little slave kids Jag kan bara beskriva det med Kärlek. Och en smiley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) Bloc Party - Tulips. Jag skulle nog säga att den här låten är en av Bloc Partys bästa. Russell Lissack är min hjälte. Älskar hans slingor här. [youtube-old]Eyu3GGKHfJM[/youtube-old] Redigerad 5 februari, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Bloc Party - Tulips. Jag skulle nog säga att den här låten är en av Bloc Partys bästa. Russell Lissack är min hjälte. Älskar hans slingor här. Got that right. Sjukt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Promoe - Long Distance Runner ...en klassiker. Videon är rätt ful och hans budskap sympatiserar jag inte med till 100%, men ändå en skön låt som jag personligen relaterar väldigt mycket till min sydostasienresa i höstas samt good vibrations i största allmänhet. [youtube-old]er1oj0tZiHQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts