VaXXoR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Guano Apes - Open your eyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Guano Apes - Open your eyes Bra tills man spelar sönder den, eller någon annan Guano Apes låt. ------ Adam Sandler - Secret [youtube-old]Lb7aRCHZfHM[/youtube-old] Tänk att jag kunde missat att Adam Sandler gjort musik. SCHHHH, Don't tell! Redigerad 31 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Bra tills man spelar sönder den, eller någon annan Guano Apes låt. Jo jag vet, men får tillbaks vissa minnen av den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 DJ StellHell - What is Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 DJ StellHell - What is Love. Vad har jag missat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Vad har jag missat nu? http://www.lastfm.se/music/DJ+StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag tror att det var R2D2 som frågade efter tips om jazzmusik med skönt gitarrspel någon gång på MSN, så här kommer det ultimata svaret som jag misslyckades att ge då: Pat Metheny. Skivan Bright Size Life (1976) är superb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Adam Sandler - Secret Tänk att jag kunde missat att Adam Sandler gjort musik. SCHHHH, Don't tell! I TRIMMED MY BUSH, DON'T TELL! HAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Shaimus - All of This Hey babe, you got me goin'! The kitchen's on fire and we're stuck in the oven Oh, hoo, you should know All of this makes me love you moooore! DET ÄR FREDAG! Redigerad 1 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Det är Fredag! Solen skiner! Jag är glad! THE CURE - FRIDAY I'M IN LOVE [youtube-old]TSmfNxmaQHc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Travis - Turn En av de mest orginella videor jag sett på länge. Ap-bra låt också! [youtube-old]to8_8z9uu5A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 EN GAMMAL GODING! CK - På Rosa Moln På rosa moln svävar jag omkring o ja njuter av alla vackra ting o ja tänker aldrig mer komma ner tänker stanna här för evigt, evigt, evigt [youtube-old]uv2PK-fUwoE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel [youtube-old]-VMJymNa_AY[/youtube-old] Hoho, det var ett jäkla bra tag sen, men ack så skön den här är. Redigerad 1 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel [youtube-old]-VMJymNa_AY[/youtube-old] Hoho, det var ett jäkla bra tag sen, men ack så skön den här är. Mellanstadiet ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 What´s My Age Again - Blink 182 Gamla minnen från 1999, tänk så liten man va då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Har alltid undrat vem som gjort denna låt. Har kommit ihåg den sen jag gick i fyran eller något sådant. Trodde det var thåström hela tiden. Men ser man på, idag hittade jag den. Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel Hoho, det var ett jäkla bra tag sen, men ack så skön den här är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Mellanstadiet ftw! Ohyes! Vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 En av de mest orginella videor jag sett på länge. Utveckla gärna. ---- Åh, jag älskar den här låten. Man blir glad. Hello Saferide-glad nästan. Yael Naim - New Soul [youtube-old]-YUxbDEPFiM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Johan Ericson från Draconian har ett sidoprojekt vid namn Doom:Vs. Riktigt bra doom det. Aldrig hört Draconian men eftersom jag hatar kvinnliga vokalister så är det väl inte lönt att kolla upp heller. Kikade in det bandet, låter riktigt bra! Shape of despair - Angels of distress Så jävla skön och tung Funeral Doom Metal från grannlandet Finland. [youtube-old]edkPAqit4YU[/youtube-old] Jag vet, ganska taskig birate. Last.fm:are kan lyssna på låten här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jimmy cliff - You can get it if you really want Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts