xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låt: Smells like teen spirit Artist: Nirvana Genre: Grunge Kommentar: Kan inte bli bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Eller vad sägs om Anti flag - 911 for peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låt: The Last With Pagan Blood Artist: Amon Amarth Genre: Dödsmetall/vikingdöds(?) Kommentar: UNDERBAR! Ska för övrigt se Amon Amarth och några andra fina band på Gates of Metal. Satan vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låt: Wouldn't It Be Nice Artist: The Beach Boys Genre: Hmm.. inte en aning.. Personlig Kommentar: Väldig fin och bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tony Yayo feat. 50cent - So Seductive Den är ganska skön, hehe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låt: The Last With Pagan Blood Artist: Amon Amarth Genre: Dödsmetall/vikingdöds(?) Kommentar: UNDERBAR! Ska för övrigt se Amon Amarth och några andra fina band på Gates of Metal. Satan vad jag längtar! Nice, jag ska på Metaltown jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tony Yayo feat. 50cent - So Seductive Den är ganska skön, hehe ^^ Jag tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var längesen jag tipsade: Låt: Shout At The Devil Artist: Mötley Crüe Album/släpptes: Shout At The Devil/1983 Kommer från: Hollywood California. USA Track#: 2 Genre: Hard Rock Personlig kommentar: Trogna Mötley Crüe lyssnare kallar denna för Mötley Crües guldklimp. Är det Mötley Crües guldklimp verkligen? Jag menar så jävla heavy är inte den här låten. Men om man säger så här. Stoppa in Shout At The Devil skivan i din CD-spelare och lyssna på In The Beginning. Efter 0:43 sekunder så kommer nästa låt. Guldklimpen Shout At The Devil, nu kallar jag den guldklimp eftersom In The Beginning gör den bättre om man lyssnar på den innan. Den tunga gitarren ibörjan tvingar en att headbanga trots att man har 43 graders feber och fruktansvärd huvudvärk. När Vince börjar sjunga märker man att den här låten satsar dom på och man vill ta i. Låten är kort och tung och har allt man kan önska sig. Men även denna Crüe låt är bättre på liveskivan. Strange?? Text: He's the wolf screaming lonely in the night He's the blood stain on the stage He's the tear in your eye Been tempted by his lie He's the knife in your back He's rage He's the razor to the knife Oh, lonely is our lives My heads spinnin' round and round But in the seasons of wither We'll stand and deliver Be strong and laugh and Shout-shout-shout Shout at the devil He'll be the love in your eyes He'll be the blood between your thighs And then have you Cry for more He'll put strength to the test He'll put the thrill back in bed Sure you've heard it all before He'll be the risk in the kiss Might be anger on your lips Might run scared for the door But in seasons of wither We'll stand and deliver Be strong and laugh and Shout-shout-shout Shout at the devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Bob Marley-No woman no cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nice, jag ska på Metaltown jag. Åh fan. Låter härligt, funderade på Metaltown men så blev det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Låt:heaven ain't hard 2 find Artist 2 pac Vet inte vilket album bara för jag har nå great hits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Låt: Down on freestreet Band: hellacopters Album: by the grace of god Gengre: rock Dangerboy tycker: att de är en jävligt bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Låt:heaven ain't hard 2 find Artist 2 pac Vet inte vilket album bara för jag har nå great hits Heter inte låten bara 'aint hard 2 find'? Hmm, det finns nog en låt som heter det du skrev också... Inte säker dock. Hm, mjo det är 2 olika låtar. Där ser man. Redigerad 15 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Arlo Guthrie-Coming into los angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Låt: millinär Artist: [-------] Album: Geld, Geld, Geld genre: "happy" pop millioonääär, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld Aaaaaaah Ich hab kein Geld hab keine Ahnung, doch ich hab ein grosses Maul Har inga pengar och har ingen aning då jag har en stor käft Bin veder doktor noch professor ab ich bin steht in faul Är varken doktor eller professor men jag har en vass tunga Ich hab keeeine reiche freunde und keinen reichen freund Jag har inga rika vänner eller en rik flickvän von viele kronen hab ich bissher, leider nur geträumt så mycket penger har jag hittils, bara drömt om (Bas)"bomm"(Bas) Was soll ich tun "bomm" was soll ich machen . Wad ska jag göra Vad ska jag ta mig till? bist von kummer schon erkrankt hab ein paar mal überlegt är sjuk av mina problem har några gånger funderat. vielleicht knackst du eine Bank, doch das ist leeeider sehr gefärhlich kanske rånar du en band, dock det är tyvärr väldigt farligt bestimmt wird ich gefasst und allesauserdem bin ich doch ehrlich Säkert blir jag fasttagen och är dessutom ärlig und völlig unbekannt! och helt okänd! "aaaaaaaAAAaaah" (änglakör) Ich werd so gerne millinär dann wird mein konto niemals leer Jag vill så gärna vara miljonär då skulle mitt konto aldrig vara tomt Ich werd so geeeerne millionääär geh' herum mit Tashen schweer Jag vill so gärna vara miljonär gå runt med tunga fickor Ich werd so geeerneee millionääääääär. jag vill så gärna vara miljonäääääääääär! puh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Låt: Det luktar rök Artist: Timbuktu Skiva The botten is nådd Genre: Rapp Personlig Kommentar: Väldigt stark text.. en av mina favoritlåtar genom tiderna.. Text: Hallå ja fick din broschyr i mitt brevinkast fylld med CP snack så jag skrev inatt blev jävligt lack nu e jag lugn men de e knappt jag ser svart - de tar all min kraft o besinna det hat som du sått i mitt huve o ja lär spotta glöd till jag fått ut det För jag e neger - blatte - blandad ras jag pissar - du skiter de e samma sak från samma art Men allt på din teve säjer att ja står för allt som e fel me rättsystemet o fosterlandet att ja snor dina kvinnor o får soss i handen Att ja rånar - våldtar - mördar skär dig ge mig en chans o ja störtar Sverige Men jag sansar mig o fattar mina beslut tänker kärlek kastar brinnande spjut Refr: De luktar rök Dagen blir Kväll Den hänger löst - Ja fruktar eld Nånting e skevt Ja springer fort Nånting e fel - Va har jag gjort? Rassar o nassar e lika bra som Kaersgaard, Le Pen o Mikael Jansson Visst e de ja som - e besvärlig 30 000 ljusår från o va färdig såna som ja stoppar ni svärd i - ärligt den värld ni lever i e för härlig Men dölj era budskap väl mina vänner kanske nån tror att ni e fina människor gillar nog inte pizza o kebab o gör Henke mål e han dock en nigger grabb Ja e störd i hjärnan hatar du mig - gör det gärna din undergång börjar närma du kanske aldrig fick tillräckligt med kärlek så invandrarpack e äckligt förfärligt Ditt blod e rött – mitt me vill du se? några av dina har dött man – mina me Refr. Sverige e mitt me va fan tror du när ja kommer in i affären varför glor du Vita – gula – bruna o svarta vilken del e det du inte fattar Du borde dra för du drar ner stämningen inte utlänningen men du me hämningen hur korkad kan du va man – e du blind kan inte diskutera så bit min kind ta mitt liv o tro att du vann kämpa på men du förlorar de man för ondska e ondska o fel e fel de e fan du som bryter man ja e hel Refr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Låt: Do You Remember Rock 'n' Roll Radio? Artist: Ramones Skiva: End Of The Century (1980), Loud, Fast Ramones: Their Toughest Hits (2002), Hey Ho! Let's Go! - Ramones Anthology (1999) Genre: Punk Personlig kommentar: Trummorna i denna låt är underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Artist: James Brown Låt: Get Up (I Feel Like Being A) Sex Machine Album: Fucked if I know... Kommentar: Funk on the roll, bitch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Artist: James Brown Låt: Get Up (I Feel Like Being A) Sex Machine Album: Fucked if I know... Kommentar: Funk on the roll, bitch... ...kan inte gòra annat àn att hèlla med... ...justja, jag àr i Italien. ...Ciao bella! Redigerad 16 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Artist: UB40 Låt: Red Red Wine Genre: Reggae Album: Labour Of Love (1983) Kommentar: Gammal goding. En av dom bästa reggae låtar jag hört. Text: Red, red wine Go to my head Make me forget that i Still need her so Red, red wine It`s up to you All I can do, i`ve done But mem`ries won`t go No, mem`ries won`t go I`d have thought That with time Thoughts of her Would leave my head I was wrong And I find Just one thing makes me forget Red, red wine Stay close to me Don`t let me be alone It`s tearin` apart My blue, blue heart ---red red wine rap section--- Red red wine you make me feel so fine You keep me rocking all of the time Red red wine you make me feel so grand I feel a million dollars when your just in my hand Red red wine you make me feel so sad Any time I see you go it makes me feel bad Red red wine you make me feel so fine Monkey pack him rizla pon the sweet dep line Red red wine you give me whole heap of zing Whole heap of zing mek me do me own thing Redred wine you really know how fi love Your kind of loving like a blessing from above Red red wine I love you right from the start Right from the start with all of my heart Red red wine in a 80`s style Red red wine in a modern beat style, yeah (chorus) Give me little time, help me clear up me mind Give me little time, help me clear up me mind Give me red wine because it make me feel fine Mek me feel fine all of the time Red red wine you make me feel so fine Monkey pack him rizla on the sweet dep line The line broke, the monkey get choke Burn bad rizla pon him little rowing boat Red red wine i`m gonna hold to you Hold on to you cause I know you love true Red red wine i`m gonna love you till I die Love you till I die and that`s no lie Red red wine can`t get you out my mind Where ever you maybe i`ll surely find I`ll surely find make no fuss jus` stick with us. (chorus) Red red wine you really know how fi love Your kind of loving like a blessing from above Red red wine I love you right from the start Right from the start with all of my heart Red red wine you really know how fi love Your kind of loving like a blessing from above Red red wine you give me whole heap of zing Whole heap of zing mek me do me own thing Red red wine in a 80`s style Red red wine in a modern beat style, yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts