P-C Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Jake Shimabukuro - While My Ukulele Gently Weeps [youtube-old]puSkP3uym5k[/youtube-old] Redigerad 29 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Razorlight - Golden Touch Man blir så glad av denna sorts musik. Sedan så är sångaren så hiiimla snygg. [youtube-old]AdA5IcjWcIs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Mitt förra tips var ju lite av en rockklassiker så jag följer spåret lite. Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper [youtube-old]dDuYlRs9_Do&feature[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Mitt förra tips var ju lite av en rockklassiker så jag följer spåret lite. Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper Den där är faktiskt jäkligt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Den där är faktiskt jäkligt skön! Michael Jackson - Smooth Criminal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Razorlight - Golden Touch Man blir så glad av denna sorts musik. Sedan så är sångaren så hiiimla snygg. Jag har aldrig förstått Johnny Borrells storhet utseendemässigt. Alla tjejer och tidningar tycker han är skitsnygg, men nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jag har aldrig förstått Johnny Borrells storhet utseendemässigt. Alla tjejer och tidningar tycker han är skitsnygg, men nä. Då är vi två. Samma sak gäller hans barndomsvän, Pete Doherty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Då är vi två. Samma sak gäller hans barndomsvän, Pete Doherty. Barndom och barndom? Är du klar med boken, btw? Förresten har Pete i alla fall sina stunder, och söt är han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Barndom och barndom? Är du klar med boken, btw? Förresten har Pete i alla fall sina stunder, och söt är han också. A face only a mother can love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Barndom och barndom? Är du klar med boken, btw? Förresten har Pete i alla fall sina stunder, och söt är han också. Har ett kapitel kvar. Det står i alla fall i början på boken att dom kände varandra som små...om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Har ett kapitel kvar. Det står i alla fall i början på boken att dom kände varandra som små...om jag minns rätt. De spelade väl tillsammans, med Borrell på bas, i Libertines typ 2 spelningar, när bandet precis börjat ta form? Men sen gick de skilda vägar? Och detta var väl runt 2000, och då var de ju inte barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 De spelade väl tillsammans, med Borrell på bas, i Libertines typ 2 spelningar, när bandet precis börjat ta form? Men sen gick de skilda vägar? Och detta var väl runt 2000, och då var de ju inte barn. Något sådant ungefär. Hade inte riktigt koll på hur gamla dom var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) *~ Sick Puppies - All The Same ~* Redigerad 29 januari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 The Lost Patrol Band - Golden Times "You’re just what I want You’re everything that I’m not Don’t worry about explanations I just want you to call me up And tell me its gonna be ok (its gonna be ok) I just want you to call me up And tell me you’re on you’re way Because now I found Just what I want and I say Now I found Just what I needed" [youtube-old]hlMsGLCRfiM[/youtube-old] Denna låt blir man glad av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 | Nickelback - Next Contestant | [youtube-old]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=LMk-S8bA-mA&rel=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=0"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=LMk-S8bA-mA&rel=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=LMk-S8bA-mA&rel=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 | Nickelback - Next Contestant | BlueTube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Ante säger: musiktips nästa? jakob säger: Nä Jo. Caesars Palace! (de hette i alla fall så när detta släpptes) Allting man gillade i sexan på samma skiva: Jerk It Out, Over 'Fore It Started, Candy Kane med flera. Jag minns i åttan när jag och min kompis Kasper var de enda av mina kompisar som var på Sandra, diskotek här i Kalmar. 7-9. Vi skulle bli slagna av några i nian. Vi var jätterädda och gick mest runt och våndades. Sen kom Jerk It Out och vi glömde allt och bara dansade. Redigerad 29 januari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Ante säger: musiktips nästa? jakob säger: Nä Jo. Caesars Palace! (de hette i alla fall så när detta släpptes) Allting man gillade i sexan på samma skiva: Jerk It Out, Over 'Fore It Started, Candy Kane med flera. Oh, ja! OH, ja! Minns att jag hatade dem bara för att min syster spelade dem så äckligt mycket back in the -02. Fast nu här om dagen fick jag upp "Jerk It Out" i skallen och fick sådan härlig nostalgi-mys-känsla så jag var tvungen att få tag på den skivan. Och jag gillar det starkt. Just idag tipsar jag om Jerk It Out, även fast de flesta låtarna på skivan ligger på samma nivå. [youtube-old]i4h9HBn8Q60[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jo. Caesars Palace! (de hette i alla fall så när detta släpptes) Allting man gillade i sexan på samma skiva: Jerk It Out, Over 'Fore It Started, Candy Kane med flera. Fniss, den skivan köpte jag när den var ny. 2003 eller något i den stilen. Helt okej faktiskt. Idag har jag lyssnat på Cold War Kids fina debutskiva Robbers & Covards för första gången på länge. Bluesindie, typ. Jättemysig skiva! Rekommenderar främst Hospital Beds, Hang Me Up to Dry och Tell Me in the Morning från skivan. Den kom 2006, så något nytt kanske är på G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 KorN - Falling Away From Me [youtube-old]s9OOp5zqAAI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts