P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 She Wants Revenge - Tear You Apart [youtube-old]AfX2f7ZFNVY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Eifel 65 - I'm blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Eiffel 65 - I'm blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 The Kooks - Seaside Tragglar mig igenom detta stycke på gitarr, och det är verkligen kul att sjunga och spela, har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Agent Bulldog - Ultra supa Brigada Totenkopf - Orden hitlerian angriff - sniper records Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 The Kooks - Seaside Tragglar mig igenom detta stycke på gitarr, och det är verkligen kul att sjunga och spela, har jag märkt. *testar* Den var ju jättemysig att spela ju! Rawr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 P.O.D. - Youth of the Nation En polare skickade denna gamla godingen nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) En av dom "coolaste" rockklassikerna genom tiderna, flum-rock på hög nivå, snackar såklart om Ian "the man, the myth, the legend" Dury och hans band som startade den kändaste rockmyten Sex And Drugs And Rock 'N' Roll. [youtube-old]uQRCzm_2N3c[/youtube-old] Helt underbart. *edit* Kebab, Live i Stockholm [youtube-old]o7rACYdiFho[/youtube-old] Redigerad 27 januari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 The Sounds - 24 Hours I sommar blir det The Sounds! LÄNGTAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 All shall perish - Eradication Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Draconian - Seasons Apart Gothic doom metal från Säffle. Låt från deras kommande skiva, riktigt bra! Johan Ericson från Draconian har ett sidoprojekt vid namn Doom:Vs. Riktigt bra doom det. Aldrig hört Draconian men eftersom jag hatar kvinnliga vokalister så är det väl inte lönt att kolla upp heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) J o y D i v i s i o n - D i s o r d e r [youtube-old]F-idwFqpjUc[/youtube-old] Alltså, this is the soundtrack of my life. Åh, jag lyssnar på den varje dag, så bra är den - jag lär nog aldrig tröttna. Redigerad 28 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Of Montreal - She's a Rejecter There's the girl that left me bitter Want to pay some other girl To just walk up to her and hit her But I can't, I can't, I can't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Shpongle - Once Upon the Sea of Blissful Awareness (Esionjim Remix) [youtube-old]SzLSLJ3oz40[/youtube-old] En av de mest avkopplande låtar jag hört på länge. Riktigt bra sång i den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Creedence Clearwater Revival - Proud Mary Jag köpte deras 'Scandinavian Collection' för flera år sedan och verkligen tokdiggade de här gamla gänget. Lyssnade intensivt under en kort period, och sen dess har det varit ganska lugnt på CCR-fronten. Men nu har jag hittat igen den här samlingen och den är *tummen upp*. Blir att lyssna några varv nu. [youtube-old]7052IDTFuFQ[/youtube-old] Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning. Rolling, rolling, rolling on the river. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 The Clash - Guns Of Brixton. Det här är bästa Clash-låten. Det är ganska synd, för det är den enda som bassisten har skrivit. Om han hade skrivit fler hade det kunnat bli ännu bättre, även om London Calling-skivan faktiskt är väldigt bra. Det är något speciellt med texten. Jag gillar. When they kick out your front door How you gonna come? With your hands on your head Or on the trigger of your gun When the law break in How you gonna go? Shot down on the pavement Or waiting in death row You can crush us You can bruise us But you'll have to answer to Oh, Guns of Brixton The money feels good And your life you like it well But surely your time will come As in heaven, as in hell You see, he feels like Ivan BORN under the Brixton sun His game is called survivin' At the end of the harder they come You know it means no mercy They caught him with a gun No need for the Black Maria Goodbye to the Brixton sun You can crush us You can bruise us But you'll have to answer to Oh-the guns of Brixton You can crush us You can bruise us And even shoot us But oh- the guns of Brixton Shot down on the pavement Waiting in death row His game was survivin' As in heaven as in hell [youtube-old]hiQoq-wqZxg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 The Clash - Guns Of Brixton. Det här är bästa Clash-låten. Det är ganska synd, för det är den enda som bassisten har skrivit. Om han hade skrivit fler hade det kunnat bli ännu bättre, även om London Calling-skivan faktiskt är väldigt bra. Det är något speciellt med texten. Jag gillar. When they kick out your front door How you gonna come? With your hands on your head Or on the trigger of your gun När polisen bankade på dörren till deras Guerilla Gigs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Infected Mushroom - Becoming Insane [youtube-old]Z6hL6fkJ1_k[/youtube-old] Redigerad 28 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 The Only Ones - Another Girl Another Planet Den här älskar jag. Dock klassar många dem som ett "one-hit wonder"-band. Får se om resten har något att ha också. You always get under my skin I don't find it irritating You always play to win I don't need rehabilitating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 The Rolling Stones - Tumbling Dice En av mina favoritlåtar från Rolling Stones tidiga 1970-tal. Ganska soulinfluerad känns det som, den är soft. Singelutgåven (som syns på bilden) var lite kul också, med tärningar på skivetiketten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts