Spam Snuten Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Cranes - Fourteen Tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Tool - Eon Blue Apocalypse Man vill bara sluta ögonen och njuta. Redigerad 20 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Kate Nash - Skeleton Jättebra, men det vet ni redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Disturbed - Down with the sickness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikolai Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Too short - Freaky tales Dry your tears Africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 A Perfect Circle - Judith [youtube-old]23eZMdixAuk[/youtube-old] Maynard sjunger även i detta band, bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Supertramp - Bloody Well Right [youtube-old]sN_le65EMQ4[/youtube-old] Pissig ljudkvalite men låten är ju så bra så det spelar ingen roll! Redigerad 20 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hot Chip - Ready for the Floor En riktigt bra låt från det brittiska electronica-bandets nya skiva Made in the Dark. Hade hört den här låten tidigare och hade därför ganska höga förväntningar. Men efter en genomlyssning så kändes skivan ganska tråkig. Fast det gjorde The Warning också, så jag ska ge den fler chanser! Ful video, förresten. [youtube-old]ljiQlkfva7w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) p e t s h o p b o y s . n e w y o r k c i t y b o y [youtube-old]sOIKzdrsOGc[/youtube-old] Redigerad 20 januari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Rage Against The Machine - Killing in the Name [youtube-old]SqWNtY5kGfY[/youtube-old] Alla som inte bor i Rysslands nedersta gruvor har hört den här låten någonstans. Minst hört någon nämna den eller åtminstånde vet vilka som har gjort låten. Jag gillar den här låten skarpt, mest pågrund av att jag har nött den på Frets on Fire och kört den på Guitar Hero 2. I alla fall så är det en riktigt bra rapcore låt av RATM. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Lil' Kim - Whoa Hinner ej lägga upp youtube, men lyssna på låten, detta beat är riktigt bra, då menar jag fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Dead Kennedys - Police Truck [youtube-old]Ujk0JdX9sn0[/youtube-old] Nu kommer ni få åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) SMAKLÖSA är ett band från Gotland som spelar parodier/nyversioner av gamla rockklassiker. Låter väl värdelöst, men det är det inte. Faktiskt riktigt sköna låtar att lyssna på, och här kommer mina favoriter. Vet inte exakta titlar, men ni får hitta bäst ni kan. Deras bästa låt är Ring inte . Ladda ner här! Tror inte det är warez, och ja, jag blev tvungen att zippa. Telefonen den ringer på min annons skull' sälje min Skoda men den blev stulen i Jons Jag sa; "Ring inte!" "Va' snell o legg på nuo!" "Ring inte mejr ti' mi'!" Sen ringd' Carina och hon vill gå uot men, jag sa, "snälla Carina!" "Vi har ju gjort sluot!" Jag sa; "Ring inte!" "Va' snell o sluot upp nuo!" "Ring inte mejr ti' mi!" (Naj!) Sen ringd'de' på döerrn' de' va' en polis meeen, ja had' jun'te gjort någe! Han hade inge bevis; Ja' sa "Ring inte!" "Va snell och lägg av nuo!" "Ring inte mejr hos mi'!" (Naj!) (Naj!) Sen åkt'ja in på Lassis och sjuoksystarn kom in hon sa "Ja ha' int' tiiid me' diii' " "så ta å sluot upp å' ring!" Hon sa "Ring inte!" "Sluot upp å bråk' nuo!" "Ring inte mejr på mi'!" (Naj!) (Naj!) (---Underbart trumpetsolo---) (---Solo med ett instrument jag aldrig kommer ihåg namnet på---) Sen dog ja' ihjäl Å låg i en kiste Kyrkklockorna ringd' rakt öjjvar miii' och in i det siste: Jag sa "Ring inte!" "Ta å sluot upp nu!" "Ring inte mejr for mii'" (Naj, naj, naj, naj, naj, naj, naj, najjjjj!) Andra favoriter, som dock inte är lika bra IMO, är: "Åk Med Johnny" "På Bogegatan" (On the border walk) "Marteboljuset"(Then I saw her face, now I'm a believer) "En mer eller mindre" "Harry Krishna" "Boge-Benny" (She was only sixteen). Kursiverade titlar är melodierna jag känner igen. Och till alla haters out there - ge det en chans! De fastnar tidigare än man tror, sen älskar man dem! Redigerad 21 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Puscifer - Dozo [youtube-old]404-XdnXbyY[/youtube-old] Så härligt. Redigerad 21 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Carter the Unstoppable Sex Machine - Sheriff Fatman[VIDE-ÅÅÅÅH] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 My Morning Jacket - Gideon Oh gosh va' skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Rage Against The Machine - Killing in the Name Alla som inte bor i Rysslands nedersta gruvor har hört den här låten någonstans. Minst hört någon nämna den eller åtminstånde vet vilka som har gjort låten. Jag gillar den här låten skarpt, mest pågrund av att jag har nött den på Frets on Fire och kört den på Guitar Hero 2. I alla fall så är det en riktigt bra rapcore låt av RATM. Enjoy. Grym låt men covern som dom gjorde till Guitar Hero är seriöst riktigt, riktigt dålig. Usch, bort. Redigerad 21 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Scorpions - Coast To Coast EDIT: Redigerad 21 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 The Courteeners - Acrylic Nytt band från Manchester, såg videon på MTV2 inatt och gillade det direkt, deras debut är inte släppt än men den är producerad av Stephen Street som proddat The Smiths, Blur, Babyshambles och Kaiser Chiefs. En platta att se fram emot. [youtube-old]SBT5WwtE-v8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Bra tips, Kiedis! Modest Mouse - Float On [youtube-old]HLkC8l3nJro[/youtube-old] Smått efter, men ack vad bra de är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts