GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Happy Mondays - Rush Rush Tror det blir tionde gången nu. Ingenting är fel på Debbie Harrys underbara gamla denga, som även var med på GTAIII. Men Shaun Ryder låter både sexigare, renare och bättre. Fantastiskt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Babyshambles - Carry On Up The Morning (Acoustic Version) Varför kan dom inte lägga till Stockholm på sin minieuropaturne? hade ju kämpat mig till biljetter senast när dom skulle spelat på Berns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Jag, Paddan och Axel med. Kanske inte Axel. Men tror det. Jag har inte gjort det. Tror jag. Jag minns att jag tipsade om någon 'Wombats', men inte riktigt vilken. Det kan ha varit 'Let's Dance to Joy Division'. På tal om Joy Division, har jag också sett 'Control', och lyssnat på bandet i fråga, så nu tipsar jag om dem. Nej, förresten, det gör jag inte alls. M.Ward - Chinese Translation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Svullet Frenulum - Svenssonsex Så hysteriskt rolig och kort video. Den är så meningslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 M.Ward - Chinese Translation Vaknade till den idag, jävligt skön. Laakso - Lack of Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hardcore Superstar - Dreaming In A Casket Tycker inte om dom igentligen men den låten är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Albert Hammond, Jr - 101 Though it took me by surprise One by one, I realized There was somethin I could do I lost my way That’s what she said Back to the 101 If we don’t know Somewhere to go Back to the 101 I never said to feel relaxed I never said to love me back What was I next to you? And in my mind, it all goes back Lost control of what I had All my thoughts left one by one I lost my way That’s what she said Back to the 101 Back to the one Another one Back to the 101 I count the one I count the one I count the 101 Redigerad 18 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Vaknade till den idag, jävligt skön. Laakso - Lack of Blood Kan inte annat än älska 'Post-War'! Hot Chip - Crap Kraft Dinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Misfits- Last Caress Måste dock varna känsliga personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7f/Bedlam.PNG THE MARS VOLTA - THE BEDLAM IN GOLIATH Vet att Kiedis redan har nämnt den, men... men, jag vill också. Efter deras debutskiva, så är detta nog deras bästa. Skivan är, som alla andra album från Volta, ett konceptalbum. För ett tag sen köpte gitarristen Omar Rodríguez-López en ouija-bräda (någon slags paranormal anslagstavla, någon som kan förklara bättre?) åt sångaren Cedric Bixler-Zavala. Efter brädans uppkomst så började det hända massa konstiga saker. En trummis hoppade av, Bixler-Zavala blev tvungen att opereras, Rodríguez-López's hemmastudio svämmades över. Albumet handlar inte om "olyckorna", utan om en kärlekshistoria som inspirerades av ord från brädan. Självklart tror jag inte på vidskepligt trams, och det hela är nog bara ett sätt att marknadsföra skivan. Lite bakgrundshistoria skadar aldrig, men egentligen kan ni ignorera allt trams jag skrev - lyssna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Fattaru - Hela natten lång http://www.youtube.com/watch?v=ka-h88547-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Joey Dee and the Starliters - The Peppermint Twist En "upptempo" twist-klassiker inspelad live från tidigt 1960-tal, en av mina personliga favoriter från den eran. Orginalutgåvan på vinylsingel var uppdelad i två delar och det svänger bra om båda delar, fast något mer budskap än att dansa och ha kul finns det ju inte i låten, men ibland är det allt som behövs. Damn måste hitta nån tjej att twista med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Evolution - Korn http://youtube.com/watch?v=VntFEWF8I8A Redigerad 18 januari, 2008 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Guns n' Roses - Night Train I SMOKE MY CIGARETTE WITH STYLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Kent - Nihilisten Vi blöder för er nu, det går över, det går över, det går aldrig över... vi behöver nånting nu.. Det var rätt svårt att få tag på låten, men till slut fick jag den... I FLAC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Här är en tips på sida ni kan länka till när ni skriver om en låt, kan ju vara rätt smidigt: http://yoump3.org/ Tråd på flashback om sidan: http://www.flashback.info/showthread.php?t=601810 Jag vet iofs inte hur pass förbjudet detta är enligt GTAsajtens regler, det får admin avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Timo Räisänen - Sixteen Första gången jag hörde den tyckte jag att den var skit men efter P3 Guld igår så tycker jag att den är grym. http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=613869 I slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Del Shannon - Hats Off To Larry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Coldplay - The Scientist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 The Wombats - Dr Suzanne Mattox PhD Jag vet att det här låter väldigt konstigt, men The Wombats låter verkligen som en blandning mellan färgerna grön och lila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts