P-C Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) Joy Division - Transmission DANCE DANCE DANCE DANCE DANCE TO THE RADIO! Oj, vad jag gillar Joy Division nu när jag sett Control. HEHE. Redigerad 14 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Puscifer - Dozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Puscifer - Queen B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 The Wombats - Lets dance to Joy Divison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 The Wombats - Lets dance to Joy Divison Hörde den på P3 och tänkte tipsa om den, skön som fan var den. The Hellacopters - (Gotta Get Som Action) Now! Från deras debut Supershitty To The Max, men allt bra har ju ett slut, och i år släpps deras sista platta Head Off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hörde den på P3 och tänkte tipsa om den, skön som fan var den. Jag har tipsat om den två gånger typ. shE wantS revengE - teaR yoU aparT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag har tipsat om den två gånger typ. shE wantS revengE - teaR yoU aparT Jag, Paddan och Axel med. Kanske inte Axel. Men tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag tipsar om P3 Live ikväll 2130: TIMBUKTU & DAMN! Det kommer förmodligen äga som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Joy Division - Transmission DANCE DANCE DANCE DANCE DANCE TO THE RADIO! Oj, vad jag gillar Joy Division nu när jag sett Control. HEHE.Jag gillar också Joy Division. Och New Order. Tipsar om New Order. Regret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Cheap Trick - Mighty Wings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 A black rose burial - An awakening of revenants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 The Wombats - Lets dance to Joy Divison Hörde den på MTV härom dagen. Riktigt bra! Tipsar om den jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag tycker att det är alldels för många tråkiga tips i den här tråden. Jag kan ju bara tala för mig själv men jag ignorerar ALLA som bara innehåller bandnamn - titel av en artist jag inte känner igen. Lägg dit en motivering, en bild eller nåt annat trevligt och försök få folk att faktiskt bry sig om tipset så kommer trådstandarden höjas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag tycker att det är alldels för många tråkiga tips i den här tråden. Jag kan ju bara tala för mig själv men jag ignorerar ALLA som bara innehåller bandnamn - titel av en artist jag inte känner igen. Lägg dit en motivering, en bild eller nåt annat trevligt och försök få folk att faktiskt bry sig om tipset så kommer trådstandarden höjas! Verkligen! Elizaar och KalleR är värst, de tipsar om bra saker men går ändå obemärkt förbi. Skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Men bu fuckin hu! 2 på samma sida men skit samma. M.I.A - Paper Planes http://youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g M.I.A är ungefär som Chromeo när det gäller att göra nya grejer, det blir bra. Denna låten hörde jag nyss på P3 men har hört den förr. lyssa och njut ...bättre Tweak? ... Och du är värst på att stava mitt nick fel Redigerad 15 januari, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Men bu fuckin hu! 2 på samma sida men skit samma. M.I.A - Paper Planes <a href="http://"http://youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g"" target="_blank"><a href="http://youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g" target="_blank">http://youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g</a></a> M.I.A är ungefär som Chromeo när det gäller att göra nya grejer, det blir bra. Denna låten hörde jag nyss på P3 men har hört den förr. lyssa och njut ...bättre Tweak? ... Och du är värst på att stava mitt nick fel Haha, förlåt! Och du får ju ta det som en komplimang, jag sa att du tipsade om bra saker. ' FÖRRESTEN! Jag har frågor till dig. Du spelar trummor, right? Är du självlärd? Hur gammal var du när du började? Redigerad 15 januari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag har tipsat om den två gånger typ. shE wantS revengE - teaR yoU aparT shE wantS revengE - shE loveS mE, shE loveS mE noT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Klart jag gör Jag är 20 år, och var 19 när jag började. Och jag är självlärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Klart jag gör Jag är 20 år, och var 19 när jag började. Och jag är självlärd Oh. Då finns det hopp för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Är rätt fruktansvärt mainstream och tipsar om Coldplay - The Hardest Part. Brukar inte lyssna så mycket på Coldplay annars, men denna gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts