The Dude Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Okej då. Känns lite tråkigt med Best Of men kör på den. Tack. Denna skiva har de flesta vuxna personer i sitt hem: The Rolling Stones - Singles Collection ... så den rekomenderar jag även dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Sticky Fingers är deras bästa 'riktiga' skiva, me thinks. Rekommenderas, om du vill bredda ditt lyssnande bortom 'Best Of'-låtarna. The Shins - Caring is Creepy Damn, nu blev jag sugen på att se Garden State igen. Redigerad 13 januari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Sticky Fingers är deras bästa 'riktiga' skiva, me thinks. Rekommenderas, om du vill bredda ditt lyssnande bortom 'Best Of'-låtarna. The Shins - Caring is Creepy Damn, nu blev jag sugen på att se Garden State igen. Jag med. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 The Shins - Caring is Creepy Damn, nu blev jag sugen på att se Garden State igen. Ååååh JA! Älskar fan den filmen. Och The Shins. The Coral - Goodbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 En låt som jag vill tillägna till StellHell. <3 Svullet Frenulum - Sluta ta mig på kuken Stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 MYGRAIN - THE PERFECT CHAOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 JOY DIVISION - LOVE WILL TEAR US APART Har hela deras diskografi liggandes, kanske dags att tagga om och börja lyssna? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif ----- Albert Hammond, Jr. - Scared Det är verkligen inget fel på hans soloplatta Yours To Keep. Hans röst är ju i klass med Julian Casablancas. Älskar "kören" som kommer in i slutet på den här låten. Det kommer en till soloplatta av honom under den närmsta tiden, ska bli kul att höra. I know you’re still there because you’re scared that you’ll lose everybody. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Albert Hammond, Jr. - Scared Det är verkligen inget fel på hans soloplatta Yours To Keep. Hans röst är ju i klass med Julian Casablancas. Älskar "kören" som kommer in i slutet på den här låten. Det kommer en till soloplatta av honom under den närmsta tiden, ska bli kul att höra. I know you’re still there because you’re scared that you’ll lose everybody. Det är en jättebra skiva, på många sätt bättre än The Strokes genomsnittliga verk. Lite gladare, lite fräschare. Det senare beror ju på att det faktiskt är fräschare också, men... ja. Hursomhelst, så glömde jag vad jag skulle säga. Bra skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Kyuss - Spaceship Landing Kyuss får ses lite som ett legendariskt band, grundarna till Stoner Rock genren i början av 90-talet, dom la av 1995 och sen kom band ur Kuyss som tex Fu Manchu och Queens Of the Stone Age Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 I killed the prom queen - Like nails to a casket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 En låt som jag vill tillägna till StellHell. <3 Svullet Frenulum - Sluta ta mig på kuken Stellan. Ladda upp, ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Albert Hammond, Jr. - Scared Det är verkligen inget fel på hans soloplatta Yours To Keep. Hans röst är ju i klass med Julian Casablancas. Älskar "kören" som kommer in i slutet på den här låten. Det kommer en till soloplatta av honom under den närmsta tiden, ska bli kul att höra. I know you’re still there because you’re scared that you’ll lose everybody. Äsch, Albert Sr. ftw "Seems it never rains in southern California.... " ----- The Vogues - 5 o'clock world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Ladda upp, ladda ner. Laddat upp, ladda ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Laddat upp, ladda ned. Laddat ner, lyssnat. Älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Lou Reed - Vicious Känns inte som att jag behöver säga det, men Transformer är jättebra. Vicious är öppningsspåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Hi! Me and some friends really love Kate Nash and we saw that she was gonna play in Copenhagen at the Vega. I was just wondering, is there any minimun age? We are 16 years old, will we be able to get in? Thanks in advance! // Jakob Gustafsson, Sweden Hej Jakob. There is no agelimit on the tickets, so it's up to you. Med venlig hilsen Kundeservice Louise Cramer -------------- Jag tipsar om Kate Nash! Och Feist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jag tipsar om Kate Nash! Och Feist! Såg precis att det är 20-årsgräns på hennes Sverigespelning på Debaser. Kasst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Såg precis att det är 20-årsgräns på hennes Sverigespelning på Debaser. Kasst! Jag vet, det var därför jag mailade Köpenhamn. Åk dit! Nu måste jag bara övertala mamma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Guns N' Roses - Don't Cry Give me a whisper And give me a sight Give me a kiss before you tell me goodbye Don't you take it so hard now And please don't take it so bad I'll still be thinkin' of you And the times we had... baby And don't you cry tonight Don't you cry tonight Don't you cry tonight There's a heaven above you baby And don't you cry tonight Fruktansvärt bra. Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 The Jam - Town Called Malice Barndomsflashbacks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts